باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد آبیك | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه قزوین - تاكستان - الوند - اقبالیه - محمدیه - بیدستان- محمودآباد نمونه- بویین زهرا - شال - اسفرورین - آبگرم - دانسفهان -ضیاء آباد - خرمدشت -معلم كلایه - رازمیان| باربری مشهد



باربری مشهد آبیك |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد آبیكحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات قزوین - تاكستان - الوند -  اقبالیه - محمدیه - بیدستان- محمودآباد نمونه- بویین زهرا - شال - اسفرورین -  آبگرم - دانسفهان -ضیاء آباد - خرمدشت  -معلم كلایه - رازمیان وارد این صفحه شده ایید.

متن: باربری مشهد آبیك– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات قزوین - تاكستان - الوند -  اقبالیه - محمدیه - بیدستان- محمودآباد نمونه- بویین زهرا - شال - اسفرورین -  آبگرم - دانسفهان -ضیاء آباد - خرمدشت  -معلم كلایه - رازمیان اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد آبیك و پرداختن به موضوعات قزوین - تاكستان - الوند -  اقبالیه - محمدیه - بیدستان- محمودآباد نمونه- بویین زهرا - شال - اسفرورین -  آبگرم - دانسفهان -ضیاء آباد - خرمدشت  -معلم كلایه - رازمیان توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد آبیك در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

جاهای دیدنی آبیك استان قزوین

در این مقاله از معرفی دیدنی های قزوین شما را با جاهای دیدنی آبیك كه یكی از شهرهای استان قزوین می باشد آشنا خواهیم كرد. پس اگر تصمیم دارید تا به استان قزوین سفر كنید تا آخر این مقاله با مجله گردشگری و سفر تاپ تراول همراه باشید تا بیشتر با مكان های دیدنی آبیك آشنا شوید.

این شهرستان كه یكی از شهرهای مهاجر نشین است در 50 كیلومتری شرق مركز استان قزوین ( شهر قزوین ) قرار دارد و فاصله 90 كیلومتری تا غرب تهران دارد. این شهرستان دارای 2 شهر به نام های آبیك و خاعلی ،  2بخش، پنج دهستان و 68 روستا می‌باشد و در كنار 2 جاده ترانزیتی مهم كشور قرار دارد.

 از جاهای دیدنی آبیك می‌توان به منطقه فشگلدره ، روستای زرگر با زبان رومانلو ، منطقه زیبا و ییلاقی زیاران، مسیر رودخانه بهجت آباد، روستاهای آتانك، كهوان، حاجی آباد، دارالسرور و روستاهای پلكانی وندر و توداران اشاره كرد.

از مكان های تاریخی این منطقه می‌ توان به امام‌ زاده ابراهیم (ع) در روستای ابراهیم آباد، مقبره رئیس المجاهدین در جاده ترانزیت قدیم، امام زاده احمد و محمود روستای قشلاق، امام زاده علی شكرناب (ع)، كافر قلعه، امام زاده سبزه پوش، حمام و آب انبار ابراهیم آباد بخش بشاریات، حمام و آب انبار خاكشان و گرمابه تاریخی زیاران اشاره نمود. كه غالب آنها دارای شماره ثبت ملی می‌باشند.

از آئین‌ها و مراسم سنتی منطقه می‌توان به آئین مافی صبح روز عاشورا در روستای زیاران و مراسم طشت گذاری كه در آغاز ماه محرم برگزار می گردد اشاره كرد. باربری مشهد آبیك -از بازی های بومی و محلی رایج در منطقه می توان به بازی حمام حمام و مراسم سنتی هالای و دبو دبو اشاره نمود.

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی آبیك درباره مكان های توضیح خواهیم داد كه اطلاعات كافی درباره آنها در دسترس است. و اگر شما نیز اطلاعاتی درباره دیدنی های آبیك دارید میتوانید در قسمت نطرات با مابقی كاربران به اشتراك بگذارید

باربری مشهد آبیك |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامهجاهای دیدنی آبیك

منطقه فشگلدره

فشگلدره یا پشگلدره نامی است كه از قدیم‌ الایام بر منطقه‌ای در شمال شهر آبیك اطلاق گردیده است. این منطقه در استان قزوین واقع شده و در همسایگی طالقان قرار دارد. فشگلدره در گذشته از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار بوده است. علی‌رغم اهمیت تاریخی این منطقه، نیمی از آبادی‌های فشگلدره در دهستان زیاران و نیمی دیگر در دهستان كوهپایه شرقی جای گرفته‌اند. روستای زیاران مركز فشگلدره است.

دهستان فشگلدره دارای موقعیتی كوهستانی است. همانگونه كه از نام آن نیز پیدا است، دره‌ای است كه كوه‌های مختلفی از چند جهت آن را احاطه كرده‌اند و از نظر موقعیت جغرافیایی در شرق قزوین و شمال آبیك واقع گردیده است

روستای زرگر آبیك

روستای زرگر استان قزوین شهرستان آبیك بخش بشاریات واقع شده است. روستایی عجیب با زبان لاتین و مردمانی مثل گلادیاتور كه مردم عاشق ایران را در خود جای داده است. باربری مشهد آبیك -این روستا هم ایرانی هستند و هم اروپایی، هم فارسی میدانند هم تركی، چهره شان هم شبیه آریایی‌هاست و هم شبیه گلادیاتورها. مردم این روستا مانند سایر روستاهای دیگر كارشان دامداری و كشاورزی می باشد. اما این روستا یك تفاوت مهم دارند و آن این است كه زبان مادری‌شان “رومانو” است. داستان زبان رومانو بیشتر شبیه افسانه است.

امامزاده علی شكرناب (ع)

آرامگاه علی ابن عون در روستای شكرناب از توابع آبیك قرار دارد، بنای بقعه هشت ضلعی و طول تقریبی هر ضلع 7.80 متر است، داخل حرم نیز به شكل هشت ضلعی است و روی هر ضلع آن طاق نمایی دیده می‌شود. گنبد رك ترك‌دار آجری بر روی مرقد امامزاده قرار گرفته است.ورودی حرم در شمال بقعه قرار دارد، و در كتیبه بالای در ورودی، سال ساخت بنای اصلی حرم (884 ﮬ ـ ق) و نام سازنده آن درویش نورالدین به چشم می‌‌خورد.

منطقه نمونه گردشگری زیاران

این منطقه تنها جاده مواصلاتی تهران ـ طالقان و قزوین است و از این لحاظ از جاده‌های پرتردد استان محسوب می‌شود.روستاهای بكر ابراهیم‌آباد، صمغ‌آباد، آقچری و قاضی كلایه و همچنین سد انحرافی زیاران، باغات میوه و طبیعت این منطقه از جاذبه‌های آن است.

باربری مشهد آبیك و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد آبیك - قزوین - تاكستان - الوند -  اقبالیه - محمدیه - بیدستان- محمودآباد نمونه- بویین زهرا - شال - اسفرورین -  آبگرم - دانسفهان -ضیاء آباد - خرمدشت  -معلم كلایه - رازمیانرا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top