باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به گالیكش | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه گنبدكاووس - بندرتركمن - مینودشت - بندرگز - فاضل آباد – مراوه- علی ابادكتول - آزادشهر - كردكوی -كلاله - آق قلا| باربری مشهد



باربری مشهد به گالیكش |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به گالیكشحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات گنبدكاووس - بندرتركمن - مینودشت - بندرگز - فاضل آباد – مراوه- علی ابادكتول - آزادشهر - كردكوی -كلاله - آق قلا وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به گالیكش– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات گنبدكاووس - بندرتركمن - مینودشت - بندرگز - فاضل آباد – مراوه- علی ابادكتول - آزادشهر - كردكوی -كلاله - آق قلا اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به گالیكش و پرداختن به موضوعات گنبدكاووس - بندرتركمن - مینودشت - بندرگز - فاضل آباد – مراوه- علی ابادكتول - آزادشهر - كردكوی -كلاله - آق قلا توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به گالیكش در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به گالیكش |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

جاذبه های طبیعی شهرستان گالیكش

گالیكش یكی از شهر ‌های استان گلستان واقع در شمال ایران است.كه شامل جاذبه های گردشگری فراوان استان گلستان می شود كه این شهرستان به لطف داشتن استعدادهای خدادادی و شرایط مساعد آب و هوایی و جغرافیایی دارای جاذبه ها و اماكن دیدنی بسیاری است. این جاذبه ها به جاذبه های تاریخی ، طبیعی و گردشگری ، جاذبه های و اماكن مذهبی و جاذبه های صنایع دستی و هنرهای سنتی تقسیم می شود.

تالاب سولوكلی گالیكش

برای رفتن به تالاب سولوكلی ابتدا به روستای تنگراه از توابع بخش لوه شهرستان گالیكش می‌رویم و پس از طی 13 كیلومتر راه شوسه به روستای قوشه چشمه از توابع این بخش می‌رسیم. روستای قوشه چشمه یكی از سه‌راه دسترسی به تالاب سولوكلی است. باربری مشهد به گالیكش– از روستاهای سوار و زاو شهرستان كلاله نیز می‌توان به سمت این تالاب رفت اما مسیر دسترسی از روستای قوشه چشمه هموارتر است.تالاب سولوكلی در شمال پارك مكی گلستان و از زیستگاه‌های اصلی ببر مازندران درگذشته بوده است. آب تالاب سولوكلی از چشمه تأمین می‌شود. چشمه تالاب سولوكلی در فصول پرآبی محیط آبی وسیعی را در پارك به وجود می‌آورد كه ازنظر تنوع اكوسیستمی بسیار حائز اهمیت است. چشمه‌های پارك ملی گلستان مهم‌ترین منابع آبی پارك را تشكیل می‌دهند كه در تمام سطح آن پراكنده‌اند اما جنوب غربی پارك از چشمه‌های بیشتری برخوردار است.حداكثر عمق این تالاب یك متر است و 4 هكتار مساحت دارد و از نقاط بكر و بسیار زیبا در كشور است.

غار سید رشید

در حدود یك كیلومتری جنوب شرقی روستای سر حمام در دهستان فارسیان بخش گالیكش شهرستان مینودشت قرار دارد.اطراف غار سید رشید دارای پوشش جنگلی بوده و بر نمای ورودی آن چشم انداز زیبایی وجود دارد.

چشمه لال

چشمه لال در 40 كیلومتری شرق شهرستان مینودشت و20 كیلومتری شهر گالیكش و در حاشیه جاده بین المللی گالیكش – مشهد در نزدیكی روستای بش اویلی قرار دارد. دلیل نام‌گذاری چشمه به لال این است كه آب این چشمه در سكوت كامل از درون كوه بیرون آمده و بدون صدا از وسط جنگل می گذرد و پس از طی مسیری كوتاه به رودخانه دوغ كه از پارك ملی گلستان سرازیر می‌شود، پیوسته و پس‌ازآن به سد گلستان می‌ریزد.

 دشت شقایق گالیكش

دشت شقایق های وحشی در روستای پادلدل از توابع بخش مركزی شهرستان گالیكش مناظر چشمگیری را خلق كرده است. هرساله در اردیبهشت‌ماه همزمان با جلوه گری مناظر طبیعی در سراسر كشور، روستاهای دهستان نیلكوه و بخصوص روستای پادلدل شاهد رویش شقایق‌های سرخ است.در بهار اراضی پادلدل یكسره سرخ است كه چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌كند.

آبشار آق سو

آبشار آق سو به فاصله 42 كیلو متری از شهر گالیكش و در انتهای شرق پارك ملی گلستان واقع است. حوضچه های طبیعی این آبشار بصورت طبیعی و پله ای آب را از سرچشمه آبشار به انتهای مسیر می رساند. میزان دبی آب این آبشار 30 لیتر بر ثانیه است. باربری مشهد به گالیكش–   این آبشار سرانجام وارد رودخانه مادرسو شده و به گرگان رود می ریزد.آبشار آق سو در تمام فصول سال آب دارد و حتی در فصل كم آبی هم، تماشایی است.تركیب صخره های خوش فرم خزه ای با آب زلال این آبشار، جلوه ای دیدنی به آن داده است.

منطقه ییلاقی پاكندس

منطقه ییلاقی پاكندس در گالیكش همان جایی است كه سالیانه گردشگر زیادی را از مناطق مختلف به سوی خود می خواند تا آنها را با زیبایی های كم نظیر آفریدگار هستی بیشتر و بهتر آشنا كند. یكی از ویژگیهای این منطقه آب و هوای بسیار عالی و مطبوع، وجود چشمه های خنك، مراتع سرسبز ضمن وجود گل ها و گیاهان دارویی است كه بر جذب گردشگران منطقه افزوده است.

باربری مشهد به گالیكش و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به گالیكش - گنبدكاووس - بندرتركمن - مینودشت - بندرگز - فاضل آباد – مراوه- علی ابادكتول - آزادشهر - كردكوی -كلاله - آق قلارا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top