باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به مهران | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه ایلام - دهلران - سرابله - اركواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا - ایوان - آبدانان - دره شهر | باربری مشهد



باربری مشهد به مهران |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به مهرانحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات ایلام - دهلران - سرابله - اركواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا - ایوان - آبدانان - دره شهر  وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به مهران– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات ایلام - دهلران - سرابله - اركواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا - ایوان - آبدانان - دره شهر  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به مهران و پرداختن به موضوعات ایلام - دهلران - سرابله - اركواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا - ایوان - آبدانان - دره شهر  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به مهران در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به مهران |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

مرز مهران

خروجی مهران از فعالترین مرزهای رسمی ایران است كه نزدیكی به شهرهای مذهبی كشور عراق این مرز را به یكی از مهم‌ترین كانون‌های رفت و آمد زائران به ویژه در اربعین و صدور كالا به كشور عراق تبدیل كرده‌است.مرز مهران در سال ۱۳۸۲ با پیشنهاد وزارت امور خارجه كشور از سوی سازمان ملل متحد به عنوان مرز بین‌المللی شناخته شد.

اماكن مذهبی

امامزاده سید حسن بن موسی كاظم فرزند امام هفتم و برادر امام هشتم شیعیان در ۵ كیلومتری شهر مهران یكی از زیارتگاه‌های این شهر به‌شمار می‌آید. همچنین امامزاده علی صالح در بخش صالح آباد و ۴۵ كیلومتری شهر مهران و در جاده ایلام مهران قرار دارد.

جاذبه های گردشگری مهران

آتشكده قینقر

آتشكده كوشك قینقر مربوط به دوره ساسانیان است و در شهرستان مهران، بخش ملك شاهی، روستای گنبد پیر محمد واقع شده و این اثر در تاریخ ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با شمارهٔ ثبت ۲۶۴۶۸ به‌عنوان یكی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.در ارتفاعات كوه پشمین قنقیر ملكشاهی مهران آثاری از یك آتشكده ساسانی دیده  میشود . ارتفاع سقف این آتشكده ۵ متر و مساحت آن ۲۷ متر میباشد.این آتشكده چهار در ورودی دارد و در كنار باغی زیبا با درختان زیتون و چشمه ای واقع است و مجموعه ای زیبا را تشكیل داده است . بر ساختمان این آتشكده آسیبهای زیادی وارد شده است.

رودخانه كنجان‌چم

رود كنجان‌چم، از كوه‌های سیوان در جنوب ایلام سرچشمه گرفته است و در جهت شمال شرقی به جنوب غربی، پس از طی ۱۲ كیلومتر از خط مرزی ایران و عراق در نزدیكی مهران به رودگاوی می‌پیوندد. باربری مشهد به مهران -سرچشمۀ اصلی این رودخانه كوه‌های چنگینه، علی‌بیگی و كوه ملاشاوه هستند و جریان آب آفتاب، كه از میشخاص سرچشمه می‌گیرد، نیز به آن می‌پیوندد. رودخانه چشمه ملك، كه از كوه شاه‌نخجیر سرچشمه می‌گیرد نیز به آن ملحق می‌شود. این رود پس از عبور از بخش صالح‌آباد و شهرستان مهران به رودخانۀ دجله در كشور عراق می‌ریزد. طول این رود تا مرز ایران و عراق ۹۰ كیلومتر است. روی این رودخانه، سد انحرافی كنجان‌چم احداث شده است.

 قلعه كنجانچم

قلعه كنجانچم مهران یكی از قلعه‌های تاریخی است كه سابقه آن به عصر قاجاریه می‌رسد. امروزه این قلعه به یكی از مراكز مهم گردشگری تبدیل شده است.قلعه كنجانچم در ۱۵ كیلومتری شمال شهر مهران در منطقه امیرآباد در میان تنگه‌ای موسوم به كنجانچم و در نزدیكی رودخانه كنجانچم ساخته شد. این قلعه در جاده ایلام-مهران در مسیر راه كربلا قرار گرفته است. سابقه قلعه كنجانچم به اواخر دوره قاجار می‌رسد. این قلعه در سال ۱۳۲۶ هجری قمری به دستور غلام‌رضا خان ابوقداره آخرین والی ایلام ساخته شد. قلعه مزبور به قصد سكونت خاندان والی در فصل زمستان ساخته شد كه مقر حكومتی خود را در آن قرار داد و برای گرفتن عوارض و مالیات از آن استفاده كرد. این اثر تاریخی در ۲۲ تیر ماه ۱۳۹۷ با شماره ثبت ۲۷۴۳ به‌عنوان یكی از آثار تاریخی ایران ثبت ملی شد. امروزه این قلعه با خلاقیت، ابتكار و بازاریابی مناسب به یكی از مراكز مهم گردشگری كشور تبدیل شده است. تلفیق مناظر اطراف با نمای قلعه، جلوه‌ای زیبا به این مكان گردشگری داده است.

منطقه شكار ممنوع كولك

منطقه شكار ممنوع كولك ۷۶ هزار هكتار مساحت دارد، كه ۵۰ هزار هكتار آن به منطقه حفاظت شده ارتقا می یابد. بر اساس این گزارش، موافقت وزارت صنایع و اداره كل منابع طبیعی نیز در این زمینه اخذ شده است و به زودی در دور سوم سفرهای استانی به تصویب نهایی خواهد رسید. باربری مشهد به مهران -نزدیكی به منطقه نمونه گردشگری ˈزینگانˈ و شهر زیارتی ˈصالح آبادˈ از یك طرف و قرار گرفتن در نوار مرزی با كشور عراق را از ویژگی های ممتاز این منطقه می توان برشمرد.

حیات وحش

منطقه كولك یكی از بازمانده های محیط زیست بكر استان ایلام و مهمترین زیستگاه حیات وحش بوده كه از نظر چرخه زیستی و وجود گونه های كل و بز و قوچ و میش بسیار حائز اهمیت است. گونه های جانوری منطقه حفاظت شده كولگ شامل كل، بز، قوچ و میش، انواع گربه سانان و پرندگان شكاری است.

بازارچه مرزی مهران

ازارچه مرزی مهران، با وسعت ۱۴ هكتار در نقطه صفر مرزی بهرام آباد درتیرماه سال ۸۲ راه‌اندازی شد و فعالیت‌های اقتصادی و تردد زوار در این منطقه رسمیت یافت. این بازارچه ازسال ۱۳۸۲ با مدیریت فرمانداری شهر مهران عملاً فعالیت اقتصادی خود را با كشور عراق شروع كرده است. بازارچه مهران ۱۲۳ غرفه دارد كه از این تعداد ۱۱۰ غرفه فعال هستند و ۱۳ غرفه دیگر به دلیل نامناسب بودن بنا مورد استفاده نیستند.

باربری مشهد به مهران و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به مهران - ایلام - دهلران - سرابله - اركواز - آسمان آباد - چوار - پهله - بدره - شباب - دلگشا - ایوان - آبدانان - دره شهر را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top