باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به اشنویه | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه ارومیه - بوكان-مهاباد-میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-تكاب-ماكو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیار - خوی| باربری مشهد



باربری مشهد به اشنویه |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به اشنویهحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات ارومیه - بوكان-مهاباد-میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-تكاب-ماكو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیار  - خوی وارد این صفحه شده ایید.

متن: باربری مشهد به اشنویه– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات ارومیه - بوكان-مهاباد-میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-تكاب-ماكو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیار  - خوی اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به اشنویه و پرداختن به موضوعات ارومیه - بوكان-مهاباد-میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-تكاب-ماكو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیار  - خوی توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به اشنویه در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به اشنویه |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

اشنویه

اشنویه از شهرهای مرزی استان آذربایجان غربی است كه در قسمت غربی این استان قرار دارد. این شهر مركز شهرستان اشنویه است. این شهر از غرب با كشور عراق، از جنوب با پیرانشهر، از شرق با نقده و از شمال با ارومیه هم‌مرز است.ارتفاع شهر اشنویه از سطح دریا ۱۴۷۰ متر و مرتفع‌ترین نقطه آن در جنوب شرقی ۳۵۰۰ متر است.

پیشینه تاریخی

اشنویه كه از دیرباز مسكن كردهای موسوم به هذبانیه (هذبانی) بود، تا سده‌های بعد همچنان آبادانی خود را حفظ كرد. هذبانیان از مراتع اطراف آنجا، برای نگهداری احشام خود بهره می‌جستند.تیره‌ای از آنان نیز كه رَوّادیان (كُرد) نامیده می‌شدند، در ارمنستان سكنی گزیدند. باربری مشهد به اشنویه -روادیان كه در آذربایجان و كردستان نفوذ داشتند، در سدهٔ ۲ قمری از اطاعت عباسیان سرباز زدند و چندی حكومت مستقلی به رهبری علی فرزند صدقه در آذربایجان به وجود آوردند. آنان ارومیه را مركز فرمانروایی خود قرار دادند و شهرهای اشنویه، خوی، شاهپور، لاجان و نقده را در اختیار داشتند.

 پس از آن، به ویژه در سده‌های ۷ و ۸ ق، ولایات ارومیه و اشنویه از سرنوشتی یكسان برخوردار بوده‌اند. در عهد فرمانروایی اتابكان در ۶۰۲ق نبردی میان سپاهیان اتابك ابوبكر (فرمانروای عراق و آذربایجان) و علاءالدین (اتابك مراغه)، روی داد. علاءالدین كه توان نبرد نداشت، پیشنهاد صلح كرد و یكی از دژهای خود را به ابوبكر واگذاشت و در مقابل، ابوبكر نیز حكومت اشنویه و ارومیه را به وی سپرد.

در سال ۱۹۰۹ میلادی برابر با ۱۲۸۷ ه‍. ش، عثمانی‌ها با تمام قدرت نظامی خود اشنویه را تسخیر كرده و مردم آن را كشتار نمودند، وجود عثمانی‌ها و روس‌ها در این منطقه ضرر و زیان جانی و مالی فراوانی برای مردم اشنویه در پی داشت. باربری مشهد به اشنویه -پس از روس‌ها نوبت آشوری‌ها رسید كه به شهر هجوم بیاورند كه به زنان و كودكان نیز رحم نكردند، بدنبال جنگ آشوریها و روسها قحطی بزرگی بوجود آمد و مردم از وحشت و قحطی و فرط گرسنگی به طرف عراق (موصل و كركوك) حركت كردند؛ بدنبال این وقایع از ۱۳هزار نفر مردم شهر اشنویه در آن زمان، تنها چندصد تن باقی ماندند.

جغرافیای شهر

شهرستان اشنویه با ارتفاع متوسط ۵۰۸۰ فوت معادل ۱۵۲۴ متر، طول جغرافیایی آن ۴۵ درجه و ۶۰ دقیقه و عرض ۳۷ درجه و ۲ دقیقه و ۲۰ ثانیه واختلاف ساعت آن با تهران ۲۰ دقیقه و ۱۲ ثانیه‌است. شهر اشنویه مركز شهرستان و فاصله آن با مركز استان ۷۰ كیلومتر است و در جنوب غرب استان آذربایجان غربی قرار دارد. با شهرستان ارومیه در شمال، با شهرستان نقده در شرق، با شهرستان پیرانشهر درجنوب و دو كشورعراق و تركیه در غرب ارتباط دارد. جمعیت شهری آن بیش از سی و دو هزار نفر و جمعیت شهرستان بیش از هفتاد و دو هزار نفر می‌باشد.

باربری مشهد به اشنویه و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به اشنویه - ارومیه - بوكان-مهاباد-میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-تكاب-ماكو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیار  - خویرا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top