باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به مریوان | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه موچش - بلبان آباد - سنندج - مروه - كامیاران - بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - كانی دینار | باربری مشهد



باربری مشهد به مریوان |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به مریوان حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات موچش - بلبان آباد - سنندج - مروه - كامیاران -  بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - كانی دینار  وارد این صفحه شده ایید.

متن: باربری مشهد به مریوان – حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات موچش - بلبان آباد - سنندج - مروه - كامیاران -  بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - كانی دینار  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به مریوان  و پرداختن به موضوعات موچش - بلبان آباد - سنندج - مروه - كامیاران -  بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - كانی دینار  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به مریوان در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

مریوان

در یك معرفی كلی درباره ی شهرستان مریوان در كردستان باید بگوییم كه این شهرستان ۱۵۰ هزار نفری یكی از زیباترین مناطق ایران است كه از سال ۹۴ به این طرف، به عنوان یكی از بهترین مناطق هفتگانه ی توریستی و گردشگری ایران با پتانسیل های بسیار زیادی از جمله امكانات تجاریش شناخته شده است.

این شهرستان در ۱۳۰ كیلومتری شهرستان سنندج قرار گرفته است و دقیقا در مرز كشور عراق و ایران است. از لحاظ تاریخی و بررسی تپه ها و بازمانده های تاریخی همچون؛ كولان، بیساران، تپه های ساوجی می گویند كه شهرستان مریوان در كردستان از دوره ی نوسنگی و هزاره ی چهارم قبل از میلاد حضرت مسیح وجود داشته است و دارای تاریخ و پیشینه ای بسیار قدیمی در این منطقه بوده است.

در متون تاریخی بسیاری از مریوان در كنار شخصیت های تاریخی مهم و تاثیرگذار باستانی همچون؛ سارگون كه پادشاه آشور بود، آورده شده است.حكومت ها و تمدن های مختلفی از جمله: مادها، اشكانیان، ساسانیان، آشوری ها، اردلان ها و بسیاری از حكومت های دیگری در این شهرستان بوده اند و تاریخ این شهر و در كنارش این مرز و بوم را ساخته است.

درباره ی نام مریوان باید بگوییم كه داستان های مختلفی درباره ی نام این شهرستان وجود دارد. باربری مشهد به مریوان -برخی می گویند كه مریوان قبل ترها پر از گیاهانی همچون مازوج، كتیرا و گز درختی بوده و مردم در آن روزگاران از این محصولات برای تجارت استفاده می كرده اند و به همین خاطر تجاری كه از مرو به این منطقه برای تجارت می آمده اند، به مرور زمان در آن ساكن شده و این منطقه به مریوان معروف شد.

باربری مشهد به مریوان |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

بازارچه ی مرزی مریوان

یكی از جالب ترین و جذاب ترین جاذبه های شهرستان مریوان در كردستان بدون شك، بازارچه ی مرزی این شهر است.

این بازار در فاصله ی ۱۵ كیلومتری این شهر قرار گرفته است و از جمله بازارهای شلوغ و پر رفت و آمد استان كردستان است. این بازار به علت دارا بودن موقعیت مكانی و مرزی كه دارد، پر است از كالاها و جنس های خارجی و ایرانی كه هم قیمت خوبی دارند و هم تنوع زیادی دارند.

در این بازار می توانید به صورت كلی از اجناسی همچون: وسایل و لوازم تزئینی بانوان همچون زیورآلات، لباس، وسایل الكترونیكی و وسایل خانگی را به صورت گسترده ای پیدا كرده و خریداری نمایید.

دریاچه ی زریوار

یكی از معروف ترین جاذبه های دیدنی شهرستان مریوان در كردستان بدون شك، دریاچه ی زریوار و یا به زعم دیگران، زریبار است. البته محلی های میروان درباره ی نام این تالاب و یا دریاچه می گویند كه نام آن در واقع زیراوبار است و معنی آن، آب كف كنار است. این دریاچه ی باتلاقی و زیبا در فاصله ی ۳ كیلومتری از غرب مریوان قرار گرفته است و فاصله اش از سطح دریا برابر با ۱۲۸۵ متر می باشد.در اطراف این دریاچه ی بسیار زیبا انواع گیاهان و درختانی همچون: بادام، درخت بلوط، زالزالك و گلابی را خواهید دید.

بهترین فصل برای دیدن و لذت بردن از دریاچه ی زریوار در مریوان فصل های بهار و تابستان هستند كه دارای آب و هوایی بسیار معتدل و در نتیجه دلنشین است اما صادقانه باید بگوییم كه آب و هوای دریاچه ی زریوار در فصل پاییز و زمستان خشك است.آب تالاب یا همان دریاچه ی زریوار شیرین است و منبع اصلیش از بارش های سالانه و چشمه های جوشنده تامین می گردد.در حال حاضر زریوار یك سرمایه ی ملی و حتی جهانی به شمار می رود.در این دریاچه و یا به عبارتی دیگر تالاب؛ ماهی خالدار، عروس ماهی، آمور سفید، میگوی آب شیرین، فیتوفاك، فیتوپلانكتون وبرخی از دیگر گونه های خاص و منحصر به فرد دیگر است.

منطقه ی قمچیان

یكی از زیباترین و دیدنی ترین مناطق دیدنی ایران و كردستان بدون شك، منطقه ی تفریحی قمچیان است. این منطقه كه امروزه تبدیل به یكی از جاذبه های شهرستان مریوان در كردستان شده است، در بین جاده ی مریوان به سمت سقز قرار گرفته است. باربری مشهد به مریوان -در این منطقه پر است از جاذبه های طبیعی و دیدنی بسیار فوق العاده كه بدون اغراق، مفرح روح شما خواهد بود.

درختان سر به فلك كشیده، چشم اندازهای كاملا طبیعی و زیبا و هر آن چه كه از یك محیط طبیعی بسیار زیبا و بكر انتظار داشته باشید را می توانید در منطقه ی قمچیان بی دردسر بیابید. قمچیان بهشت كوهنوردان، طبیعت گردان و ماجراجویان است. در این منطقه می توانید هم جاذبه گردی طبیعی كنید و هم از كوه های دیدنی فوق العاده ای همچون قله ی امام و یا كوه چاوك دیدن كنید و به آن ها صعود كنید.

باربری مشهد به مریوان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به مریوان - موچش - بلبان آباد - سنندج - مروه - كامیاران -  بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - كانی دینار را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top