باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به اردكان | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه یزد -شاهدیه-هرات-زارچ-مروست-بهاباد-مهردشت-احمداباد- میبد- بافق- مهریز-ابركوه-اشكذر-تفت| باربری مشهد



باربری مشهد به اردكان |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به اردكانحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات یزد -شاهدیه-هرات-زارچ-مروست-بهاباد-مهردشت-احمداباد- میبد- بافق- مهریز-ابركوه-اشكذر-تفت وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به اردكان– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات یزد -شاهدیه-هرات-زارچ-مروست-بهاباد-مهردشت-احمداباد- میبد- بافق- مهریز-ابركوه-اشكذر-تفت اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به اردكان و پرداختن به موضوعات یزد -شاهدیه-هرات-زارچ-مروست-بهاباد-مهردشت-احمداباد- میبد- بافق- مهریز-ابركوه-اشكذر-تفت توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به اردكاندر مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به اردكان |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

جاذبه های گردشگری اردكان

یكی از شهرهای بزرگ استان یزد اردكان است كه خودش به سه بخش مجزا مركزی، عقدا و خرانق تقسیم می شود. این شهر بر سر راه تهران به كرمان و بندرعباس واقع شده است و در واقع قلب كویر مركزی ایران به شمار می رود. اردكان بعد از شهر یزد دومین شهر پرجمعیت این استان محسوب می شود. بافت تاریخی اردكان یكی از سالم ترین بافت های قدیمی ایران می باشد و تاكنون آسیب های نسبتا كمی به آن وارد شده است. در این شهر، برج، بارو، حسینه‌ها، كاروانسراها، مساجد، آب‌انبارها، آسیاب‌ها و بادگیرهای مختلفی قرار دارد.

پیر سبز چك چك اردكان

یكی از معروف ترین جاذبه های گردشگری اردكان زیارتگاه چك چك زرتشتیان است. این زیارتگاه هر سال ۴ روز را میزبان زرتشتیان است و آنان برای زیارت به این عبادتگاه می آیند. باربری مشهد به اردكان -جشن مهرگان هر سال در این زیارتگاه برپا می‌شود و زرتشتیان زیادی به این مكان می‌ آیند.این زیارتگاه كه به پیر سبز معروف است در شهرستان اردكان و در میان كوه های اردكان و انجیره نیز واقع شده است. از جمله امكاناتی كه در این عبادتگاه وجود دارد نیز عبارت از برق، آب آشامیدنی و تعدادی اتاق برای استراحت می باشد. علت نام گذاری این این عبادتگاه به چك چك یا چك چكو برگرفته از صدای قطرات آب است كه از صخره ی این عبادتگاه می چكد و به داخل یك منبع ذخیره می ‌ریزد.

  پیر سبز هریشت اردكان

از دیگر زیارتگاه های زرتشتیان در ادكان پیر سبز هریشت است كه اهالی این شهر باور دارند كه یكی از كنیزهای بانوی یزدگرد ساسانی در آن ناپدید شده است. همین داستان سبب شده كه این زیارتگاه در بین مردم بسیار معروف شود. این نیایشگاه هر سال در روز ۱۸ نوروز محلی برای جمع شدن زرتشتیان و انجام مراسم ‌های چون جشن، پایكوبی و زیارت است. زرتشتیان شریف آباد هم چشنی با نام جشن هیرومبا نیز برگزار می كنند و در این جشن آتشی هم نیز برپا می كند و به نیایش می پردازند. آن ‌ها تا پیش از غروب آفتاب در نیایشگاه پیر هریشت حضور دارند. این نیایشگاه در ۹۰ كیلومتری غرب یزد و ۱۵ كیلومتری اردكان در دامنه های كوه نیز واقع است.

مسجد جامع اردكان

در هر شهری یك مسجد جامع تقریبا وجود دارد، در شهر اردكان هم یك مسجد جامع در سال ۱۰۱۶ قمری ساخته شده كه در قدمت آن به دوره صفوی برمی گردد. باربری مشهد به اردكان -این مسجد حدود ۵ بار تعمیر شده است و در ورودی آن بسیار زیبا و با ارزش است و با صدها قطعه چوب پنج ضلعی كه ظرافت بسیار دارد نیز ساخته شده است. بر روی این در با خط كوفی كلمات «الله» و «محمد» نوشته شده است. این مسجد جامع در سال ۱۳۷۷ در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

 پارك ملی سیاهكوه

پارك ملی سیاهكوه كه گونه‌های جانوری و گیاهی نادری را در خود دارد، تنها پارك ملی استان یزد است كه در شهرستان اردكان واقع شده است. متاسفانه به دلیل بی‌توجهی، این گونه‌های نادر در معرض تهدید قرار گرفته‌اند. در حال حاضر بیش از ۷۸ هكتار از این منطقه حفاظت‌شده، عنوان پارك ملی را دریافت كرده است. با وجود بارندگی كم در سال‌های پرباران، تنوع گونه‌های گیاهی موجود در این پارك، شگفت‌انگیز است. گونه‌های جانوری موجود در این پارك نیز بی‌نظیر هستند.

باربری مشهد به اردكان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به اردكان - یزد -شاهدیه-هرات-زارچ-مروست-بهاباد-مهردشت-احمداباد- میبد- بافق- مهریز-ابركوه-اشكذر-تفترا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top