باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به تویسركان | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه همدان- سامن-سركان-شیرین سو-گل تپه -نهاوند-تویسركان-اسداباد-كبودراهنگ-بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- مهاجران-قهاوند-فیروزان| باربری مشهد



باربری مشهد به تویسركان |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به تویسركانحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات همدان- سامن-سركان-شیرین سو-گل تپه -نهاوند-تویسركان-اسداباد-كبودراهنگ-بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- مهاجران-قهاوند-فیروزان وارد این صفحه شده ایید.

متن: باربری مشهد به تویسركان– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات همدان- سامن-سركان-شیرین سو-گل تپه -نهاوند-تویسركان-اسداباد-كبودراهنگ-بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- مهاجران-قهاوند-فیروزان اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به تویسركان و پرداختن به موضوعات همدان- سامن-سركان-شیرین سو-گل تپه -نهاوند-تویسركان-اسداباد-كبودراهنگ-بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- مهاجران-قهاوند-فیروزان توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به تویسركان در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به تویسركان |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

شهر تویسركان

تویسركان شهری تاریخی با قدمت سه هزار ساله از استان همدان است كه روی ویرانه‌های شهر قدیمی رودلاور پس از حمله مغول بنا شد. این شهر از ادغام دو روستای «توی» و «سركان» ایجاد شده است. این منطقه آب و هوایی كوهستانی دارد و در دامنه جنوب غربی كوه الوند قرار گرفته است. از آنجا كه این منطقه مملو از دره‌های گردو است، از این شهر با نام شهر طلای سبز نیز یاد می‌كنند. تویسركان با توجه به قدمت تاریخی و موقعیت جغرافیایی خود، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی بسیاری دارد. با ما همراه باشید تا با دیدنی‌های این شهر تاریخی بیشتر آشنا شوید.

آرامگاه حبقوق

آرامگاه حبقوق در تویسركان یكی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی ایران به شمار می‌رود كه چندین بار مورد مرمت و بازسازی قرار گرفته است. حبقوق یا حیقوق یكی از پیامبران اهل كتاب است كه حدود ۷۰۰ سال پیش از میلاد مسیح زندگی می‌كرد. باربری مشهد به تویسركان -درباره آرامگاه این پیامبر روایت‌های متفاوتی نقل می‌شود و این آرامگاه در تویسركان یكی از آرامگاه‌های منسوب به او به شمار می‌رود. با این حال هم‌اكنون این آرامگاه از زیارتگاهای یهودیان محسوب می‌شود و قدمت آن گواه بر تاریخ و وجود آبادانی منطقه در آن عصر است. ظاهر آرامگاه از دور مانند یك برج مدور با سقفی مخروطی شكل به نظر می‌رسد. در حقیقت بدنه آرامگاه هشت ضلعی است.

آرامگاه میررضی الدین آرتیمانی

آرامگاه میررضی‌الدین آرتیمانی بر بلندای تپه‌ایی در روستای آرتیمان قرار دارد. میررضی الدین آرتیمانی از شاعران و عارفان مشهور دوره صفویه است. نمای این آرامگاه آجری است و سه دهنه طاق بلند دارد. برای آرامگاه چهار در ورودی از چهار ضلع در نظر گرفته شده و پلان بنا مربع شكل است.

كاروانسرای شاه عباسی

كاروانسرای شاه عباسی یكی از چهار كاروانسرای چهار ایوانی ایران به شمار می‌رود كه در عهد صفویه بنا شده است. مساحت این كاروان‌سرا حدود چهار هزار متر مربع است و در مسیر تویسركان به اسدآباد قرار دارد. طی حفاری‌های انجام شده آثار باستانی از این كاروان‌سرا به‌دست آمده است كه در موزه همدان نگهداری می‌شود.

 خانه مسعودی

خانه مسعودی یادگاری از عصر قاجار است. این خانه تاریخی در دو طبقه احداث شده است و در هر طبقه یك اتاق اصلی وجود دارد و در طرفین آن چند اتاق فرعی قرار گرفته‌اند كه در انتها هركدام از آن‌ها به یك اتاقك به‌عنوان انباری منتهی می‌شود. اتاق شاه‌نشین مهم‌ترین قسمت این خانه است كه در كنار آن كتیبه‌ایی قرار دارد كه تاریخ ساخت بنا را نشان می‌دهد. گچبری‌ها، آینه‌كاری‌ها و نقاشی‌های رنگ و روغن شامل نقوش گیاهی و انسان از زیبایی‌های این خانه به شمار می‌رود. در حاشیه فوقانی دیوارهای اتاق شاه‌نشین و در میان نقوش گچبری شده، تصاویری از پادشاهان ایران باستان برگرفته از شاهنامه فردوسی تا دوره قاجاریه ایجاد شده‌ است.

خانه دكتر اقتداری

خانه دكتر اقتداری حدود ۱۵۰ سال پیش در عهد قاجار در مركز شهر تویسركان توسط آقا رضا محمودی بنا شد. سبك بنا از نوع حیات مركزی است یعنی بنا از چهار حیات مركزی تشكیل شده است. باربری مشهد به تویسركان - این خانه تاریخی دو طبقه دارد كه سقف طبقه همكف با طاق‌نماهای ضربی مزین شده كه در حقیقت جز تزیینات اصلی بنا به شمار می‌رود و در سقف طبقه فوقانی از تیر چوبی استفاده شده است. این خانه قناتی اختصاصی داشته كه به كلیه حیاط مركزی‌ها انتقال و حوض آن‌ها را پر می‌كرده و در فضای سبز خانه‌ها تاثیر بسزایی داشته است.

قلعه اشتران

قلعه اشتران یكی از قلعه‌های نادر و تاریخی این استان است كه در دوره قاجاریه توسط حاج مراد خان اردلان بنا نهاده شد. این قلعه یك هكتار بنا دارد و شامل دو طبقه مسكونی و یك طبقه زیرزمین است. در هر طبقه ۱۳ اتاق وجود دارد. در حیاط اندرونی قناتی قرار دارد كه در گذشته آب شرب ساكنان قلعه را تامین می‌كرده است. در چهار گوشه قلعه چهار برج مدور وجود دارد كه در هنگام جنگ، دفاع از قلعه را آسان می‌كرده است. در ساخت دیوارهای قلعه از چینه و خشت استفاده شده و دارای آجركاری‌های تزیینی است.

باربری مشهد به تویسركان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به تویسركان - همدان- سامن-سركان-شیرین سو-گل تپه -نهاوند-تویسركان-اسداباد-كبودراهنگ-بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- مهاجران-قهاوند-فیروزانرا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top