باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به طبس | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه بیرجند -حاجی اباد -خوسف – خضری - دشت بیاض - اسدیه - آیسك - نیمبلوك - سه قلعه - نهبندان - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - قائن - فردوس| باربری مشهد



باربری مشهد به طبس |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به طبسحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات بیرجند -حاجی اباد -خوسف – خضری -  دشت بیاض  - اسدیه - آیسك - نیمبلوك - سه قلعه -  نهبندان - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - قائن - فردوس وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به طبس– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات بیرجند -حاجی اباد -خوسف – خضری -  دشت بیاض  - اسدیه - آیسك - نیمبلوك - سه قلعه -  نهبندان - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - قائن - فردوس اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به طبس و پرداختن به موضوعات بیرجند -حاجی اباد -خوسف – خضری -  دشت بیاض  - اسدیه - آیسك - نیمبلوك - سه قلعه -  نهبندان - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - قائن - فردوس توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به طبس در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به طبس |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

جاذبه های گردشگری طبس

شهر طبس یكی از قدیمی ترین و خاص ترین شهرهای ایران است كه به دلیل جاذبه های تاریخی و طبیعی بی نظیری كه دارد، از گزینه های محبوب برای گردشگری به شمار می رود. در این شهر به غیر از بناهای تاریخی به جا مانده جاذبه های كویری منحصر به فردی هم وجود دارد كه می تواند سفر شما را جذاب تر بنماید. از لحاظ جغرافیایی شهر طبس مركز شهرستان طبس و شهری كویری در غرب خراسان جنوبی می باشد و نكته قابل توجه آن این است كه در گذشته طبس بخشی از استان یزد محسوب می شده كه در سال ۱۳۹۱ ملحق به خراسان جنوبی گردیده است.

طبس شهری تاریخی و دیدنی در شهر خراسان جنوبی است كه در به دلیل جاذبه های جذابی كه دارد بسیار در بین گردشگران محبوب است. این منطقه كویری طبعا دارای آب و هوای بیابانی است و معادن غنی ذغال سنگ را دارا می باشد، این معادن، طبس را در ردیف یكی از غنی ‌ترین مناطق كشور به لحاظ ثروت ملی قرار داده است. باربری مشهد به طبس - اما جالب است كه بدانید با توجه به شرایط كویری و بیابانی كه در این منطقه برقرار است جنگل ها و دریاچه هایی در برخی از مناطق آن وجود دارد.

فلسفه ی نام گذاری شهر طبس

با توجه به شواهدی كه در تاریخ وجود دارد بعضی نیز گفته اند كه واژه طبس تركیبی از دو كلمه ی تب بس بوده است. معنای این دو واژه در فارسی به این ترتیب است كه تب در فارسی به معنای حرارت و داغی بوده و به این ترتیب معنای آن می شود داغی بس است. عده ‌ای نیز نام آن را به زبان ‌های سلوكیان مرتبط دانسته‌ اند. ناصرخسرو در سفرنامه اش این شهر را طبس گیلكی خوانده است.

معرفی جاذبه های طبس

برج هادرباش

در زمان های دور مردم شهر طبس برای حفظ و مراقبت از نخلستان های خود برج هایی را به نام هادرباش ساخته بودند كه وظیفه آن ها حفاظت از این زمین های زراعی در برابر نفوذ سارقین و جیوانات وحشی بوده است. جالب است بدانید كه هادر در گویش یزدی ها به معنای مواظبت است، و همانطور كه در بالا هم اشاره كردیم این شهر در گذشته بخشی از استان یزد بوده كه به خراسان جنوبی منتقل شده است.

سد تاخیر شاه‌ عباسی

یكی از معروف ترین و بی نظیرترین سدهایی كه در ایران ساخته شده سد تاخیر شاه عباسی است. این سد در واقع یكی از نمونه های عالی خلاقیت و دوراندیشی ایرانی ها در آن زمان را نمایان گر است و دلیل این همه تعریف هم طراحی هوشمندانه ی آن است چرا كه ساخت سد به گونه ای بوده است كه هیچ رسوبی در پشت سد ذخیره نمی شود و می توان انتظار داشت برای هزاران سال، این سازه بی ‌نظیر بدون نیاز به تعمیر و نگهداری و مدیریت، كاركرد اصلی خود را به انجام برساند. باربری مشهد به طبس -سد تاخیر شاه عباسی در میان مردم محلی به طاق عباسی معروف است و این طاق بیش از ۷۰۰ سال قدمت دارد. میان دو كوه نزدیك به هم ساخته شده و بنایی آجری است كه در قسمت بالا یا تاج آن سنگ به كار رفته است.

سد كریت

سد قدیمی كریت با مخزنی با حجم بیش از یك میلیون متر مكعب از قرون گذشته وظیفه تأمین آب روستاهای پایین دست را بر عهده داشته و از این رو در آبادانی و تأمین معشیت مردم منطقه سهم قابل توجهی داشته است. این سد در فاصله ی ۴۲ كیلومتری شهر طبس قرار گرفته و از تاریخ ساختمان این بند متاسفانه اطلاعاتی در دست نیست و بخشی از طاق آجری آن ‌كه در پایین بند وجود دارد در ناحیه تیزه از بین رفته و در نتیجه طرح كامل آن محو شده است. حدود ۱۵۰ سال قبل ۴ متر به ارتفاع بند افزوده شده این افزایش باعث جلوگیری از متروكه شدن این بند شده بود. یكی از ویژگی‌ های منحصر به‌ فرد بند قدیم كه هنر سدسازی ایرانیان را آشكار می ‌كند، قوسی بودن بند است.

باربری مشهد به طبس و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به طبس - بیرجند -حاجی اباد -خوسف – خضری -  دشت بیاض  - اسدیه - آیسك - نیمبلوك - سه قلعه -  نهبندان - بشرویه - سرایان - سربیشه - اسلامیه - قائن - فردوسرا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top