باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به پاوه | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه كرمانشاه - روانسر-گیلانغرب-قصرشیرین-تازه اباد-كرند غرب-بیستون-گهواره-نودشه-ازگله-نوسود - اسلام اباد غرب-جوانرود- كنگاور-سرپل ذهاب-سنقر-هرسین-صحنه| باربری مشهد



باربری مشهد به پاوه |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به پاوهحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات كرمانشاه - روانسر-گیلانغرب-قصرشیرین-تازه اباد-كرند غرب-بیستون-گهواره-نودشه-ازگله-نوسود - اسلام اباد غرب-جوانرود- كنگاور-سرپل ذهاب-سنقر-هرسین-صحنه وارد این صفحه شده ایید.

متن: باربری مشهد به پاوه– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات كرمانشاه - روانسر-گیلانغرب-قصرشیرین-تازه اباد-كرند غرب-بیستون-گهواره-نودشه-ازگله-نوسود - اسلام اباد غرب-جوانرود- كنگاور-سرپل ذهاب-سنقر-هرسین-صحنه اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به پاوه و پرداختن به موضوعات كرمانشاه - روانسر-گیلانغرب-قصرشیرین-تازه اباد-كرند غرب-بیستون-گهواره-نودشه-ازگله-نوسود - اسلام اباد غرب-جوانرود- كنگاور-سرپل ذهاب-سنقر-هرسین-صحنه توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به پاوه در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به پاوه |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

شهر پاوه

شهر زیبای پاوه با قدمتی بیش از سه هزار سال در شمال‌غربی استان كرمانشاه با فاصله نزدیك به ۱۱۲ كیلومتر از مركز استان و ۴۵ كیلومتری نقطه مرزی ایران و كشور عراق جای گرفته است. سازه‌ها و منازل مسكونی این شهر به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند كه در بیشتر موارد پشت‌بام خانه‌ای كه در ارتفاع كمتری از دامنه كوه ساخته شده است، حیاط منزل خانه‌ای است كه چند متر بالاتر از آن بنا شده است. باربری مشهد به پاوه -به‌دلیل شباهت معماری این شهر به شهر ماسوله در استان گیلان آن را شهر «هزار ماسوله» نیز می‌نامند.

پاوه شهری دوست‌داشتنی با آب و هوای معتدل و كوهستانی است كه دارای چشمه‌های فراوان، آبشارهای افسانه‌ای زیاد، جنگل‌ها، مراتع و باغ‌های سرسبزی است كه جلوه و زیبایی خاصی به آن بخشیده‌اند و باعث جذب گردشگران داخلی و خارجی فراوانی شده‌اند. در این مطلب به بخشی از دیدنی‌های جذاب شهر هزار ماسوله پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید تا با جاهای دیدنی پاوه بیشتر آشنا شوید.

آبشار دریبر

آبشار دریبر یكی از دیدنی‌های پاوه دوست‌داشتنی است كه در میان پیچ‌های تند جاده نوسود به پاوه، زیبایی استثنایی و منحصر به فردی به این منطقه بخشیده است. این آبشار چشم‌نواز پس از ریزش از چندین ارتفاع كوتاه و بلند به رودخانه پاوه‌رود و سپس به رودخانه سیروان می‌پیوندد.

آبشار دشه از جمله آبشارهای افسانه‌ای پاوه در استان كرمانشاه است كه در فصول مختلف به‌دلیل زیبایی‌های فراوانش مردم زیادی را مجذوب خود می‌كند. این آبشار پس از عبور از رودخانه پاوه‌رود، وارد رودخانه بزرگ سیروان می‌شود.

منطقه محافظت شده بوزین و مرخیل

منطقه حفاظت شده بوزین و مرخیل یكی از جاهای دیدنی استان كرمانشاه در شهر پاوه است. این منطقه با هدف حمایت از گونه‌های با ارزش حیات‌وحش از جمله شوكا در سال ۱۳۷۴ به‌عنوان منطقه شكار و تیراندازی ممنوع در مرز ایران و عراق در منطقه كوهستانی و جنگلی اعلام شد. تنوع فراوان زیستی گیاهی و جانوری، جنگل‌های زیبای بلوط، كوهستان‌های دلربا، رودهای پرآب از جمله دیدنی‌های این منطقه جذاب هستند.

 آبشار شیلماو

آبشار شیلماو یكی از آبشارهای استان كرمانشاه است كه در غرب روستای خانقاه در سه كیلومتری غرب شهر پاوه جای گرفته است. این آبشار زیبا از ارتفاعات كوه آتشگاه سرچشمه می‌گیرد. با شروع فصل دیدنی بهار و جوشش چشمه‌های شیلماو این آبشار زیبا منظره‌ای بی‌بدیل را در این منطقه پدید می‌آورد.

روستای ساتیاری

روستای ساتیاری یكی از زیباترین روستاهای اورامانات در حد فاصل ۲۵ كیلومتری شهر پاوه است كه دارای مردمانی بسیار فهیم و میهمان‌نواز است. باربری مشهد به پاوه - این روستای زیبا از لحاظ جغرافیایی آب و هوایی كوهستانی و مطبوعی دارد. دامنه‌های روستای ساتیاری در ماه‌های سرد سال سفیدپوش و در فصل بهار مملو از درختان متنوع و پوشش سرسبز چشم‌نوازی می‌شود. این روستا از باغ‌های زیادی برخوردار است و بیشتر كوچه‌های آن سنگ‌فرش شده‌اند.

آبشار نودشه

آبشار نودشه در روستای نودشه كه یكی از توابع شهر پاوه به شمار می‌رود، در امتداد رودخانه سیروان در میان كوه‌های بلند و دره‌های عمیق جا خوش كرده است. دیدن این آبشار زیبا در واقع بهانه‌ای برای آشنایی با این شهر كوچك و دوست‌داشتنی است كه در دل طبیعت كوهستانی قرار گرفته و اطراف آن را جنگل‌های انبوه احاطه كرده‌اند. روستای نودشه به‌دلیل صعب‌العبور بودن و دور افتادگی همچنان بكر و دست‌نخورده مانده است. جاده پاوه به نودشه جاده بسیار زیبایی مانند جاده چالوس است كه از چشم‌انداز‌های زیبایی از كوه، صخره، دره، رودخانه، چشمه و جنگل برخوردار است.

باربری مشهد به پاوه و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به پاوه - كرمانشاه - روانسر-گیلانغرب-قصرشیرین-تازه اباد-كرند غرب-بیستون-گهواره-نودشه-ازگله-نوسود - اسلام اباد غرب-جوانرود- كنگاور-سرپل ذهاب-سنقر-هرسین-صحنه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top