باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به فاروج | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه بجنورد - شیروان - اسفراین - مانه وسملقان - جاجرم - گرمه - راز و جرگلان| باربری مشهد



باربری مشهد به فاروج |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به فاروجحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات بجنورد - شیروان - اسفراین - مانه وسملقان -  جاجرم - گرمه - راز و جرگلان وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به فاروج– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات بجنورد - شیروان - اسفراین - مانه وسملقان -  جاجرم - گرمه - راز و جرگلان اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به فاروج و پرداختن به موضوعات بجنورد - شیروان - اسفراین - مانه وسملقان -  جاجرم - گرمه - راز و جرگلان توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به فاروج در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به فاروج |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

فاروج

شهرستان فاروج یكی از شهرستانهای استان خراسان شمالی است. از فاروج به عنوان پایتخت آجیل ایران یاد میشود.شهرستان فاروج دارای مردمانی كرد، فارس و ترك زبان است كه با خشكبار، آجیل و انواع برگه‌های میوه‌اش در كشور مشهور شده است.

منطقه خراسان‌شمالی، در حال حاضر فاروج، به عنوان یكی از شهرهای شاخص گردشگران ایران معروف است. باربری مشهد به فاروج -نكته جالب توجه این است كه در شهر آجیلی همواره در تمام طول شبانه‌روز مغازه‌های آجیل‌فروشی باز هستند و چراغانی آن‌ها از فاصله بسیار دور خودنمایی می‌كند.

كشاورزی و دامپروری یكی از شغل‌های اصلی مردم این منطقه است، به طوری كه سالانه مقدار فراوانی انگور كشمشی، گردو، بادام، زرد آلو و شیر در این شهرستان تولید می‌شود و این امر سبب شده تا خشكبارهایی مانند كشمش، گردو، بادام، برگ‌های زردآلو، آلو، لواشك و هم‌چنین محصولات دیگری نظیر كشك و قره قروت در آجیل فروشی‌های این شهر به فروش برسد.

در شهر آجیلی فاروج، بخش دیگری از مردم اقتصاد خود را از طریق فروش آجیل می‌گذرانند، در واقع آجیلی كه در فاروج فروش می‌رسد از محصولات خود فاروج نیست و از شهرهای دیگر برای فروش به اینجا آورده می‌شود كه به همین دلیل به شهر آجیلی معروف است.

مسافرانی كه از دور و نزدیك از این شهر در خراسان‌شمالی عبور می‌كنند، زمانی را برای خرید آجیل و تنقلات گوناگون و متنوع این شهر اختصاص می‌دهند. استقرار این شهر در مجاورت جاده اصلی شمال شرقی به شمال كشور، مردمان هوشمند این منطقه را بر آن داشته تا از این موقعیت حداكثر سود را برده و با فراهم ساختن و عرضه انواع آجیل، اقتصاد شهر خود را رونق ببخشند.

دیدنی های زیبای فاروج، فاروج پایتخت آجیل ایران

از جاذبه‌های گردشگری شهرستان فاروج می‌توان به دره معروف جنگل گردو، دره جنگل بادام داغیان، آبشار دره اسنجیر، سد چری، چشمه مردكانلو، مسجد كهن روستای استاد، آرامگاه شاهزاده عبدالرحمن خرق و امامزاده سلطان جعفر سیاهدشت اشاره كرد. باربری مشهد به فاروج -طبیعت بكر و بی‌نظیر و آب و هوای با طراوت و نیز وجود چشمه‌ سارهای متعدد در این خطه، فضایی دلنشین را برای گردشگران فراهم كرده كه می‌توانند ساعات زیادی را از دیدنی‌های آن دیدن كنند.

خسرویه زادگاه عالم ‌ربانی «آقانجفی قوچانی» نویسنده اثر معروف و پرمخاطب«سیاحت غرب»است. این روستا علاوه بر برخورداری از بافت سنتی و غنای مذهبی، از جاذبه‌های گردشگری نیز بهره‌مند است.

از مقبره‌های معروف فاروج می‌توان به مقابر متبرك باباحسین، بابا و بی‌بی اشاره كرد كه در نزد مردم این منطقه از شأن و احترامی خاص برخوردار هستند. كشاورزی و دامپروری از شغل‌های مهم مردمان سنتی این منطقه است گندم، جو، چغندرقند، انگور از محصولات اصلی فاروج است. جوراب بافی، كیسه حمام چری، سفره محلی(گلیم) قالی بافی، تابلو فرش، پارچه بافی(چادر شب) از صنایع دستی این منطقه محسوب می‌شود.

سوغات فاروج را انواع خشكبار اعم از گردو، بادام، كشك محلی، كشمش، برگ زردآلو، قره قروت، آلبالو خشك، آجیل، گیلاس، روغن زرد، ماست و عسل شاه جهان تشكیل می‌دهند.

باربری مشهد به فاروج و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به فاروج - بجنورد - شیروان - اسفراین - مانه وسملقان -  جاجرم - گرمه - راز و جرگلان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top