باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به چالوس | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه ساری - بابل - آمل - نكا -بابلسر - بهشهر - تنكابن - نوشهر - فریدونكنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیركلا - نور - گلوگاه | باربری مشهد



باربری مشهد به چالوس |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به چالوسحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات ساری - بابل - آمل - نكا -بابلسر - بهشهر - تنكابن - نوشهر - فریدونكنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیركلا - نور - گلوگاه   وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به چالوس– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات ساری - بابل - آمل - نكا -بابلسر - بهشهر - تنكابن - نوشهر - فریدونكنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیركلا - نور - گلوگاه   اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به چالوس و پرداختن به موضوعات ساری - بابل - آمل - نكا -بابلسر - بهشهر - تنكابن - نوشهر - فریدونكنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیركلا - نور - گلوگاه   توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به چالوس در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به چالوس |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

جاذبه های گردشگری چالوس

نمك آبرود

در كیلومتر 12 جاده چالوس به سمت تنكابن و سمت غرب چالوس، تله كابین چالوس قرار دارد. اگرچه در شهرك توریستی نمك آبرود، كارتینگ و پینت بال هم وجود دارد، نمك آبرود به دلیل داشتن تله كابین بسیار پرطرفدار و معروف است. باربری مشهد به چالوس -قیمت تله كابین نمك آبرود برای هر نفر 30 هزار تومان و ساعات كاری آن از 8 صبح تا 8 شب است. با سوار شدن تله كابین خط یك می توانید با سرعت 3 متر بر ثانیه از ارتفاع چهار تا 50 متری به مناظر زیبای چالوس نظاره گر شوید و 15 دقیقه سوار تله كابین باشید! در خط دو نیز، چشم انداز زیبای دیو حمام زیر پاهای شماست!

‌ كاخ چای خوران چالوس

این كاخ زیبا كه امروز به موزه مبدل شده، در دوران پهلوی، مكانی برای رفع خستگی و صرف چای بوده است. اما آنچه موجب شده نظر همه را جلب كند، قدیمی بودن، معماری زیبا و تاریخی مطابق معماری غربی، سادگی و دور از تجمل بودن این كاخ باشكوه است!

گچبری های دیدنی، بالكن زیبا، سرستون های تاریخی و كاشی كاری های اصیل كاخ چای خوران چالوس بسیار باشكوه و دلنشین است. برای بازدید از كاخ چای خوران باید خود را به جنوب میدان معلم و كنار ساختمان دادگستری برسانید.

دریاچه ولشت

یكی دیگر از جاهای دیدنی چالوس، دریاچه ولشت است. دریاچه ولشت در منطقه ای كوهستانی به نام تخت سلیمان علم كوه و دره ای عمیق قرار دارد. باربری مشهد به چالوس - آب دریاچه ولشت شیرین است و عمق آن به 20 متر هم می رسد. دریاچه ولشت زیستگاه ماهی های گوناگون و پرندگان مهاجر است. چشم انداز زیبا  و بی نظیر دریاچه ولشت آن را به یكی از جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی چالوس تبدیل كرده است.

 دریاچه ولشت در فهرست آثار طبیعی ملی،‌ رتبه 71 را دارد و در 15 مهر 1388 در لیست میراث طبیعی ایران به ثبت رسیده است. بهترین زمان برای سفر به این دریاچه زیبا فصل تابستان و بهار است. دریاچه ولشت در مجاورت مرزن آباد و 25 كیلومتری جاده چالوس قرار دارد.

اگر می خواهید به دریاچه ولشت از جاهای دیدنی چالوس بروید، نگران امكانات رفاهی نباشید؛‌ چراكه امكانات تفریحی و رفاهی بسیاری مانند رستوران، تفریحات آبی و ‌سرویس بهداشتی در كنار این مكان دیدنی ایجاد شده است. دریاچه ولشت از جمله جاهای دیدنی چالوس برای پیاده روی، ماهیگیری،‌ كمپینگ، دوچرخه سواری و شناست. چشم انداز بی نظیر دریاچه ولشت برایتان آرامش و لحظاتی به یاد ماندنی را به ارمغان می آورد.

باربری مشهد به چالوس و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به چالوس - ساری - بابل - آمل - نكا -بابلسر - بهشهر - تنكابن - نوشهر - فریدونكنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیركلا - نور - گلوگاه  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top