باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به پاتاوه | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه یاسوج - باشت - سی سخت - سوق - دیشموك - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون – دوگنبدان - دهدشت - لیكك - چرام - لنده | باربری مشهد



باربری مشهد به پاتاوه |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به پاتاوهحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات یاسوج - باشت - سی سخت - سوق - دیشموك - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون – دوگنبدان - دهدشت - لیكك - چرام - لنده  وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به پاتاوه– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات یاسوج - باشت - سی سخت - سوق - دیشموك - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون – دوگنبدان - دهدشت - لیكك - چرام - لنده  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به پاتاوه و پرداختن به موضوعات یاسوج - باشت - سی سخت - سوق - دیشموك - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون – دوگنبدان - دهدشت - لیكك - چرام - لنده  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به پاتاوه در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

نقاط دیدنی شهر پاتاوه برای طبیعت گردی بهاری

شهر پاتاوه از شهرهای ایران است.این شهر مركز بخش پاتاوه در شهرستان دنا در استان كهگیلویه و بویراحمد است. قرار گرفتن در كنار مراتع سرسبز دنا و عبور رودخانه از دل این بخش، موجب شده دامداری و كشاورزی اصلی ترین شغل مردم این بخش باشد و البته برخی نیز در شهرهای همجوار به كارگری مشغول هستند.

در حاشیه شهر پاتاوه آثاری از چند پل قدیمی وجود دارد. این ناحیه به دلیل ویژگی اقلیمی و جغرافیایی یكی از راه‌های اصلی تیسفون، استخر و شوش، بهبهان و اصفهان بوده بر همین اساس پل‌های زیادی در همین مكان احداث شده‌است. پل‌ها به دوره پیش از اسلام تعلق داشته و در دوره‌های بعدی بازسازی شده‌است. بزرگ‌ترین این‌ها كه آثار آن بهتر به‌جا مانده دارای اتاق‌ها پایه‌ها و مصالحی است كه مشابه پل‌های خیرآباد بوده و مربوط به دوران صفوی است.

باربری مشهد به پاتاوه |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

جاهای دیدنی پاتاوه در كهگیلویه

غار ده شیخ

غار ده‌شیخ از جاذبه‌های ناشناخته ایران در استان كهگیلویه و بویراحمد است. براساس بررسی‌های زمین‌شناسی، شكل‌گیری این غار مربوط به دوره دوم زمین‌شناسی بوده و ده‌شیخ یك غار آهكی كاملا طبیعی است. باربری مشهد به پاتاوه - در طی سالیان طولانی، بر اثر ریزش نزولات جوی، حفره‌هایی در غار ایجاد شده و آب درون حفره‌ها به بیرون راه یافته و به این ترتیب موجب ایجاد قندیل‌ها و دالان‌های شگفت‌انگیز شده است. غار ده‌شیخ یكی از شگفت‌انگیزترین غارهای شناخته‌شده در كشور است، به طوری كه به آن لقب علی‌صدر ۲ داده‌اند.

از عجایب این غار، گرم بودن آن در زمستان و سردی هوای درون آن در تابستان است. گرمای اسرارآمیز زمستان‌ها و خنكای دل‌انگیز تابستان این غار، معمایی است كه هنوز پاسخی برای آن وجود ندارد.برای رسیدن به غار ده شیخ پاتاوه باید ۵۰ كیلومتر از مركز شهر یاسوج و سی و پنج كیلومتر از طرف شهر سی سخت را طی كنید تا به روستای ده شیخ برسید و با گذر از پل تاریخی پاتاوه قدم به دنیای اسرار آمیز این غار زیبا بگذارید.

روستای گزدون

 روستای گزدون از توابع بخش پاتاوه شهرستان دنا استان كهگیلویه و بویراحمد می باشد.ین روســتا در شـــمال غربی مركز اســــتان شهر یاســـوج و در حدود ۴۰ كیلومتری مركز شهرستان دنا، شهر توریستی سی سخت واقع گردیده است.

شغل اكثر مردم در این روستا كشاورزی و تعداد كمی نیز به دامداری و تعدادی نیز در ایستگاه گاز همجوار مشغول به كار بوده و امرار معاش می نمایند. محصولات زراعی كشاورزان این روستا شامل گندم، جو، عدس، برنج، شنبلیله و ...، محصولات باغی شامل انگور، گردو، انار و … می باشد. وجه تسمیه روستا به نام “گزدون” را وجود درختی خودرو و زیبا به نام “گز” كه در گذشته به وفور در این روستا می روئیده است نقل كرده اند.

نقاط دیدنی شهر پاتاوه برای طبیعت گردی بهاری

دارا بودن زمین های حاصل خیز و غنی و بكر بودن روستا باعث پوشش گیاهی و جنگلی مناسب شده و پوشش غالب جنگل درختان بلوط و بنه می باشد. باربری مشهد به پاتاوه - از گونه های گیاهی می توان، یونجه وحشی، بكلو، پونه، بابونه، برنجاس، گل گاوزبان، هلپه، شیرین بیان و خارشتر و از سایر انواع گونه هایجنگلی می توان، كیكم، بادام كوهی، سرو كوهی، تگ (هم‌خانواده ارژن)، ارژن، رز (تاك وحشی)، انجیر كوهی، بن، كلخنك، سپیدار، سرنجل، كازیر (از خانواده انجیر)، كره تر (از خانواده كازیر)، سیسه، توگ، توت دره(تمشك)، مورد، بادام كوهی، سیب، توت كوهی، گردو، انگور و انار را نام برد. در این منطقه امكان تماشای پرنده بسیار زیبا و كمیاب هما و همچنین پرندگانی نظیر شاهین، كبك، تیهو، كمركلی و انواع چكاوك‌ها و سهره‌ها و جانورانی همچون، گراز، روباه، جوجه تیغی (جیله)، كفتار، سمور، راسو، خرگوش و سنجاب ایرانی كه از زیباترین سنجاب‌های جهان است و در احیای جنگل بلوط نقش بسیار مؤثری دارد، وجود دارد.

 باربری مشهد به پاتاوه و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به پاتاوه - یاسوج - باشت - سی سخت - سوق - دیشموك - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون – دوگنبدان - دهدشت - لیكك - چرام - لنده را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top