باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به رامهرمز | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه اهواز - بهبهان - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی - امیدیه – شوش- دزفول - ماهشهر - خرمشهر- اندیمشك - ایذه - آبادان| باربری مشهد



باربری مشهد به رامهرمز |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به رامهرمزحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات اهواز - بهبهان - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی  - امیدیه – شوش-  دزفول - ماهشهر - خرمشهر- اندیمشك - ایذه - آبادان وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به رامهرمز– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات اهواز - بهبهان - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی  - امیدیه – شوش-  دزفول - ماهشهر - خرمشهر- اندیمشك - ایذه - آبادان اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به رامهرمز و پرداختن به موضوعات اهواز - بهبهان - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی  - امیدیه – شوش-  دزفول - ماهشهر - خرمشهر- اندیمشك - ایذه - آبادان توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به رامهرمز در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به رامهرمز |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

شهر رامهرمز

رامهرمز‌ در95 كیلومتری خاور اهواز قرار‌ گرفته و منسوب‌به‌هرمز ساسانی است. بررسی های باستان‌شناسی استقرار انسان در دشت رامهرمز را حد اقل تا هزاره ششم پیش از میلاد مشخص نمود.علاوه بر كشف آثاری مربوط به دوره عیلامی شواهد مربوط به شكوفایی منطقه در دوره ساسانی و اسلامی نیز یافت شده است. شهرستان رامهرمز در سال های اخیر مجددا اهمیت گذشته خود را به دست آورده و رو به توسعه و ترقی نهاده و امروزه از شهرستان‌های مهم استان خوزستان به شمار می‌رود. باربری مشهد به رامهرمز– در بعضی از روستاهای این شهرستان قالی بافی، جاجیم بافی، خورجین بافی و سیاه چادر به صورت محدود بافته می شود كه صرفاً جنبه خود مصرفی دارد. از آثار منطقه رامهرمز می توان تل گستر، تل برمی، قلعه داو دختر، قلعه عظیم یزدگرد و مختارك، سد تاریخی جره(سارو)، بقعه علمدار و قدمگاه امام رضا(ع)، باغ صمیمی، خانه امیر مجاهد و بقعه سید حسین زاهدون را نام برد.

مكان های دیدنی و تاریخی

از مكان‌های‌دیدینی و تاریخی شهرستان رامهرمز می توان تل گستر، تل برمی، قلعه داو دختر ، قلعه عظیم یزدگرد و مختارك، سدتاریخی جره(سارو)، بقعه‌علمدار و قدمگاه‌امام رضا(ع)، باغ صمیمی، خانه امیر مجاهد و بقعه سید حسین زاهدون را نام برد.

صنایع و معادن رامهرمز

در مركز شهرستان رامهرمز كارخانه‌های تولید قیر سازی، آجر و آهك پزی و تولید گچ وجود دارد كه به صورت بخش خصوصی دایر شده است. معادن گچ در شمال رامهرمز در ابتدای راه رامهرمز به ایذه قراردارد كه به طریقه مكانیكی مورد بهره برداری قرار می گیرد.

كشاورزی و دامداری

اقتصاد رامهرمز براساس زراعت، دام‌داری، باغ‌داری و كارگری بنا نهاده شده است. كشاورزی در این شهرستان به صورت سنتی انجام می گیرد و كشاورزی مدرن و مكانیزه در هیچ جای این شهرستان مشهود نیست. نوع كشت بیش تر آبی بوده و كشت دیم فقط به گندم و جو اختصاص یافته است. منابع آب كشاورزی، رودخانه و چشمه و در بعضی از روستاها چاه‌های عمیق و نیمه عمیق‌هستند. باربری مشهد به رامهرمز–  ازعمده تولیدات كشاورزی این شهرستان می توان گندم، جو، یونجه، خرما و تره باررا نام برد. دام‌داری نیز در این شهرستان به صورت سنتی در كنار كار و كشاورزی انجام می‌گیرد. مناطق شمالی، خاوری و جنوب خاوری این شهرستان مناسب ترین مراتع برای چرای دام های این شهرستان هستند. از جمله چراگاه «چهل پلكانی» در شمال رامهرمز كه ایلات و عشایر كوچ رو در فصل پاییز و زمستان به این منطقه وارد می شوند قابل ذكر است. فراورده های دامی و گوشت رامهرمز از جمله صادرات این شهرستان به منطقه به شمار می رود.

مشخصات جغرافیایی رامهرمز

شهرستان رامهرمز با 4257 كیلومتر مربع مساحت در خاور استان خوزستان واقع شده كه از شمال به شهرستان های ایذه و مسجد سلیمان، ‌از خاور به استان كهكیلویه و بویراحمدی، از باختر به شهرستان اهواز و از جنوب به شهرستان بندر ماهشهر محدود است. مركز آن شهر رامهرمز است كه با 3/7 كیلومتر مربع مساحت در 100 كیلومتری خاور اهواز بین 31 درجه و 16 دقیقه ی پهنای شمالی و 49 درجه و 37 دقیقه ی درازای خاوری نسبت به نصف‌النهار گرینویچ قرار دارد و بلندی آن از سطح دریا 160 متراست. آب و هوای رامهرمز گرم بوده و رودخانه جراحی از خاور رامهرمز می گذرد. رامهرمز بر سر چهارراهی قرار گرفته است.

باربری مشهد به رامهرمز و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به رامهرمز - اهواز - بهبهان - شوشتر - مسجد سلیمان - بندر امام خمینی  - امیدیه – شوش-  دزفول - ماهشهر - خرمشهر- اندیمشك - ایذه - آبادانرا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top