باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به محلات | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه اراك - دلیجان - كرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - كمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندك – زاویه - ساوه - خمین | باربری مشهد



باربری مشهد به محلات |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به محلاتحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات اراك - دلیجان - كرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - كمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندك – زاویه - ساوه - خمین  وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به محلات– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات اراك - دلیجان - كرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - كمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندك – زاویه - ساوه - خمین  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به محلات و پرداختن به موضوعات اراك - دلیجان - كرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - كمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندك – زاویه - ساوه - خمین  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به محلات در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به محلات |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

شهر محلات

به یقین می‌توان شهر محلات را نه‌تنها یكی از زیباترین مناطق استان مركزی، بلكه یكی از دوست‌داشتنی‌ترین شهرهای كشور معرفی كرد كه در كنار طبیعت سرسبز، آب‌وهوای مطلوب، جاذبه‌های گردشگری طبیعی و حضور آثار باستانی ارزشمند، هر ساله میزبان جمع زیادی از گردشگران داخلی و خارجی، بویژه در ایام نوروز است.

در برخی از كتب تاریخی، مورخان از محلات در دوران حكومت هخامنشیان یاد می‌كنند كه قسمت كوچكی از سرزمین ماد محسوب شده و در زمان حكومت اشكانیان نیز به‌عنوان بخشی از ایالت والی‌نشین ماد، بوده است. همچنین آثار باقی‌مانده از ستون‌های عمارتی تاریخی و متعلق به دوران باستان كه در روستای خورهه قرار دارد و به نظر می‌رسد كه با كاربری آتشكده، معبد، كاخ و نیز مركز برگزاری آیین‌ها و جشن‌های مذهبی و ملی احداث شده است، گواه قدمت زیاد این منطقه از ایران است؛ البته می‌توان چشم‌انداز بی‌نظیر و شگفت‌انگیزی را در ایام مختلف سال، بویژه اردیبهشت ماه در این ناحیه از كشور شاهد بود كه تماشای آن، روح و جسم آدمی را جلا بخشیده و نفسی تازه را به جان خواهد بخشید.

سرچشمه محلات

از محبوب‌ترین و مشهورترین جاهای دیدنی محلات، سرچشمه‌ این شهرستان است كه از پرآب‌ترین چشمه‌های استان مركزی است و در مرتفع‌ترین نقطه از محلات قرار دارد. اهمیت این پدیده‌ طبیعی از دوران گذشته تا به امروز مورد توجه مسئولان بوده است؛ چراكه به‌علاوه بر تامین آب كشاورزی منطقه، دارای آب شرب است و به یكی از جاذبه‌های گردشگری محلات، تبدیل شده است. باربری مشهد به محلات -شكل‌گیری پاركی زیبا در مجاورت این مكان دوست‌داشتنی، آب‌نمای زیبا، درختان چنار كهنسال، ارتفاعات صخره‌ای كه بر چشمه اشراف دارد و نیز درختان متعدد از دیگر ویژگی‌های این جاذبه‌ طبیعی گردشگری است.

 آب گرم محلات

چشمه‌های آب گرم محلات، از لحاظ مواد معدنی، دارویی و درمانی، بسیار غنی و از بهترین‌ چشمه‌های آب گرم، بواسطه‌ دارا بودن گاز رادون در سطح كشور است

در نزدیكی شهرستان محلات، چشمه‌های آب گرم ارزشمندی با خواص درمانی بسیاری وجود دارد كه استفاده از آن‌ها از دوران بسیار دور تا به امروز رواج دارد. چشمه‌های آب گرم شامل ۶ چشمه به نام ‌های روماتیسم، سلیمانیه، شفا، دنبه، حكیم (دمای چشمه‌ حكیم از سایر چشمه‌ها كمتر است) و سودا (بختیاری) است كه به‌دلیل وجود مواد معدنی و درمانی شگفت‌انگیز از جمله گاز رادون، مورد توجه ساكنین محلی و گردشگران سراسر ایران است.

همچنین این چشمه‌ها از نوع آب‌های گرم عمقی است كه از بخار خمیره‌ سنگ‌های سوزانی كه داخل پوسته‌ زمین تشكیل شده است، به وجود آمده و به سطح زمین می‌جوشد.

آتشكده‌ آتشكوه محلات

بنایی باقی‌مانده از دوران ساسانیان، در روستای آتشكوه نیم‌ور از توابع شهرستان محلات قرار دارد كه به آتشكده‌ آتشكوه این شهرستان، شهرت یافته است. چارتاقی نیم‌ور نام دیگر این بنای تاریخی است كه از سه قسمت اصلی تالار شرقی، تالار غربی و راهرو تشكیل شده و امروزه میزبان گردشگران بسیاری از سراسر ایران و جهان است.

روستای خورهه

در شمال شرق شهر محلات و در حد فاصل روستاهای ورین، دودهك و آب گرم محلات، منطقه‌ای زیبا و تاریخی قرار گرفته كه در بین اهالی به خورهه شهرت یافته است. خورهه به معنی «محل برآمدن خورشید» است. همچنین كلمه‌ «خور» در كتاب اوستا به‌معنای منطقه‌ای ییلاقی است كه با توجه به شرایط اقلیمی و آب‌وهوایی این منطقه، این روستا به «خورهه» شناخته می‌شود. با توجه به حضور آثار تاریخی در خورهه، به نظر می‌رسد كه تمدن بشری از هزاره‌ دوم پیش از میلاد در آن وجود داشته است.

ستون‌ های تاریخی خورهه (آتشكده‌ خورهه)

همانگونه كه بیان شد، خورهه یكی از قدیمی‌ترین منزلگاه بشری در استان مركزی و شهرستان محلات است كه با حضور آثار تاریخی و طبیعت بكر و مطبوع، به یكی از مناطق زیبا و جاذبه‌های گردشگری تبدیل شده است. باربری مشهد به محلات - از جمله‌ آثار باقی‌مانده در خورهه می‌توان به ستون‌های مدوری اشاره كرد كه در ساخت سرستون‌های آن از شیوه‌ ایونیك (سبك خاصی از ستون‌سازی یونانیان است كه برگرفته از شیوه‌ معماری سرزمین ایونیا است)، استفاده شده است.

پل تاریخی باقر آباد

در باقرآباد، یكی از روستاهای شهرستان محلات، پلی با پیشینه‌ای به قدمت حكومت قاجاریان قرار دارد كه گفته می‌شود در هنگام حمله‌ روس‌ها به ایران و توسط ایشان، احداث شده است. سازندگان این اثر تاریخی، با استفاده از سنگ به ساخت آن پرداخته و یادگاری ارزشمند را برای آیندگان به ارمغان گذاشته‌اند. متاسفانه بر اثر وقوع سیلاب در این منطقه، پل دچار آسیب شد و با همت مسئولان وقت، مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت.

باربری مشهد به محلات و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به محلات - اراك - دلیجان - كرهرود - شازند - تفرش - مهاجران - سنجان - كمیجان - آشتیان - خنداب - آستانه - پرندك – زاویه - ساوه - خمین را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

Top