باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به سلطانیه | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه زنجان - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود -نوربهار - ابهر - خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر| باربری مشهد



باربری مشهد به سلطانیه |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به سلطانیهحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات زنجان - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود -نوربهار  - ابهر - خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به سلطانیه– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات زنجان - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود -نوربهار  - ابهر - خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به سلطانیه و پرداختن به موضوعات زنجان - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود -نوربهار  - ابهر - خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بر توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به سلطانیه در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به سلطانیه |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

شهر سلطانیه

روزگاری سلطانیه از شهرهای پررونق و مهم در تاریخ ایران بوده است. علاوه بر سومین گنبد خشتی بزرگ جهان، این شهر جاذبه‌های تماشایی فوق‌العاده‌ای دارد.

استان زنجان در شمال غربی فلات ایران قرار دارد. زنجان یكی از قطب‌های گردشگری مهم در ایران است؛ چراكه جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی بسیاری دارد. این استان هشت شهرستان دارد كه یكی از معروف‌ترین آن‌ها شهرستان سلطانیه است. سلطانیه در ۴۳ كیلومتری شهر زنجان واقع شده است. قدمت این شهرستان به دوره ایلخانان مغول می‌رسد و احتمال می‌رود كه در آن زمان بنا شده باشد؛ هرچند باستان‌شناسان معتقدند كه قدمت آن به هفت هزار سال پیش بازمی‌گردد. سلطانیه طبیعتی سرسبز با آب و هوایی مطلوب دارد، به همین دلیل هنگامی كه تبریز پایتخت بود از این شهر به‌عنوان ییلاق و دشتی برای شكار استفاده می‌كردند. در آن زمان سلطانیه را شكارگاه شاهین می‌نامیدند.

این شهر در زمان سلطان محمد خدابنده به اوج رونق و شكوفایی خود رسید. از بناهای به‌جای مانده از آن دوران شكوه می‌توان به گنبد سلطانیه اشاره كرد.

گنبد سلطانیه

گنبد سلطانیه در حقیقت آرامگاه سلطان محمد خدابنده (اولجایتو) است كه پس از مرگش ساخته شد. هنگامی كه سلطانیه پایتخت ایلخانیان بود، اولجاتیو دستور ساخت بارویی به طول ۳۰ هزار گام داد و دستور داد تا آرامگاه باشكوهی برایش در این بارو ساخته شود. باربری مشهد به سلطانیه -این آرامگاه را امروزه گنبد سلطانیه می‌نامند. این بنا از آثار مهم معماری ایرانی و اسلامی است كه در فهرست آثار میراث جهانی به ثبت رسیده است. این بنا كه به سبك آذری احداث شده است، ۱۰ سال طول كشید و شامل هشت ایوان و هشت مناره است كه گفته می‌شود از هشت درب بهشت الگو گرفته‌ است. این بنای عظیم بعد از كلیسای جامع فلورانس و ایاصوفیه در استانبول، عظیم‌ترین گنبد تاریخی جهان به شمار می‌آید و قدیمی‌ترین گنبد دوپوش موجود در ایران است. ارتفاع گنبد آن ۴۸٫۵ متر و قطر دهانه ۲۵٫۵ متر است. گنبد سلطانیه شامل سه بخش اصلی ورودی، تربت‌خانه و سردابه است. دالان‌های تودرتویی در سردابه این بنا وجود دارد كه حدس زده می‌شود برای اجرای مراسم خاصی به كار می‌رفته‌ است.

آرامگاه ملاحسن كاشی

آرامگاه ملاحسن كاشی از آثار تاریخی برجای مانده از قرن دهم است كه به‌شكل كوشكی هشت‌ ضلعی ساخته شده كه در گذشته باغی در اطراف آن وجود داشته‌ است. این آرامگاه به دستور حاكم وقت برای مولانا حسن كاشی معروف به شیرازی، از علمای حكمت الهی ساخته شده است. ملاحسن كاشی را برخی هم‌دوره شاه عباس اول و برخی هم‌دوره سلطان محمد خدابنده می‌دانند؛ اما الگوی ساخت این بنا همچون آرامگاه‌های عصر صفوی است.

معبد داش‌ كسن

معبد داش‌كسن از باارزش‌ترین نمونه‌های معماری صخره‌ای است. این معبد طرحی از اژدها دارد و به همین دلیل برخی آن را مشابه معبد چینی‌ها می‌دانند. معبد در حاشیه روستای ویر در حدود ۱۵ كیلومتری جنوب شرقی شهر سلطانیه قرار دارد و یادگاری از دوره ایلخانیان است. باربری مشهد به سلطانیه -این بنا به دو نقش برجسته اژدها و چند محراب اسلامی در دو سمت آن و به قرینه یكدیگر مزین است و نمونه مشابه دیگری از آن در ایران وجود ندارد. در حال حاضر آثار زیادی از شكل نخست این معبد باقی نمانده و بر اساس اظهار نظر باستان‌شناسان قدمت آن به قبل از اسلام می‌رسد و تنها در زمان ایلخانیان نقوشی از جمله اژدها بر آن اضافه شده است. این معبد مستطیلی شكل است و به‌واسطه حفاری در تپه ایجاد شده‌ است.

چمن طبیعی سلطانیه

چمن طبیعی سلطانیه بخشی از فلات زنجان و ابهر را شامل می‌شود كه وسعت آن تقریبا ۳۵ كیلومتر مربع به طول ۲۰ كیلومتر است. بر اساس یافته‌های زمین‌شناسان در عمق ۲۰ متری این محدوده خاك سفید قرار دارد كه مانع از نفوذ آب به اعماق زمین می‌شود و در نتیجه، عمل آبیاری چمن به‌گونه‌ای طبیعی و پیوسته انجام می‌شود. همین امر یكی از سرسبزترین و زیباترین چمن‌های طبیعی را ایجاد كرده است كه طبیعت‌گردان بسیاری را به خود جذب می‌كند.

آرامگاه چلبی اوغلی

آرامگاه چلبی اوغلی یا شیخ براق در جنوب غرب شهر سلطانیه قرار دارد كه بر اساس كتیبه‌های برجای مانده و همچنین سبك معماری و شیوه‌های تزیینی متعلق به شیخ براق بابا از بزرگان مسلك مولویه و از خاصان دربار سلطان محمد خدابنده در دوره ایلخانی است. این بنا كه در میان محلیان به كلاه نمدی نیز شهرت دارد در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

باربری مشهد به سلطانیه و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به سلطانیه - زنجان - سجاس - ماهنشان - سهرود - گرماب -دندی -زرین رود -نوربهار  - ابهر - خرمدره - قیدار - هیدج - صایین قلعه - آب بررا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top