باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به جهرم | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه شیراز - لارستان - فیروزآباد- ممسنی - آباده - لامرد - اقلید- كوار - نی ریز- زرین دشت - مرودشت - كازرون - فسا - داراب| باربری مشهد



باربری مشهد به جهرم |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به جهرمحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات شیراز - لارستان - فیروزآباد- ممسنی - آباده - لامرد - اقلید- كوار - نی ریز-  زرین دشت - مرودشت - كازرون - فسا - داراب وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به جهرم– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات شیراز - لارستان - فیروزآباد- ممسنی - آباده - لامرد - اقلید- كوار - نی ریز-  زرین دشت - مرودشت - كازرون - فسا - داراب اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به جهرم و پرداختن به موضوعات شیراز - لارستان - فیروزآباد- ممسنی - آباده - لامرد - اقلید- كوار - نی ریز-  زرین دشت - مرودشت - كازرون - فسا - داراب توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به جهرم در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به جهرم |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

شهر جهرم

جهرم یكی از شهرهای قدیمی استان فارس است كه در ۱۷۰ كیلومتری جنوب‌ شرقی شیراز قرار گرفته است. نام قدیم این شهر «گهرم» به‌معنای «جای گرم» بوده و «فردوسی»، شاعر شهیر اسطوره‌نویس ایرانی در شاهنامه‌اش از این شهر به‌عنوان شهری در دوران ساسانیان یاد كرده است.

به گفته برخی محققان و پژوهشگران، این شهر چهار سده قبل از میلاد مسیح، توسط پنجمین پادشاه هخامنشیان بنا شده و در زمان ساسانیان و هخامنشیان موقعیت مناسبی میان شاهزادگان داشته است. شهر جهرم علاوه بر قدمتی كه دارد از جاذبه‌های تاریخی، مذهبی و طبیعی فراوانی نیز برخوردار است. در اینجا نگاهی اجمالی به برخی از جاهای دیدنی جهرم خواهیم داشت.

بازار سرپوشیده زندیه جهرم

این بازار همان طور كه از نامش پیدا است، یكی از یادگارهای به‌جای مانده از اواخر دوران زندیه است. به این بنا لقب خواهر دوقلوی «بازار وكیل» در شیراز را داده‌اند. بازار زندیه از جمله بازارهای صلیبی است كه از چهار سوق زیبا در وسط آن تشكیل شده است. همچنین بازار زندیه دارای چندین كاروان‌سرا، مسجد و حمام دیدنی است.

دروازه پیر شبیب

دروازه پیر شبیب از آثار تاریخی و دیدنی دوران قاجاریه است كه در داخل شهر جهرم واقع شده است. این بنای تاریخی از دالانی با سقفی گنبدی تشكیل شده كه دارای تزیینات چون عرقچین و مقرنس كاری است.

مسجد و مدرسه خان

مدرسه علمیه خان از آثار تاریخی به‌جای مانده از دوران صفویه در غرب شهر جهرم است. باربری مشهد به جهرم - این اثر تاریخی از مصالحی نظیر خشت، گل، آجر، سنگ و گچ ساخته شده است و بانی تاسیس آن شخصی به نام «حاج محمد حسن خان» است. مدرسه علمیه خان از ۲۰ حجره تشكیل شده كه در بخش شمالی آن دو حجره بزرگ‌تر از بقیه قرار دارد كه مربوط به كلاس‌های درس در فصل زمستان است.

در جوار این مدرسه علمیه نیز مسجد آجری خان قرار گرفته كه بر اساس سنگ نوشته‌ای كه بر در ورودی آن قرار دارد، این بنا متعلق به دوران «شاه سلیمان دوم صفوی» است و توسط فردی به نام «حاجی سلیمان بیگ ذوالقدر جهرمی» ساخته شده است. ساختمان مسجد دارای شبستانی ساده با طاق‌های متعدد است.

 غار شفق

غار شفق، غاری آهكی و از غارهای تونلی و طبقاتی است. این غار در دهه ۴۰ هجری شمسی توسط كوهنوردان فارس كشف شده است. در غار شفق خفاش‌های بزرگی وجود دارند و برای بازدید از این غار باید حتما همراه یك راهنمای مجرب و آشنا به غار روید و تجهیزات غارنوردی به‌همراه داشته باشید.

آتشكده قدمگاه

آتشكده قدمگاه یكی از جاذبه‌های دیدنی شهر جهرم است كه به‌گونه‌ای بر فراز تپه‌ای در جنوب شهر جهرم قرار گرفته كه چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌كند. باربری مشهد به جهرم -برطبق كاوش‌های باستانی و به گفته محققان، این بنا متعلق به دوران ساسانیان است كه در سال‌های اخیر توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری كشور، مرمت و بازسازی شده است. گفته می‌شود كه قدمگاه‌ها در گذشته از معابد آناهیتا به شمار می‌رفتند و ویژه زنان بوده‌ است.

غار سنگ تراشان (سنگ شكن)

غار سنگ‌ تراشان، بزرگترین غار دست ساز جهان است كه یادگاری به‌جای مانده از معماران و حجاران این شهر در جنوب‌شرقی جهرم محسوب می‌شود و حدود ۳۵۰ سال قدمت دارد. ستون‌های سنگی غار به‌نوعی كاملا مهندسی سقف را نگه داشته‌اند كه این نمایانگر توانمند بودن استادان و حجاران جهرمی در مهندسی معدن در سده‌های پیشین است. سنگ‌تراشان و حجاران جهرمی این غار را به‌منظور برداشت سنگ برای امرار معاش ساخته‌ بودند.

چهار طاقی آتشكده قطب آباد

چهار طاقی آتشكده در ۲۰ كیلومتری مسیر قطب‌آباد جهرم به زاهد شهر فسا، بر فراز تپه‌ای بنا شده است و قدمت آن به دوران ساسانیان باز می‌شود. این چهارطاقی با گذشت سالیان طولانی سالم مانده و تنها قسمتی از آن كه سقف گنبدی شكل بوده، فرو ریخته است.

باربری مشهد به جهرم و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به جهرم - شیراز - لارستان - فیروزآباد- ممسنی - آباده - لامرد - اقلید- كوار - نی ریز-  زرین دشت - مرودشت - كازرون - فسا - داراب را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top