باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به دستجرد | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه قم - قنوات - جعفریه -كهك -سلفچگان| باربری مشهد



باربری مشهد به دستجرد |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به دستجردحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات قم - قنوات - جعفریه -كهك -سلفچگان وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به دستجرد – حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات قم - قنوات - جعفریه -كهك -سلفچگان اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به دستجرد و پرداختن به موضوعات قم - قنوات - جعفریه -كهك -سلفچگان توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به دستجرد در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به دستجرد |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

شهر دستجرد

در گام اول به معرفی شهر دستجرد می پردازیم دَستجـِرد یكی از شهرهای استان قم در مركز ایران است. این شهر در بخش خلجستان از توابع شهرستان قم قرار دارد. باربری مشهد به دستجرد-جمعیت این شهر بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵، برابر با ۱۱۲۱ نفر بوده‌است.

این بخش  با فاصله 70 كیلومتری از مركز استان به عنوان یك تنفس گاه بسیار خوب و با داشتن پتانسیل آب وهوای مساعد و دلپذیر و زمین مرغوب ، محلی برای جذب سرمایه گذاران شده است و با توجه به سیر صعودی مهاجرت و تصویب قطب گردشگری از سوی ریاست محترم جمهور، شاهد استقبال بی نظیر شهروندان قمی و سایر شهرها می باشیم .

چرا نام دستجرد ؟

دستجرد تغییر یافته دستگرد است كه از دو بخش دست و گِرد تشكیل شده‌است. از این رو نام این شهر از نظر ریشه‌شناسی با نام شهرهایی چون دارابگرد،بروجرد و سوسنگرد قابل قیاس است. معنی واژگانی واژهٔ دستگرد، «دست‌ساخته» است و این واژه در معنی زمین‌های خالصه به كار می‌رفت.از طوایف قدیمی وبا اصالت این شهرستان می‌توان به خاندان شاه جمالی‌ها اشاره نمود كه در صده‌های گذشته از تجار و بازرگانان این منطقه و در تردد بین شهر قم و دستجرد بودند.

دهكده توریستی تفریحی صبا

وقتی اسم قم می آید تنها چیزی كه در ذهن تداعی می شود حرم مطهر حضرت معصومه است و بس، اما جالب است بدانید همین قم هم در كنار زیارت این بانوی گرانقدر، جذابیت هایی دارد كه از چشم ها بدور مانده است؛ یكی از این مكان ها دهكده سلامت صبا ست. باربری مشهد به دستجرد- باربری مشهد به دستجرد-شهر دستجرد تنها شهر ییلاقی قم است كه با آب و هوای خنك و مطبوع خود یكی از مقاصد سفرهای یك روزه است. در این شهر اما چندی ست دهكده ای با امكاناتی مدرن و تفریحی ایجاد شده كه می تواند آخر هفته ای شاد و آرامش بخش را برای میهمانانش به ارمغان آورد. در دهكده صبا فعالیت هایی نظیر دوچرخه سواری، قایق رانی بر روی دریاچه مصنوعی و زیبای دهكده، ماهیگیری، اسكیت سواری، پیاده روی در فضای مفرح مجموعه و استراحت بر روی نیمكت های گاه و بیگاه می تواند ساعاتی خوش را برای تان رقم زند. اما چیزی كه در این دهكده آدرنالین خونتان را افزایش می دهد تفریحات مفرح آبی بر روی دریاچه است كه در كمتر جایی می توانید آن را بیابید.

آستان امامزاده زكریا

آستان امامزاده زكریا مربوط به دوره صفوی است و در شهرستان قم، بخش خلجستان، روستای عیسی آباد واقع شده است. این اثر در تاریخ ۵ آذر ۱۳۸۰ با شمارهٔ ثبت ۴۴۲۰ به عنوان یكی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

باربری مشهد به دستجرد و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به دستجرد- قم - قنوات - جعفریه -كهك –سلفچگان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top