باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به عجب شیر | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه تبریز- سردرود - هادیشهر - سراب -هوراند -تركمنچای –سندآباد-مراغه - خسروشاه - ممقان - خامنه - بناب - مرند - میانه - اهر - مرند | باربری مشهد



باربری مشهد به عجب شیر |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به عجب شیرحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات تبریز- سردرود - هادیشهر - سراب -هوراند -تركمنچای –سندآباد-مراغه -  خسروشاه - ممقان - خامنه - بناب - مرند - میانه - اهر - مرند  وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به عجب شیر– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات تبریز- سردرود - هادیشهر - سراب -هوراند -تركمنچای –سندآباد-مراغه -  خسروشاه - ممقان - خامنه - بناب - مرند - میانه - اهر - مرند  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به عجب شیر و پرداختن به موضوعات تبریز- سردرود - هادیشهر - سراب -هوراند -تركمنچای –سندآباد-مراغه -  خسروشاه - ممقان - خامنه - بناب - مرند - میانه - اهر - مرند  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به عجب شیردر مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به عجب شیر |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

عجب شیر

یكی از شهرها استان آذربایجان شرقی،عجب شیر می باشد كه دارای آب و هوای معتدل و روستاهای دیدنی و توریستی فراوانی می باشد اگر قصد سفر به تبریز را دارید بازدید از روستاهای عجب شیر را حتما در برنامه های خود بگذارید در ادامه همراه با ما باشید تا با مناطق گردشگری عجب شیر آشنا شوید.

مناطق گردشگری عجب شیر

قلعه چای

منطقه نمونه گردشگری قلعه‌ چای، در شهر عجب‌ شیر، یكی از مكان‌های گردشگری است. قلعه‌ چای دشتی وسیع است كه آثار تاریخی و طبیعی بسیاری دارد. باربری مشهد به عجب شیر -چهار قلعه باستانی به نام‌های قلعه ضحاك، قلعه حوری، قلعه جوان و كهن دژ در این منطقه قرار دارند. سد قلعه‌ چای و دریاچه‌اش تركیب زیبایی را در این منطقه به‌وجود آورده‌اند. اطراف دریاچه سد درختان زیادی وجود دارد كه می‌توانید ساعت‌ها زیر سایه آن‌ها استراحت كنید و از طبیعت اطرافتان لذت ببرید.

مساجد چوبی عجب شیر

مساجد چوبی و تاریخی دوره صفوی كه خاستگاه معماری ابنیه های چوبی در آذربایجان بوده، به یقین كاخ های چهل ستون، هشت بهشت و عالی قاپو در اصفهان و برخی از ابنیه ها در ایران برگرفته از معماری چوبی آن است.

این مساجد هم اكنون علاوه بر استفاده به عنوان اماكن مذهبی و مقدس، زمینه خوبی برای جذب گردشگران علاقه مند به آثار تاریخی و فرهنگی است و از مناطق گردشگری عجب شیر است.مساجد جامع شیرلو و روستاهای گوراوان و شیشوان از جمله مساجد چوبی شهرستان عجبشیر هستند كه سقف چوبی آنها به كنده كاری و رنگ آمیزی های طبیعی و گیاهی زیبایی مزین شده است.

بندر رحمانلو از مناطق گردشگری عجب شیر

بندر رحمانلو از توابع دهستان دیزجرود غربی بخش مركزی شهرستان عجب شیر، در ساحل شرقی دریاچه ارومیه واقع شده است. این بندر یكی از بنادر مهم و به نظر صاحب‌نظران، زیباترین نقطه دریاچه ارومیه در آذربایجان شرقی است كه به عنوان منطقه ملی گردشگری معرفی شده است. ساحل این بندر تاریخی از زمان‌های دور و به ویژه قاجاریه، محل تفریح عمومی مردم و شاهان این سلسله بوده است. در سمت شمالی بندر رحمانلو اسكله‌ای برای پهلو گرفتن كشتی‌های باری و مسافری و در بخش جنوبی محلی برای مسافرینی كه به منظور استفاده از آب و لجن دریاچه (خواص درمانی) به این بندر می‌آیند، احداث شده است.

