باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به كهنوج | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه كرمان -رفسنجان - جیرفت - بم - زرند - بروات- راور- محمدآباد- سیرجان- شهربابك - بافت - بردسیر| باربری مشهد



باربری مشهد به كهنوج |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به كهنوجحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات كرمان -رفسنجان - جیرفت - بم - زرند - بروات- راور- محمدآباد- سیرجان- شهربابك - بافت - بردسیر وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به كهنوج– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات كرمان -رفسنجان - جیرفت - بم - زرند - بروات- راور- محمدآباد- سیرجان- شهربابك - بافت - بردسیر اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به كهنوج و پرداختن به موضوعات كرمان -رفسنجان - جیرفت - بم - زرند - بروات- راور- محمدآباد- سیرجان- شهربابك - بافت - بردسیر توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به كهنوجدر مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به كهنوج |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

دیدنیهای كهنوج در استان كرمان

كَهنوج (نام در محل: كَهنو) از شهرهای استان كرمان در جنوب شرقی ایران است. شهر كهنوج مركز شهرستان كهنوج است. جمعیت شهر كهنوج بنابر سرشماری نفوس و مسكن سال ۱۳۹۵ مركز آمار ایران ۵۲٬۶۲۴ نفر بوده‌است.

معرفی دیدنیهای كهنوج

پناهگاه حیات وحش مهروئیه

پناهگاه حیات وحش مهروئیه یكی از جاذبه های گردشگری استان كرمان است. این پناهگاه از 30 سال پیش مورد حفاظت قرار گرفته است و جنگلی قدیمی از درختان كهور در آن قرار دارد. باربری مشهد به كهنوج - در این منطقه نه تنها درختان كهور بلكه درختانی از قبیل كنار ،اسكنبیل و قیچ نیز وجود دارد. این منطقه، پرندگان بومی ایران از جمله دراج و جیرفتی را كه از گونه های حمایت شده هستند در خود جای داده است. بخش اعظم پناهگاه حیات وحش مهروئیه دشت های آبرفتی می باشد.

دیدنیهای كهنوج در استان كرمان

این پناهگاه در محدوده سه شهرستان كهنوج ، فاریاب و جیرفت قرار دارد و مساحت آن حدود 5583 هكتار می باشد. پناهگاه حیات وحش  مهروئیه ابتدا در سال 1350 به عنوان منطقه حفاظت شده اعلام شد اما بعد در سال 1354 به خاطر حفاظت بیش تر و با هدف حفظ باقی مانده جنگل های گرمسیری به پناهگاه حیات وحش تبدیل شد.

در سال های اول پس از انقلاب برخی از مردم منطقه به دلیل نا آگاهی بخشی از این منطقه را به زمین های كشاورزی تبدیل كردند و از وسعت آن كم شد. از جمله ارتفاعات این منطقه كوه كلمراد است كه زیستگاه خرس آسیایی هم به شمار می رود.

این پناهگاه زیستگاه پرندگانی من جمله دراج، قمری، سبز قبای هندی، هدهد و پرندگانی دیگر مثل چكاوك، شهد خوار و تیهو و چاخ لق می باشد و حیواناتی نظیر هوبره، گرگ، گربه وحشی و شغال و روباه در آن زیست می كنند.

طبیعت و سدهای گشكندر كهنوج

ورودی گشكندر كه جنب دانشگاه پیام نور كهنوج است به تنگ حنایی معروف است كه گویا به خاطر وجود سنگ های حنایی رنگ به این نام معروف شده است. باربری مشهد به كهنوج -در گشكندر گل های وحشی مثل ترشاله و گل كبر و دهك و درختان كنار همراه با كندوهای عسل طبیعی كوهی فراوان به چشم می خورد. نوعی كنار در این منطقه وجود دارد كه به آن كنار لمبیری می گویند و در قسمت های كوهستانی می روید و مزه ای تلخ و ترش و شیرین با دانه هایی ریز دارد.

وجه تسمیه كهنوج

نام كهنو (ج) را به معنای كَهن نو (قنات نو) دانسته‌اند. قنات اصلی این آبادی، قنات شیخ‌آباد بوده و قنات نو پرآب در كنار قلعه قدیمی كه به «كلات» مشهور بوده واقع شده و باعث پیشرفت این آبادی شده؛ كهنوج از دو واژه (كهن) و (نو) (قنات نو) تشكیل شده‌است. در مركز این شهر قلعه ضرغام وجود دارد كه هسته اولیه تشكیل این شهرستان بوده‌است. در حال حاضر قسمتی از قلعه ضرغام باقی مانده‌است و در مجاورت شهرك ولیعصر واقع شده‌است.

اندیس باب كهنوج

باب كهنوج یك اندیس فلزی است كه در حوالی شهر سردونیه استان كرمان قرار دارد و مادهٔ معدنی موجود در آن، طلا است. سنگ میزبان این اندیس پیروكلاستیكهای آندزیتی است و دیرینگی آن به دوران ائوسن می‌رسد. در این اندیس، پاراژنز‌های مس یافت می‌شوند.

موقعیت جغرافیایی

شهر كهنوج از شمال با جیرفت و عنبرآباد، از جنوب به منوجان، از شرق به قلعه گنج و رودبار جنوب و از غرب به فاریاب و رودان محدود می‌شود.

شهرستان‌های جدا شده از كهنوج

چهار شهرستان فاریاب، قلعه گنج، رودبار جنوب و منوجان از شهرستان كهنوج جدا شده‌اند و به مرور از شهر به شهرستان تبدیل گشته‌اند.

باربری مشهد به كهنوج و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به كهنوج - كرمان -رفسنجان - جیرفت - بم - زرند - بروات- راور- محمدآباد- سیرجان- شهربابك - بافت - بردسیررا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top