باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به بندر گناوه | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه بوشهر- بندركنگان - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - خورموج - جم - بندردیلم - عالیشهر- برازجان | باربری مشهد



باربری مشهد به بندر گناوه |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به بندر گناوهحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات بوشهر- بندركنگان - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - خورموج - جم - بندردیلم - عالیشهر- برازجان  وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به بندر گناوه– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات بوشهر- بندركنگان - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - خورموج - جم - بندردیلم - عالیشهر- برازجان  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به بندر گناوه و پرداختن به موضوعات بوشهر- بندركنگان - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - خورموج - جم - بندردیلم - عالیشهر- برازجان  توسط مجموعه باربری مشهدصورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به بندر گناوه در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به بندر گناوه |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

آشنایی با بندر گناوه و خرید در بازارهای معروف آن

بندر گناوه یكی از شهرهای دیدنی استان بوشهر است كه به دلیل ساحل زیبا، حیات وحش و همچنین وجود بازارهای سنتی كه در آن وجود دارد بسیار در بین گردشگران شهرت دارد. جالب است بدانید كه نام این بندر در قدیم جنابه یا جنابا بوده است. بندر گناوه یكی از نقاط گردشگری در جنوب ایران است كه سالانه میلیون ها نفر تنها به قصد خرید و رفتن به سواحل زیبای خلیج فارس به سمت آن می رود. باربری مشهد به بندر گناوه -اما ناگفته نماند كه علاوه بر جاذبه های زیبا و دریای نیلگون خلیج فارس بازارهای خرید عمده ای هم در این شهر وجود دارد كه مسافران زیادی را برای خرید به سمت این بندر جذب می كند.

آب و هوای بندر گناوه

با توجه به شرایط جغرافیایی كه بندر گناوه دارا می باشد و نزدیكی آن به جنوب ایران و خلیج فارس قاعدتا باید انتظار شرایط هوایی گرم و مرطوب را داشته باشید. از همین رو آب و هوای بندر گناوه هم گرم و مرطوب بوده و متوسط میزان بارانی كه در این شهر می باشد ۱۵۰ میلی متر است و میانگین دما در این منطقه ۲۵ درجه و در ماه های گرم سال به ۵۰ درجه سانتی گراد می رسد. اگر خواستید به منظور تفریح به این منطقه ی جنوبی ایران سفر كنید بهترین موقع از زمان شروع فصل زمستان تا اواسط ماه اردیبهشت ماه است.

بازار اصلی بندر گناوه

بندر گناوه یك بازار اصلی دارد كه در آن می توانید از شیر مرغ تا جان آدمیزاد را خریداری كنید. از دست ‌فروش ‌هایی كه در گوشه و كنار بازار دیده می‌ شوند، هم غافل نشوید؛ زیرا گاهی اوقات از این افراد نیز می ‌توانید كالاهای بسیار مناسبی خریداری كنید. بازار سیف یكی از معروف ترین بازارهایی است كه می توانید برای خرید در بندر گناوه به سمت آن بروید.

بازار بندر دیلم

یكی دیگر از بازارهای بندر گناوه در فاصله ی ۶۸ كیلومتری غرب این بندر قرار گرفته است و برای رسیدن به آن تنها باید ۵۰ دقیقه یا حتی كمتر رانندگی كنید. این بندر در فاصله كمی از كشورهایی مثل كویت و عمارات قرار دارد از همین اجناسی از كشورهای سنگاپور، تایلند و چین به راحتی در این بندر پیدا می شود كه تفاوت آن با دیگر مناطق كشور قیمت مناسب این محصولات با كیفیت می باشد.

بازار قدیمی بوشهر

توجه داشته باشید كه حتما قبل از خرید اجناسی مانند لوازم برقی گران قیمت مواردی نظیر ضمانت نامه، خدمات پس از فروش و باركد كاال را بررسی كنید تا از اصالت كالا اطمینان لازم را كسب كنید. باربری مشهد به بندر گناوه - برای چك كردن باركد این وسایل می توانید با دوربین گوشی اسكن كنید و با جستجوی آن‌ها در اینترنت یا اپلیكیش‌های مربوطه، از اصل بودن جنس مطمئن شوید. نكته ی دیگری كه باید به آن توجه داشته باشید این است كه ممكن است گاهی در ایست های بازرسی جلوی شما گرفته شود به دلیل قاچاق كالا یا مسائل دیگر لوازمتان ضبط شود از همین رو می بایست كه ضمانت نامه ی محصولات حتما همراهتان باشد.

مروارید خلیج فارس

همانطور كه گفتیم بندر گناوه در ساحل خلیج فارس واقع شده و همین خود دلیلی است تا زمانی كه شما برای خرید به بندر گناوه سفر كردید به سمت آب های نیلگون خلیج فارس بروید و از تماشای امواج آرامش بخش خلیج فارس نهایت لذت را ببرید. این منطقه به اندازه ای دارای ارزش است كه در حتی ناصر خسرو شاهر نامدار ایران زمین این بندر را در سفرهای خودش یاد كرده است.

گشت و گذار در سواحل

یكی دیگر از تفریحاتی كه می توانید در این منطقه داشته باشید گشت و گذار در سواحل دریای خلیج فارس است. شاید تا ابد فراموش نكنید لحظه ای كه قایق های ماهیگیری در زمان های طلوع و غروب خورشید در سواحل پر صدف این بندر در حال ماهیگیری هستند.

باربری مشهد به بندر گناوه و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به بندر گناوه - بوشهر- بندركنگان - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - خورموج - جم - بندردیلم - عالیشهر- برازجان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top