باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به سرایان | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه بیرجند - سربیشه - اسلامیه - قائن - طبس - فردوس - حاجی اباد -خوسف - خضری دشت بیاض - اسدیه - آیسك - نیمبلوك - سه قلعه - نهبندان - بشرویه | باربری مشهد



باربری مشهد به سرایان |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به سرایانحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات بیرجند - سربیشه - اسلامیه - قائن - طبس - فردوس - حاجی اباد -خوسف - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسك - نیمبلوك - سه قلعه -  نهبندان - بشرویه  وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به سرایان– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات بیرجند - سربیشه - اسلامیه - قائن - طبس - فردوس - حاجی اباد -خوسف - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسك - نیمبلوك - سه قلعه -  نهبندان - بشرویه  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به سرایان و پرداختن به موضوعات بیرجند - سربیشه - اسلامیه - قائن - طبس - فردوس - حاجی اباد -خوسف - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسك - نیمبلوك - سه قلعه -  نهبندان - بشرویه  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به سرایان در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به سرایان |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

جاهای دیدنی سرایان

شهرستان سرایان در شمال غربی استان خراسان جنوبی واقع است. شهرستان سرایان از غرب به شهرستان فردوس، از شمال به بخش كاخك شهرستان گناباد، از شرق به بخش سده شهرستان قائنات، از جنوب و جنوب شرق به بخش خوسفشهرستان بیرجند و از جنوب غربی به بخشدیهوك شهرستان طبس محدود می‌شود.

این شهرستان تا اردیبهشت ۱۳۸۳، جزء بخش‌های سه‌گانه شهرستان فردوس بود كه در این سال به صورت شهرستان مستقل درآمد و بهاستان خراسان جنوبی ملحق شد.شهر سرایان مركز شهرستان سرایان، در ۵۸ درجه و ۳۱ دقیقه طول شرقی و ۳۳ درجه و۵۱ دقیقه عرض شمالی، در ۱۶۰ كیلومتری مركز استان (شهر بیرجند) و ۴۰ كیلومتری شرق فردوس، در دشتی هموار در حاشیه كویر و در دامنه جنوب غربی رشته كوه زابری معروف به شتران قرار دارد.

جاذبه‌های گردشگری سرایان

غار بتون

این غار كه هنوز ناشناخته باقی مانده است برای ورود به آن باید از تجهیزات كوهنوردی استفاده كرد.در داخل این غار آب قابل آشامیدن و بسیار سرد جاری است، قندیل های زیبا و آهكی و بی انتها بودن از شگفتی های غار بتون سرایان محسوب می شود كه هنوز انتهای آن كشف نشده است.

غار در یك جبال صخره ای قرار دارد كه از سنگ های آهكی و رسوبی تشكیل شده است. باربری مشهد به سرایان -این غار آهكی دارای مجموع فرود ۴۰۰ متر و به عمق حدود ۳ كیلومتر دراز است.پس از ورود به غار به یك سالن ۵۰ متری وارد می شوید كه در انتهای آن دهنه چاه اول به خوبی نمایان می شود.

عمق این چاه حدود ۲۵ متر است، در اینجا تونلی وجود دارد كه با شیب ملایمی به سمت راست و پایین غار امتداد می یابد، پس از طی حدود ۲۰ متر مسیر با منظره سنگ های عظیمی روبرو می شوید كه به صورت غلطان روی یكدیگر قرار گرفته اند و در زیر آن دهنه چاه بزرگ دوم قرار دارد.پس از حدود ۲۰ متر وارد مسیرهای منشعب می شوید كه عبارت از ۳ تونل خروجی، استلاگمیت و تونل بن بست است.تونل استلاگمیت مسیری از یك دالان تنگ و باریك است به سمت یك چاه بزرگ امتداد می یابد كه ورودی یك تالار جدید و كشف نشده است.

  مسجد جامع قاین قدیمیترین و بلندترین عمارت قاین

در داخل این غار می توان انواع تزئینات آهكی از قبیل استلاگمیت، استلاگمیت (لوله ای، میله ای، گل كلمی و غیره)، حوضچه های آب معدنی، بلورهای زیبای كوارتز، كلیست و پدیده بی نظیر و كمیاب «مروارید غار» را مشاهده كرد.پیمایش غار فقط توسط غارنوردان زبده و دوره دیده بااستفاده از مدرن ترین تجهیزات روز غارنوردی امكان پذیر می باشد

كویر سه قلعه سرایان

كویر سه قلعه یكی از منحصر به فردترین كویر‌های شرق كشور است كه در فاصله ۳۰ كیلومتری از مركز بخش سه قلعه و ۵۵ كیلومتری از مركز شهرستان سرایان قرار دارد.

جغرافیای سه قلعه به گونه‌ای است كه در مسیر جریان گرد و غبار محلی قرار ندارد و افق دید باز و حدود صفر درجه در محل رصدگاه، امنیت بالای منطقه، دارا بودن جاذبه‌های كویری زیبا و استثنایی شامل تپه‌های ماسه روان (تپه ماهور)، دریاچه نمك، دق (زمینی كاملاً صاف و سفت كه دارای هیچ گونه پوشش گیاهی نیست) این منطقه را به عنوان جاذبه‌ای دیدنی و منحصر در منطقه معرفی می‌كند.

اسكیت سواری و سرخوردن از بالای رمل‌های شنی، شترسواری و گاهی هم مسابقه شتردوانی، موتورسواری از نوع چهار چرخه‌اش در وسعت بی‌حد و مرز بیابان لذتی بیش از آب تنی و شنا نداشته باشد، لذتی كمتر از آن ندارد.

سه قلعه، تاریك آسمان در خاورمیانه

سه قلعه، پنجمین آسمان تاریك جهان است كه رصدخانه‌ها و آسمان زیبا و بی انتهای آن خود را برای میزبانی مسافران نوروزی كه رصد آسمان را دریچه‌ای به سوی شناخت بی نهایت خداوند می‌دانند آماده كرده است.

  جاذبه های سه قلعه، بهشت منجمان و كویرنوردان ایران

حتما شنیده اید كه بسیاری از منجمان و نویسندگان می‌گویند از میان پنهه كویری، این سرزمین كه هر گوشه آن می‌تواند جایی برای رصد ستارگان و كهكشان‌ها باشد كویر سه قلعه حال و هوای دیگری برای منجمان و گردشگران دارد، زیرا سه قلعه پرستاره‌ترین آسمان كویر را دارد چر ا. كه خداوند لطف بی انتهای خویش را شامل حال كویر آن كرده و شب‌های آن را به پنجمین آسمان تاریك جهان مبدل كرده است. باربری مشهد به سرایان - كویر سه قلعه به واسطه كویر زیبا، بكر و آسمان منحصر به فردش هم در استان و هم در كشور شناخته شده است گفت: آسمان سه قلعه، تاریك‌ترین آسمان در خاورمیانه است.

باربری مشهد به سرایان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به سرایان - بیرجند - سربیشه - اسلامیه - قائن - طبس - فردوس - حاجی اباد -خوسف - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسك - نیمبلوك - سه قلعه -  نهبندان - بشرویه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top