باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به لردگان | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه شهركرد - هفشجان - جونقان - سامان - فردانیه - بن – شهركیان- بروجن - فرخ شهر - فارسان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر | باربری مشهد



باربری مشهد به لردگان |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به لردگانحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات شهركرد - هفشجان - جونقان - سامان - فردانیه - بن – شهركیان- بروجن - فرخ شهر - فارسان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر   وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به لردگان– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات شهركرد - هفشجان - جونقان - سامان - فردانیه - بن – شهركیان- بروجن - فرخ شهر - فارسان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر   اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به لردگان و پرداختن به موضوعات شهركرد - هفشجان - جونقان - سامان - فردانیه - بن – شهركیان- بروجن - فرخ شهر - فارسان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر   توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به لردگان در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به لردگان |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

شهر لردگان

لردگان بهشت گمشده در جنوب غربی كشور می باشد كه سرزمین چشمه و رود و درخت خاستگاه بكرترین منظره های طبیعی كشور می باشد. لردگان شهری باستانی در چهارمحال بختیاری است این شهر از قدیم مناسب برای یكجا نشینی بوده طبق اسناد موجود قدمت سكونت در این منطقه به دوره ایلامی ها می رسد. می توان گفت لردگان یا لردگان در نزدیكی چشمه برم در دوران لر بزرگ ساخته شده و مركز مبادلات عشایری بوده است كه به چند نمونه از اماكن  گردشگری لردگان شما دوستان را آشنا می كنیم.

مكان های شهرستان لردگان

معرفی شهر لردگان

شهرستان لردگان یكی از شهر های زیبا و دیدنی چهارمحال بختیاری است این شهر با وسعت ۱۷۰۰ متر ارتفاع از دریا در ۱۶۰ كیلومتری جنوب شرقی استان چهار محال و بختیاری قرار گرفته است. باربری مشهد به لردگان - با وجود وسعت كمی كه دارد بسیاری از مكان های تفریحی و گردشگری و توریستی ایران را در خودش جا داده است مردم این منطقه بسیار خون گرم و مهمان نواز هستند كه به زبان لری سخن می گویند.

این منطقه دارای جاذبه های طبیعی سحرانگیزی است كه می توان به مكان هایی از قبیل: سبزكوه، دریاچه، پل بارز،حاشیه دریاچه سد كارون، چشمه سندگان، پارك جنگلی چهار طاق، آبشار میلان، چشمه میلان،قلعه پاك دشت، قدمگاه شاه عبدالعظیم، امامزاده عباسعلی برچویی، امامزاده شیرمرد،سید محمد،حسن علی اكبر، امامزاده شهسوار، امامزاده جعفر و امامزاده حسن شوار اشاره كرد. سوغات منطقه لردگان گلیم، قالی بختیاری، لباس های محلی، قارا، چنته و بنه است. مردمان این منطقه گویش و آداب و رسوم و موسیقی بختیاری دارند.

جاذبه های گردشگری لردگان

آبشار تنگ زندان

این آبشار در دره تنگ زندان در منطقه حفاظت شده سبز كوه روبه روی قله كلار قرار دارد. در زبان محلی كرودی كن مركب از كلمه های كر یعنی مه و دی به معنای دود می باشد نام زیبای این آبشار كه به خاطر ریزش آب از ارتفاع بالا و باد كه باعث معلق شدن ذرات ریز آب در آسمان می شود نام گرفته است. این آبشار در ۵۵ كیلومتری شمال لردگان در چهارمحال و بختیاری قرار دارد این آبشار در بین دیواره های سنگی بلند در میان دره واقع شده است كه به دلیل سختی دسترسی به این مسیر نام دره تنگ زندان گذاشته شده طول آبشار ۱۲۰ متر و طی دو مرحله ۷۰ و ۵۰ متری سرازیر می شود كه از مكان های دیدنی لردگان می باشد.

منطقه بارز و شوارز

این منطقه در جنوب غرب استان چهارمحال و بختیاری واقع شده و درست بین سه استان خوزستان، كهكیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری قرار دارد كه بارز در حقیقت مجموعه ای از چند روستا می باشد و خیلی ها مردم بارز و شوارز را با هم می شناسند كه در فاصله ۲۵۰ كیلو متری جنوب غرب شهر كرد قرار دارد. در این منطقه آثار تاریخی قلعه ای به چشم می خورد كه متعلق به دوره ساسانیان بوده است.

آبشار آتشگاه

آبشار لردگان طولانی ترین آبشار ایران نام دارد و به آبشار مینیاتوری ایران معروف است كه یكی از بی نظیر ترین جاذبه های طبیعی كشور به شمار می رود در ۱۹۰ كیلومتری شهركرد در ۴۰ كیلومتری شهر لردگان قرار دارد كه با پستی و بلندی خود آبشار های كوچك متعددی را ایجاد می كند از زیبا ترین مكان های دیدنی لردگان به حساب می آید. باربری مشهد به لردگان -سنگ های آهی و گچی و درختان گردو و چنار و بلوط و چه چه گنجشكان فضای پیرامون را پر كرده است. روستای آتشگاه كه خاطرات سرداران عیلامی را به یاد می آورد دره تنگ و زیبا و بكر است كه در میان آن نهر خروشانی جاری است.

پارك جنگلی پروز

این پارك در ۵۰ كیلو متری شهرستان لردگان و ۱۵۵ كیلومتری شهركرد قرار دارد. گردشگاه زیبای پروز با طبیعت بهشت گونه خود و قرار گیری در امتداد دره ای سرسبز سالانه میزبان هزار گردشگر از داخل و خارج استان می باشد كه محیط دنج و خلوت و سایه درختان بلند و قد برافراشته و چشمه های زلالش از ویژگی های جالب توجه این گردشگاه به شمار می روند. فضای سبز، جاده آسفالته، سكوی نشیمن، پاركینگ و سرویس بهداشتی و دسترسی به واحد های اقامتگاهی لردگان از مهم ترین این منطقه دلنشین است.

آبشار معدن

این آبشار یكی از آبشار های پر آب این منطقه می باشد كه در نزدیكی روستای معدن و درمیان صخره های كوهستانی منطقه واقع شده است. یكی از معادن مس در روستای معدن لردگان و معدن كبالت یكی از معادن استراتژیك دنیاست كه در فاصله ۵۰ كیلو متری شمال لردگان قرار دارد.

از جمله روستای دوپلان در این مسیر با وجود عبور رودخانه كارون كمپینگ رفتینگ و فعالیت های ورزشی بانجی (سقوط آزاد) از دره عمیق در روستای دوپلان قرار دارد. بعد از این مسیر روستا تاریخی دزپارت كه راه قدیمی ترین ایل راه منطقه است مشاهده می شود و قدمت آن به دوره اتابكان می رسد كه محل عبور عشایر بختیاری است.

باربری مشهد به لردگانو موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به لردگان - شهركرد - هفشجان - جونقان - سامان - فردانیه - بن – شهركیان- بروجن - فرخ شهر - فارسان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

Top