باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به آستارا | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه رشت - بندر انزلی - لاهیجان - لنگرود - هشتپر - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر - فومن - خمام - سیاهكل – رضوانشهر | باربری مشهد



باربری مشهد به آستارا |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به آستاراحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات رشت - بندر انزلی - لاهیجان - لنگرود - هشتپر - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر - فومن - خمام - سیاهكل – رضوانشهر    وارد این صفحه شده ایید.

متن: باربری مشهد به آستارا– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات رشت - بندر انزلی - لاهیجان - لنگرود - هشتپر - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر - فومن - خمام - سیاهكل – رضوانشهر    اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به آستارا و پرداختن به موضوعات رشت - بندر انزلی - لاهیجان - لنگرود - هشتپر - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر - فومن - خمام - سیاهكل – رضوانشهر    توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به آستارا در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به آستارا |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

جاهای دیدنی آستارا ، شهر طبیعت در گیلان

آستارا در قلب تالش، بین رشته‌كوه‌های سر به فلك‌كشیده و دریای خزر در شمال استان گیلان جای گرفته است. در كوچه پس كوچه‌های آستارا كه قدم بزنید، متوجه سقف سفالی خانه‌های آن خواهید شد كه جنبه تزئینی دارند و از نظر معماری نیز باعث می‌شوند كه دمای خانه‌ها در فصل تابستان خنك‌تر از سقف‌های شیروانی شهرهای دیگر باشد.

آستارا یكی از شهرهای ساحلی و توریستی گیلان است كه سرشار از جاذبه های بكر و طبیعی در غرب دریای خزر و نقطه مرزی ایران و جمهوری آذربایجان است. باربری مشهد به آستارا - شهری كه آرامش ساحل خزر،‌زیبائیهای چشم نواز آن را در امتداد كوهپایه های سرسبز جنگلی به اوج آسمان دوخته و جلوه ای از زیبائی های بی كران سرزمین ایران را به رایگان برای گردشگران به نمایش می گذارد.آستارا یك شهر جلگه ایی است كه در قدیم به علت پس‌روی آب دریای خزر، بخش هایی از آن به صورت باتلاق بود و به همین دلیل هسته رو یا همان آهسته رو نامیده می شد كه بعدها به آستارا تبدیل شد.

در این مطلب ما به شما جاهای دیدنی آستارا را معرفی می‌كنیم تا هر زمان كه خواستید، به این شهر بی نظیر سفر كنید، بتوانید به آسانی آنها را پیدا كرده و از تمام جاذبه های آن لذت ببرید.

تالاب بین المللی استیل

این تالاب در ۴ كیلومتری شهر آستارا در حاشیه جاده آستارا به تالش قرار دارد. اهمیت اكو توریستی این تالاب از جهت نزدیكی به جاده، تنوع چشم‌اندازهای طبیعی همچون كوهستان، جنگل و مزارع و كشتزارهای اطراف دوچندان می‌شود. باربری مشهد به آستارا - ضلع‌غربی آن پوشیده از جنگل و پوشش‌های سبز گیاهی است و در ضلع شرقی آن درختان توسكای شناور منظره بسیار جالب توجهی را بوجود آورده‌است كه در بهار و تابستان استراحتگاه مسافران بوده و از نظر گردشگری یكی از جاهای دیدنی آستارا تلقی می‌شود.

روستای دربند

وستای دربند در ۷ كیلومتری جنوب‌غربی آستارا قرار گرفته است و یكی از زیباترین روستاهای این شهر محسوب می‌شود. این روستا به خاطر اشراف داشتن به تالاب استیل، كوهپایه‌های سرسبز رشته كوه‌های تالش و مزارع وسیع برنج، دارای موقعیت فوق‌العاده‌ای است

گردنه حیران

حیران نام یكی از روستاهای بهشتی گیلان است كه به دلیل زیبایی‌های بیش از حد و آب و هوای مطبوعی كه دارد، یكی از نقاط گردشگری پرطرفدار ایران است. این گردنه از یك سو مشرف به كوه‌های پوشیده از جنگل و از سویی دیگر مشرف به دره‌ای نه چندان عمیق است كه از میان آن رود آستارا كه «آق چای» نام دارد، می‌گذرد. گردنه حیران بیشتر اوقات پوشیده از مه و در فصول گرم سال پوشیده از گل‌ها و گیاهان جنگلی است.

تله كابین حیران

تله‌كابین حیران در انتهای گردنه حیران جای گرفته است و با طی كردن یك مسیر رویایی سرسبز ۱۵۰۰ متری به شرقی‌ترین نقطه پارك جنگلی فندقلو متصل می‌شود. ارتفاع این تله‌كابین از سطح دریا ۱۷۳۰ متر است.

باربری مشهد به آستارا و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به آستارا - رشت - بندر انزلی - لاهیجان - لنگرود - هشتپر - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر - فومن - خمام - سیاهكل – رضوانشهر   را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top