باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به خاش | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه زاهدان - كنارك - جالق - نیك شهر - پیشین- سوران - زهك – فنوج - زابل - ایرانشهر - چابهار - سراوان | باربری مشهد



باربری مشهد به خاش |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به خاشحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات زاهدان -  كنارك - جالق - نیك شهر - پیشین- سوران - زهك – فنوج - زابل - ایرانشهر - چابهار - سراوان  وارد این صفحه شده ایید.

متن: باربری مشهد به خاش– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات زاهدان -  كنارك - جالق - نیك شهر - پیشین- سوران - زهك – فنوج - زابل - ایرانشهر - چابهار - سراوان  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به خاش و پرداختن به موضوعات زاهدان -  كنارك - جالق - نیك شهر - پیشین- سوران - زهك – فنوج - زابل - ایرانشهر - چابهار - سراوان  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به خاشدر مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به خاش |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

جاذبه های گردشگری خاش

با آنكه خاش در استان سیستان و بلوچستان قرار دارد و منطقه ی خشك این استان به شمار می آید میتوان گفت خاش بخش قابل توجهی از جاذبه های گردشگری استان سیستان و بلوچستان را تشكیل داده است.

در این شهر مرزی آثار و بقایای بناهای تاریخی در كنار برخی عارضه‌ها و دیدنی‌های طبیعی وجود دارد . شهرستان خاش یكی دیگر از شهرهای دورافتاده و ناشناخته در استان سیستان و بلوچستان است.شهرستان خاش (به بلوچی ءواش: واش) یكی از شهرستان‌های بلوچستان است.

وجه تسمیه خاش

در لهجه محلی به آن خواش و واش گفته می‌شود و از وش برگرفته شده به معنی خوش آب‌وهوا خاش یا خوش در زبان فارسی به معنی مادر زن هست.

مسجد جامع خاش

مناره مسجد جامع خاش مربوط به دوره قاجار است. این اثر در تاریخ ۶ خرداد ۱۳۷۷ با شماره ثبت ۲۰۲۶ به‌عنوان یكی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است. این بنا الهام گرفته از معماری سنتی ایران است. مناره از نوع استوانه‌ای مارپیچ و به‌صورت منفرد است كه این بنا دارای بدنه‌ای بلند و كشیده است. این مناره با آجرهای سخت و مقاوم ساخته شده كه با آجرهای به هم فشرده و كنار هم چسبیده پوشیده شده است.

چشمه آب معدنی دوشینگ

این چشمه در مسیر راه خاش – زاهدان و در شمال غربی كوه تفتان قرار دارد. آب این چشمه اختصاصات آب‌های معدنی از نوع آب‌های جوی و آتشفشانی نوخاسته را دارد و در ردیف آب‌های سولفات كلسیم همراه با منیزیم ولرم است.

قلعه حیدر آباد

قلعه حیدرآباد در جنوب شرق خاش از جمله آثار تاریخی مهم شهرستان خاش به شمار می‌رود. این قلعه درسال ۱۹۲۰ میلادی (۱۲۹۹ هجری شمسی) توسط شخصی به نام عیدوخان ساخته شد و تا سال ۱۱۳۰۷ هجری شمسی به‌عنوان محل سكونت همین شخص و خانواده‌اش مورد بهره‌برداری قرار گرفت. باربری مشهد به خاش -بعدها از این قلعه به‌عنوان محل نگهداری آذوقه و مهمات نیروهای انگلیسی به سرپرستی ژنرال دایر استفاده شده است.

عمده مصالح بكار رفته در قلعه خشت خام و كاهگل است و دارای برج‌ها و طاق‌های هلالی زیبایی است كه توسط سازمان میراث فرهنگی مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است

زیارتگاه مرتضی علی

این زیارتگاه با توجه به نوع معماری بنا به دوره تیموری- صفوی نسبت داده می‌شود. بنا دارای پلان مربع شكل و گنبدی كه بر روی گوشواره‌ها و طاق نماهای زیبایی ایجاد شده است. داخل بنا با اندود گچ پوشیده شده و دارای ۱۰ طاق نما و محراب است. مكانی نیز در كنار مقبره برای استفاده زائرین در نظر گرفته شده است.

رشته كوه تفتان

این كوه در چهل و دو كیلومتری شمال شهر خاش بین شهر میرجاوه و شهرستان خاش واقع شده است. ارتفاع آن از سطح متوسط آب‌های خلیج فارس ۳۹۴۱ متر و نسبت به دشت‌های اطراف حدود دو هزار متر است.

برخی بر این باورند كه نام كوه تفتان از واژه تفت به معنی گرم و سوزان آمده است. این تسمیه به علت خروج آتشفشانی مركب از بخار آب و گاز گوگرد از دهانه آن است. كوه تفتان در اصطلاح محلی به چهل تن معروف است. به طوری كه شایع است چهل تن از راشدین مذهبی در این كوه ناپدید شده‌اند، از این رو كوه چهل تن نامیده می‌شود و شاخك شمال آن نیز به همین سبب به اسم كوه زیارت معروف شده و در گذشته محل زیارت اهالی این نواحی بوده است.

قلعه ایرندگان

این بنا در روستای ایرندگان و در ۶۵ كیلومتری شهر خاش واقع شده است. باربری مشهد به خاش - روستای ایرندگان و روستاهای پیرامون آن در امتداد رودخانه شكل گرفته‌اند و طول آن‌ها به ۵ كیلومتر می‌رسد.زمان ساخت این قلعه به دوره قاجاریه باز می‌گردد.

غار گواتامك

این غار در ۱۲۰ كیلومتری جنوب شهر خاش و در بخش ایرندگان واقع شده است.دهانه ورودی این غار به قطر حدود یك متر است. انتهای این غار حدود ۱۰۰ متری به غاری كم عرض ولی طولانی در دل كوهستان ختم می‌شود.

غار چاهك

غار چاهك در ۴۰ كیلومتری شمال شرقی خاش در ارتفاع ۱۸۹۶ متری واقع شده است.آب چشمه داخل غار از كیفیت بالایی برخوردار بوده و تأمین‌كننده آب روستای چاهك است.در اطراف غار گیاهانی همچون بنهزرشك، انجیر وحشی، پونه، تاغ، خزه و سرخس است و دارای مناظر زیباچشم‌انداز بی‌نظیر و آب‌چكان‌های زیبایی است.

باربری مشهد به خاش و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به خاش - زاهدان -  كنارك - جالق - نیك شهر - پیشین- سوران - زهك – فنوج - زابل - ایرانشهر - چابهار - سراوان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top