آبشار هرگلان شهرستان عجب‌ شیر

روستای هرگلان در شهرستان عجب‌ شیر یكی از مناطق گردشگری عجب شیر است كه طبیعتی بی‌نظیر دارد. آبشار هرگلان یكی از دیدنی‌ترین جاذبه‌های گردشگری این روستاست. این آبشار در حدود ۵۰ متر ارتفاع دارد و برای رسیدن به آن باید نزدیك به ۲ ساعت از روستا پیاده‌روی كنید، البته مسیر پیاده‌روی بسیار راحت و همراه با تماشای منظره‌های بكر طبیعت است.

قلعه ضحاك

قلعه ضحاك در شهرستان عجب شیر با بیش از سه‌هزار سال قدمت بر فراز كوه «منفرد» قرار دارد و از مكان‌های مهم اقوام مانایی و مادها بوده است. باربری مشهد به عجب شیر -این قلعه در شهرستان عجب شیر در آذربایجان شرقی یكی از مكان‌های دیدنی است كه در ارتفاع ۲۳۰۰ متری از بستر رودخانه «قلعه چای» در دوران تاریخ كهن ایران زمین پا برجا بوده و آثار زیادی در داخل و پیرامون خود از دوران هخامنشیان، اشكانیان، ساسانیان و عصر تمدن اسلامی به یادگار دارد.

قدمت قلعه ضحاك به اقوام مانایی و مادها برمی‌گردد و برای آن در تاریخ، نام‌های متعددی از جمله ضحاك، اژدهاك، قیز قلعه‌سی، داش قلعه سی، باروآس، رویی دژ و قلعه گویی ذكر شده است. این قلعه در سال ۱۳۸۶ توسط سازمان میراث فرهنگی و گردشگری با شماره ۲۲۵۴۴ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسید.

پل قیزیل كورپی خانیان

پل قیزیل كورپی خانیان مربوط به دوره قاجار است و در شهرستان عجبشیر، بخش قلعه چای، دهستان دیزجرود شرقی، روستای خانیان واقع شده و این اثر در تاریخ ۷ خرداد ۱۳۸۷ با شمارهٔ ثبت ۲۲۸۵۱ به‌عنوان یكی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است و از مناطق گردشگری عجب شیر می باشد

امامزاده سیدابوالقاسم(ع)

بقعه امامزاده سید ابوالقاسم در فاصله ۲ كیلومتری شمال شهرستان عجب شیر و نزدیك قبرستان این شهر واقع شده است. این شهرستان یكی از مهمترین شهرهای استان آذربایجان شرقی می باشد كه در جنوب غربی استان واقع شده است.

كتیبه اورارتویی جوان قلعه

این كتیبه روی صخره ای به سمت شرق بر سینۀ كوهی با نام محلی نصیر داغی در حدود یك كیلومتری شرق روستا و در ۸ كیلومتری شرق عجب شیر كنده شده است.

متأسفانه بخش هایی از كتیبه در قسمت های انتهایی سطرهای ۱ تا ۸ ساییده شده است. قسمت هایی از سمت چپ صخره را نیز به عمد شكسته اند و خرده های آن در پای صخره دیده می شود. كتیبه در ده سطر به خط میخی اورارتویی نوشته شده است.می توان كتیبه عجب شیر را مربوط به شرح فتوحات آرگیشتی اول پسر منوا دانست این كتیبه از مناطق گردشگری عجب شیر می باشد.

باربری مشهد به عجب شیر و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به عجب شیر - تبریز- سردرود - هادیشهر - سراب -هوراند -تركمنچای –سندآباد-مراغه -  خسروشاه - ممقان - خامنه - بناب - مرند - میانه - اهر - مرند را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top