باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به نایین | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه اصفهان - دولت آباد - فلاورجان – چادگان - كاشان - رزوه - خمینی شهر - باغ بهادران - نظنز - اردستان - گز - خوانسار - سمیرم | باربری مشهد



باربری مشهد به نایین |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به نایینحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات اصفهان - دولت آباد - فلاورجان – چادگان - كاشان - رزوه - خمینی شهر - باغ بهادران - نظنز - اردستان - گز - خوانسار - سمیرم  وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به نایین– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات اصفهان - دولت آباد - فلاورجان – چادگان - كاشان - رزوه - خمینی شهر - باغ بهادران - نظنز - اردستان - گز - خوانسار - سمیرم  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به نایین و پرداختن به موضوعات اصفهان - دولت آباد - فلاورجان – چادگان - كاشان - رزوه - خمینی شهر - باغ بهادران - نظنز - اردستان - گز - خوانسار - سمیرم  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به نایین در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به نایین |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

شهر نایین

نایین یكی از شهرهای اصفهان در منطقه دشت كویر است كه با توجه به بناهای كهن این شهر، قدمت آن به بیش از سه هزار سال می‌رسد. جاذبه‌های گردشگری نایین متعلق به معماری دوران مختلف است و با تلفیق بافت شهری قدیم با تاثیرپذیری از شرایط محیط طبیعی، نیازهای شهری و لزوم امنیت شهر در برابر مهاجمان ساخته شده‌اند.

نارین قلعه (قلعه نارنج)

نارین قلعه یا قلعه نارنج یكی از قدیمی‌ترین بناهای شناخته شده در مركز بافت تاریخی شهر نایین است كه از دوران پارتیان و قبل از اسلام به یادگار مانده است. بنای مذكور به‌صورت چند ضلعی است و چندین برج در گوشه اضلاع آن قرار دارند. این بنا، همچنین در فهرست آثار ملی ایران نیز به ثبت رسیده است.

خانه تاریخی پیرنیا (موزه مردم شناسی نایین)

خانه تاریخی پیرنیا یكی از مهم‌ترین خانه‌های تاریخی شهر نایین است كه معماری آن با الهام از خانه‌های كویر مركزی ایران بنا شده است. باربری مشهد به نایین - این خانه ۴۰۰ ساله در دوران حكومت صفویه بنا شده است و شامل قسمت‌های مختلفی از جمله ورودی، دالان‌های متعدد، هشتی، غلام‌گردش،‌ ایوان شاه‌نشین، اتاق نشیمن، گودال باغچه و باغ می‌شود. در حال حاضر این خانه محل نمایندگی میراث فرهنگی نایین و موزه مردم‌شناسی نایین است.

مسجد جامع نایین (مسجد علویان)

مسجد جامع نایین با الهام از مسجد پیامبر مدینه به سبك خراسانی بنا شده است. این مسجد از معدود مساجد اولیه شبستانی است كه كمتر دستخوش تغییر و تحول شده و صورت اولیه خود را تا امروز حفظ كرده است. ساختمان اولیه آن در قرن دوم هجری قمری ساخته شده كه در حال حاضر قسمت زیادی از مسجد فعلی را تشكیل می‌دهد.

قلعه محمدیه (آشورگاه)

قلعه محمدیه یكی از معروف‌ترین بناهای نایین است كه در بالای كوهی مشرف به محله محمدیه احداث شده است. بر طبق نظر كارشناسان و بنا بر موقعیت سوق‌الجیشی این قلعه، احتمالا از آن به‌عنوان دژ دفاعی استفاده می‌شده است. شكوه این قلعه چنان زیاد است كه از جای‌جای محله محمدیه می‌توانید ابهت آن را تماشا كنید. قدمت این قلعه را مربوط به دوران پیش از اسلام می‌دانند و برخی آن را «عاشوراگاه» هم می‌نامند.

بازار تاریخی نایین

بازار تاریخی نایین از قدیمی‌ترین بازارهای سنتی ایران و اصلی‌ترین معبر مهم و مركز تجاری شهر نایین در دوران گذشته بوده است. ورودی این بازار یكی از دروازه‌های قدیم شهر بوده كه به «دروازه تاریخی چهل دختران» نیز معروف است. بنای اولیه بازار را متعلق به دوره ایلخانان می‌دانند و بیشتر رونق آن مربوط به دوران حكومت صفویه است. 

خانه تاریخی امامی

خانه تاریخی امام در محله تاریخی «كلوان» قرار گرفته و متعلق به دوران صفویه است. بنای این خانه در دوران قاجار نیز تغییراتی را در فضاها و معماری خود داشته است. باربری مشهد به نایین -این خانه در قدیم از چندین خانه تشكیل می‌شده و در دوران حكومت قاجاریان به‌عنوان خانه امام جمعه شهر نایین یعنی «خاندان امامی‌ها» و «محمد سعید امامی» استفاده می‌شده است.

آب‌انبار معصوم خانی

آب‌انبار معصوم‌خانی، یكی از آب‌انبارهای اصلی شهر نایین است كه توسط فرد خیری به همین نام در دوران پهلوی در محله «چهل دختران» كنار «دروازه چهل دختران» ساخته شده و به‌عنوان یكی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

قلعه رستم

قلعه رستم در روستای بافران در شرق شهر نایین قرار گرفته است. متاسفانه در حال حاضر به‌دلیل عدم رسیدگی به آن در حال تخریب و ویرانی است.

كاروانسرای نیستانك در روستایی به همین نام در ۳۰ كیلومتری جاده نایین به اردستان واقع شده است. این كاروانسرای تاریخی به‌عنوان یكی از زیباترین كاروان‌سراهای دوران قاجار به شمار می‌رود. بنای این كاروان‌سرا به‌صورت چهار ضلعی از بیرون و به‌صورت هشت ضلعی در حیاط است.

آسیاب آبی ریگاره

آسیاب آبی ریگاره، در محله محمدیه شهر نایین بنا شده است و به‌عنوان یكی از شاهكارهای معماری و تاریخی شهر محسوب می‌شود. در محوطه اصلی آسیاب در عمق ۲۵ متری، شاهد فضاهای متعددی نظیر اتاق‌ها، محل اصطبل و محل قرار گرفتن سنگ‌های آسیاب و تنوره خواهید بود.

باربری مشهد به نایین و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به نایین - اصفهان - دولت آباد - فلاورجان – چادگان - كاشان - رزوه - خمینی شهر - باغ بهادران - نظنز - اردستان - گز - خوانسار - سمیرم را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

Top