باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد رباط كریم | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه تهران - برند- باقرشهر- دماوند- شهریار- اسلام شهر- ملارد- صالحیه- پاكدشت - ورامین- اندیشه| باربری مشهد



باربری مشهد رباط كریم |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد رباط كریمحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات تهران - برند- باقرشهر- دماوند- شهریار- اسلام شهر- ملارد- صالحیه- پاكدشت - ورامین- اندیشه وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد رباط كریم– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات تهران - برند- باقرشهر- دماوند- شهریار- اسلام شهر- ملارد- صالحیه- پاكدشت - ورامین- اندیشه اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد رباط كریم و پرداختن به موضوعات تهران - برند- باقرشهر- دماوند- شهریار- اسلام شهر- ملارد- صالحیه- پاكدشت - ورامین- اندیشه توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد رباط كریم در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

 باربری مشهد رباط كریم |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

شهر رباط كریم

رباط كریم از شهرهای تاریخی استان تهران است كه تاریخ تمدن در آن به هزاران سال پیش می‌رسد. قدمت آثار تاریخی و فرهنگی در این منطقه از هزاره سوم پیش از میلاد تا اوایل دوره معاصر می‌رسد، كه هر اثر تاریخی از نظر  ابعاد باستان‌شناسی، معماری و مردم‌شناسی اهمیت فراوان دارد. باستان‌شناسان معتقدند كه شهری باستانی در حوالی رباط كریم مدفون شده است و قدمت این شهر به هفت هزار سال پیش بازمی‌شود.

 این شهر تاریخی دیدنی‌های باستانی بسیاری دارد. از دلیل‌های اهمیت این شهر در طول تاریخ، واقع شدن آن در راه كهن جاده ابریشم و راه زیارتی خراسان به بغداد بوده است. در دوران قاجار چون این شهر طبیعتی سرسبز با باغ‌ها و رودخانه‌های فراوان داشته، مورد توجه فتحعلی‌شاه قاجار قرار گرفته بوده است. باغ‌های انگور این شهر شهرت بسیاری دارد. پس از اینكه تهران به‌عنوان پایتخت انتخاب شد، بسیاری از مردم از شهرهای شیراز، اصفهان، قم و ساوه از این شهر عبور كردند كه منجر به رونق و توسعه این منطقه شد. با ما همراه باشید تا با دیدنی‌های رباط كریم بیشتر آشنا شوید.

تپه‌های تاریخی رباط كریم

تپه‌ تاریخی كیكاور در كیلومتر ۲۴ بزرگراه تهران به ساوه در روستای تاریخی كیكاور و تپه باستانی یقه در شرق جاده رباط كریم به شهریار، بعد از روستای منج واقع شده است. باربری مشهد رباط كریم -قدمت این تپه‌ها به دوران پیش از اسلام می‌رسد و در فهرست آثار ملی ایران به ثبت ملی رسیده است. در رباط كریم ۳۲ تپه‌ تاریخی وجود دارد. تپه ده حسن نیز از تپه‌های مهم باستانی این منطقه است كه دژ و قلعه‌های دوران تاریخی با مصالح چینه و خشت را شامل می‌شود.

قلعه سنگی

قلعه سنگی در نزدیكی رودخانه شور و جنوب شهر جدید پرند قرار دارد. قدمت این قلعه سنگی به دوران سلجوقیان می‌رسد و پلان آن به سبك بناهای متداول دوران اسلامی، به‌صورت چهار ایوانی و با یك حیاط مركزی احداث شده است. چهار برج مدور كه قطر هر یك پنج متر است، در اطراف این قلعه به چشم می‌خورد. چاه آبی به عمق ۴۰ متر و یك آب‌انبار درون این قلعه وجود دارد.

كاروانسرای سنگی

كاروانسرای سنگی، كهن‌ترین كاروانسرای فلات ایران در نزدیكی رباط كریم است. دیوار ضخیم كاروانسرای رباط كریم ارتفاعی معادل دو برابر ارتفاع ساختمان‌هایی را دارد كه در داخل كاروان‌سرا قرار دارند. معماری این كاروان‌سرا شبیه به معماری مسجد جامع ساوه است. تنها اختلاف مسجد جامع ساوه با كاروانسرای رباط كریم این است كه در كاروانسرای سنگی فضای خالی گوشه‌ها را با اتاق‌های گنبد داری پر كرده‌اند. این كاروان‌سرا كه طرحی ساده دارد، شامل چندین اتاق است به درب‌های آن‌ها به سوی حیاط مركزی گشوده می‌شود. در سه طرف حیاط مركزی سه ایوان وجود دارد كه عرض این ایوان‌ها حدود پنج متر است. در دوران صفوی تغییرات جزیی روی این كاروان‌سرا انجام شده است.

كاروانسرای فتحعلی‌ شاه

كاروانسرای فتحعلی‌ شاهی در زمان فتحعلی شاه قاجار بنا شد. این كاروان‌سرا از آجر، گچ، خاك و ملات محلی ساخته شده است و در بافت مركزی و قدیمی شهر قرار دارد.

كاروانسرای حاج كمال

كاروانسرای حاج كمال از نوع دو ایوانی و دارای فاهای ورودی، حیاط، اتاق‌های متعدد و اصطبل است. این كاروان‌سرا در دوران فتحعلی شاه قاجار توسط فرد خیری به نام حاج كمال ساخته شده و برای استفاده مسافران وقف شده است و دارای دو كتیبه است كه روی یكی از آن‌ها تاریخ ۱۲۴۰ قمری و نام بانی،‌ آقا كمال حك شده است. این كاروان‌سرا به سبك دو ایوانی ساخته شده و ورودی آن از ایوان غربی است. از ایوان شرقی نیز به‌عنوان شاه نشین استفاده می‌شد. كوره‌های ذوب فلز كشف شده در این كاروان‌سرا گواه بر آن است كه به‌عنوان ضرابخانه نیز كاربری داشت. این كاروان‌سرا در اداره كل میراث فرهنگی استان تهران به ثبت رسیده است.

انبارهای یخی

انبارهای یخی برای تهیه یخ در فصول بهار و تابستان به‌صورت مخروطی شكل همانند یك كله قند از خشت و گل با ارتفاع ۷ تا ۶ متر ساخته شده است. باربری مشهد رباط كریم -در رباط كریم برای تامین یخ این منطقه و كاروانیان ۳ انبار یخی در فواصل مختلف وجود داشت كه در اصطلاح محلی به یخچال معروف بودند. تا ۳۰ سال پیش از این انبارها همچنان استفاده می‌شده است. در دوران زندیه و قاجاریه ساخت این انبارهای یخی در ایران رواج یافت.

آسیاب آبی رباط كریم

آسیاب آبی رباط كریم از نظر معماری و وسعت از بی‌نظیرترین آسیاب‌های استان تهران است. فضای داخل آسیاب شامل دو اتاق یا انباری و درگاه ورودی با دیوارهای آجری است. در گذشته آب شهری در زمین‌های منطقه وارد مجرایی با ارتفاع ۲۵ سانتی‌متر می‌شد و به این ترتیب، چرخ آسیاب را به حركت در می‌آورد. این آسیاب از آهك، گچ، آجر، ساروج و گل ساخته شده و قدمت آن به دوران قاجار می‌رسد.

باربری مشهد رباط كریم و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد رباط كریم - تهران - برند- باقرشهر- دماوند- شهریار- اسلام شهر- ملارد- صالحیه- پاكدشت - ورامین- اندیشهرا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top