باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به نظرآباد | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه كرج- طالقان- اشتهارد- فردیس - چهارباغ -ساوجبلاغ | باربری مشهد



باربری مشهد به نظرآباد |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به نظرآبادحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات كرج- طالقان- اشتهارد- فردیس - چهارباغ -ساوجبلاغ  وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به نظرآباد– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات كرج- طالقان- اشتهارد- فردیس - چهارباغ -ساوجبلاغ  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به نظرآباد و پرداختن به موضوعات كرج- طالقان- اشتهارد- فردیس - چهارباغ -ساوجبلاغ  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به نظرآباد در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به نظرآباد |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

بهترین دیدنیهای نظرآباد در استان البرز

نظرآباد شهرستانی است در استان البرز كه در نزدیكی شهرستان ساوجبلاغ واقع است. مركز این شهرستان شهر نظرآباد است. این شهرستان تا سال ۱۳۸۱ یكی از بخش‌های شهرستان ساوجبلاغ بود و در حال حاضر هم در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ واقع است.استقرار این شهرستان در كنار جاده ترانزیت و آزاد راه تهران – تبریز و راه آهن تهران – تبریز موجب توسعه آن در پنجاه سال اخیر شده‌است. باربری مشهد به نظرآباد -نقطه عطف آبادانی نظرآباد، راه‌اندازی كارخانه نساجی مقدم در سال ۱۳۳۷ش به كوشش میرزا عبدالله مقدم (درگذشت ۱۳۶۱ش) است. جمعیت آن براساس سرشماری عمومی نفوس و مسكن سال ۱۳۹۰، ۱۴۱۱۶۰ نفر یعنی ۹/۵ درصد كل جمعیت استان البرز است.

بهترین دیدنی های نظرآباد در استان البرز«تركی ساوجبلاغی» یكی از شاخه‌های تركی آذربایجانی، زبان غالب اهالی شهرستان نظرآباد است. حضور لهجه‌های دیگری از زبان تركی و نیز انواع لهجه‌های زبان فارسی در این شهرستان از نتایج مهاجرپذیری آن است. خاك سبك و آب فراوان دشت نظرآباد، بسیار برای كشاورزی مناسب است و دامپروری در كنار زراعت، از عمده منابع درآمد روستاییان نظرآبادی است. غیر از اقلیت ارامنه، غالب اهالی شهرستان، مسلمان و شیعه دوازده امامی هستند.

امامزاده ابوالحسن مسكین آباد

امامزاده عبدالقهار بنایی آرامگاهی است كه در روستای ورده در استان البرز كشور ایران واقع شده‌است. این بنا در قول عامه منسوب به امامزاده ابوالحسن، ملقب به عبدالقهار فرزند موسی كاظم و برادر امام رضا می باشد.اما احتمالا مربوط به یكی از نوادگان موسی كاظم است. چون در منابع تاریخی و رجالی فرزندی به نام ابوالحسن ملقب به عبدالقهار در میان فرزندان امام موسی كاظم یافت نشده است. این اثر در تاریخ ۵ دی ۱۳۷۵ با شمارهٔ ثبت ۱۷۹۱ به‌عنوان یكی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است

مجموعه بنای كنونی امامزاده دارای طرح مستطیل شكل است كه در راستای شمال- جنوب كشیده شده است. دسترسی به آن از سمت شمال میسر است. محوطه امامزاده كه آرامگاه پیشینیان روستا است به دلیل درختان زیبا و ارتفاع و دید به رودخانه فضای دلنشینی دارد. در گذشته صفه محوطه با دیوار و دری چوبی ازاطراف جدا شده بود اما در حال حاضر صحن و پیرامون یكپارچه هستند. سراسر جانب شرقی صفه را مجموعه بناهای امامزاده دربر گرفته است. نخست از دری به یك محوطه سرپوشیده یا رواق نخستینی كه در شمالی ترین قسمت بنا قرار دارد وارد می شویم. در سمت شرقی این محل و پشت دیوار جنوبی آن انباری قرار دارد كه كلیه دیوار های آن به سنگ قلوه ساخته شده و سقف آن با چوب تیرریزی شده است.

در مقابل ضلع غربی حرم رواق دیگری قرار دارد كه طول آن ۴/۵۰ متر و عرض آن سه متر است در ضلع شمالی آن دیواری به قطر ۱/۴۰ متر داشته است كه در ورودی در آن قرار داشته است. این دیوار در حال حاضر برداشته شده است. باربری مشهد به نظرآباد - ضلع غربی این رواق را نیز سراسر در چوبی مشبكی فرا گرفته و چنانكه گفته شد در ضلع شرقی غرفه نیز دو پنجره چوبی مربوط به حرم قرار داشته. یكی ازاین پنجره ها در حال حاضر به در تبدیل شده است. به طور كلی باید گفت كه قدیمی ترین قسمت مجموعه مزبور عبارت از همان بنای چهارگوشه حرم است و سپس رواق های شمالی و غربی و پیش رواق شمالی به آن آفزوده شده است. در سالهای اخیر تمامی رواق های غربی حرم كه كل طول بنا را در بر می گیرد و ازغرب به واسطه پنجره های وسیع و مرتفع چوبی مشبك به صفه مرتبط است، به یكدیگر متصل شده اند و یك رواق طولی با عرض ۳ متر را شكل داده اند. هر سه دهانه بازشویی از میان پنجره مشبك به حیاط دارند. همچنین یك در در شمالی ترین قسمت رواق به بیرون ایجاد شده است در سال های اخیر در قسمت جنوب اتاق حرم، یك اتاق و رواق با همان الگوی معماری به طول ساختمان افزوده شده است.

فرودگاه آزادی نظرآباد

فرودگاه تفریحی و آموزشی «آزادی» از مناطق نمونه گردشگری استان البرز است. این فرودگاه در جنوب غربی شهرستان نظرآباد و در نزدیكی روستای صالحیه واقع شده و به عنوان نخستین مجموعه پروازی بخش خصوصی در كشور و حتی خاورمیانه فعال است. مجموعه پروازی آزادی بیش از ۶۰ هواپیمای فوق سبك دارد و در آن آموزش پرواز و خلبانی در قالب دوره‏های تخصصی انجام می‌شود. كارشناسان بر این نظرند كه «پدیده هوانوردی عمومی در ایران» به طور جدی از این فرودگاه آغاز شده است.

باربری مشهد به نظرآباد و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به نظرآباد - كرج- طالقان- اشتهارد- فردیس - چهارباغ -ساوجبلاغ را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top