باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به الیگودرز | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه خرم آباد- نور آباد - الشتر- ازنا - بروجرد - درود - پلدختر - كونانی - معمولان - چقابل - اشترینان - كوهدشت | باربری مشهد



باربری مشهد به الیگودرز |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به الیگودرزحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات خرم آباد- نور آباد - الشتر- ازنا -  بروجرد - درود - پلدختر - كونانی - معمولان - چقابل - اشترینان - كوهدشت  وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به الیگودرز– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات خرم آباد- نور آباد - الشتر- ازنا -  بروجرد - درود - پلدختر - كونانی - معمولان - چقابل - اشترینان - كوهدشت  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به الیگودرز و پرداختن به موضوعات خرم آباد- نور آباد - الشتر- ازنا -  بروجرد - درود - پلدختر - كونانی - معمولان - چقابل - اشترینان - كوهدشت  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به الیگودرز در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به الیگودرز |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

دیدنی های الیگودرز

شهر الیگودرز در شرق استان لرستان قرار دارد و به دلیل موقعیت جغرافیایی و قرار داشتن در دل كوه های زاگرس آب و هوایی سرد و كوهستانی دارد.ارتفاع آن از سطخ دریا ۲۱۰۰ متر است. قدمت شهر به ۷۰۰۰ سال پیش می رسد و جمعیتی حدود ۹۰۰۰۰ نفر دارد. در كنار هم قرار گرفتن این عوامل و طبیعت زیبا و دیدنی باعث شده تا دیدنی های الیگودرز بسیار باشد و به یكی از مقاصد گردشگری مهم كشورمان تبدیل شود. اگر می خواهید با این جاذبه ها بیشتر آشنا شوید با الی گشت همسفر شوید.

دشت لاله های واژگون

دشت لاله های واژگون بزرگ ترین دشت از این نوع در جهان است و یكی از دیدنی های الیگودرز محسوب می شود. الیگودرز بزرگترین لاله های واژگون یكی از گونه های گیاهی نادر ایران هستند كه نیازمند توجه و مراقبت بسیار هستند. هر سال از اواخر ماه فروردین تا اوایل ماه اردیبهشت پس از آب شدن برف های زمستانی و گرم شدن هوا می توانید به ۳۵ كیلومتری جنوب غرب الیگودرز سفر كنید تا با تماشای این زیبایی خلقت شگفت زده شوید. باربری مشهد به الیگودرز -وسعت دشت به بیش از ۲۹۰۰ هكتار می رسد و چندین كوه را در بر گرفته است. ارتفاع لاله های واژگون به بیش از ۱۲۰ سانتی متر می رسد و نام های دیگر آن ها عبارت است از سوسن چلچراغ و اشك مریم. اگر به بازدید از این دشت زیبا رفتید دقت داشته باشید كه این گونه گیاهی بسیار كمیاب است و با چیدنشان آن ها را از بین نبرید.

غالیه كوه

غالیه كوه یكی از دیدنی های الیگودرز است. رشته كوهی از كوه های زاگرس كه دشت لاله در شمال آن قرار دارد. یكی از زیباترین دره‌ های قالیكوه، دره دام نام دارد و علت نامگذاری این دره وجود مسیرهای صعب‌ العبور و حیوانات وحشی همانند خرس می ‌باشد. بزرگ ‌ترین یخچال قالی كوه در مسیر این دره واقع شده است كه طول آن چند كیلومتر می‌ باشد. ارتفاع كوه های منطقه بسیار زیاد است و بلندترین آن ها ۴۰۵۵ متر ارتفاع دارد، كه موجب شده كوهنوردان زیادی برای صعود آن را انتخاب كنند. پوشش گیاهی منطقه شامل گونه های بلوط ایرانی، ارس، كیكم، زالزالك، گلابی وحشی، بنه ( پسته وحشی )، انجیر وحشی، نسترن وحشی، تمشك، شنگ، گون، لاله واژگون، لاله ایرانی و … است.

غار بزنوید در غالیه كوه قرار دارد. باربری مشهد به الیگودرز - غار یكى از محل‌ هاى سكونت انسان ‌هاى پیش از تاریخ بوده است. غار پس از یك فرود ۶ مترى تا عمق ۴۲۰ مترى ادامه می یابد. براى بازدید كامل از این غار ، وسایل فنى كامل مورد نیاز است. در قالی كوه شكار ممنوع است.

 دریاچه گهر

گهر از دو بخش تشكیل شده است كه شامل گهر بزرگ (كله گهر) و گهر كوچك (كره گهر) می ‌شود. گهر بزرگ حدود ۱۷۰۰ طول، بین ۴۰۰ تا ۸۰۰ متر (حدود ۸۵ هكتار وسعت) است و عمق آن در برخی نقاط به ۳۰ متر هم می ‌رسد. دقت داشته باشید كه هرچند منظره و هوای دریاچه بسیار عالی و مطبوع است و ممكن وسوسه شوید كه بخواهید در آن شنا كنید اما این كار بسیار خطرناك است و تضمینی برای امنیت شما وجود ندارد.

ارتفاع این منطقه از سطح دریا ۲۳۶۰ متر است. زمین شناسان احتمال می ‌دهند كه دریاچه گهر بر اثر وقوع یك زمین لرزه عظیم به وجود آمده‌ باشد چرا كه بر روی گسل اصلی زاگرس قرار دارند. سالانه حدود هفتاد هزار گردشگر از دریاچه دیدن می‌كند كه همین موضوع تا حدودی زیستگاه این ناحیه را در معرض خطر قرار می‌ دهد. در گذشته به دلیل دسترسی سخت به دریاچه این مكان یكی از بكرترین نقاط ایران به شمار می‌رفت.

باربری مشهد به الیگودرز و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به الیگودرز - خرم آباد- نور آباد - الشتر- ازنا -  بروجرد - درود - پلدختر - كونانی - معمولان - چقابل - اشترینان - كوهدشت را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top