باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به خلخال | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه اردبیل - سرعین-گرمی-بیله سوار-اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابك شهر-نیر- پارس اباد-مشكین شهر-نمین| باربری مشهد



باربری مشهد به خلخال |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به خلخالحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات اردبیل - سرعین-گرمی-بیله سوار-اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابك شهر-نیر- پارس اباد-مشكین شهر-نمین وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به خلخال– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات اردبیل - سرعین-گرمی-بیله سوار-اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابك شهر-نیر- پارس اباد-مشكین شهر-نمین اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به خلخال و پرداختن به موضوعات اردبیل - سرعین-گرمی-بیله سوار-اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابك شهر-نیر- پارس اباد-مشكین شهر-نمین توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به خلخال در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به خلخال |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

شهر خلخال در جنوب‌شرقی استان اردبیل است كه طبیعت رویایی و سرسبزی دارد. مناظر بكر و بی‌نظیر جنگل‌های تالش، مراتع و روستاهای این شهر، گردشگران داخلی و خارجی بسیاری را مجذوب خود می‌كند. بیشتر مردم، خلخال را به یكی از زیباترین جاده‌های ایران، یعنی جاده اسالم به خلخال می‌شناسند. اگر شما از افراد طبیعت‌گرد و علاقه‌مند به طبیعت هستید، خلخال مناسب‌ترین گزینه پیش روی شما در سفر به اردبیل است. با ما همراه شوید تا برخی از جاذبه‌های دیدنی این شهر را به شما معرفی كنیم.

جاده گردشگری اسالم به خلخال

جاده گردشگری اسالم به خلخال، مسیری پیچ در پیچ سرسبز و رویایی است كه استان‌های اردبیل و گیلان را به نیز متصل می‌كند. وقتی كه وارد این جاده می‌شوید، با طبیعتی منحصربه‌فرد و دست‌نخورده، جنگل‌های انبوه، زندگی روستایی، عسل‌های ناب، آبشارها و دریاچه‌های افسانه‌ای، دشت‌های وسیع و گل‌ها و گیاهان نایاب روبه‌رو خواهید شد. باربری مشهد به خلخال -بهترین زمان برای سفر به خلخال فصل تابستان است تا بتوانید در اوج گرمای این فصل، یك هوای خنك را تجربه كنید و از  جاهای دیدنی‌ خلخال در طول مسیر جاده نیز  لذت ببرید.

ییلاق دشته

ییلاق دشته در جاده زیبا و بكر اسالم به خلخال جای گرفته و از محبوب‌ترین ییلاقات توریستی این منطقه به شمار می‌رود.  محل جغرافیایی این ییلاق در تقسیم‌بندی استان اردبیل است؛ ولی به‌دلیل قرارگیری در دامنه شرقی كوه و سهولت دسترسی آن از شهر ماسال، آن را به استان گیلان ربط می‌دهند.

دریاچه نئور

دریاچه نئور در ۴۸ كیلومتری جنوب‌شرقی اردبیل به‌سمت خلخال، مابین شهر اردبیل و خلخال و در مرز استان اردبیل و استان گیلان جای گرفته است و یكی از جاذبه‌های طبیعی و استثنایی این منطقه محسوب می‌شود. این دریاچه از دو دریاچه كوچك و بزرگ تشكیل می‌شود كه در فصل بهار به یكدیگر می‌پیوندند و یك دریاچه واحد با عمق پنج متر را به وجود می‌آورند. آب دریاچه نئور برای آبیاری زمین‌های كشاورزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

آبشار نره گر

آبشار نره‌گر یكی دیگر از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری خلخال است كه در روستای اسبو قرار دارد. برای رسیدن به این آبشار باید از داخل روستا بگذرید و سپس نزدیك به دو كیلومتر مسیر صعب‌العبور در كنید.

 روستای گردشگری كزج

روستای گردشگری كزج از جمله جاذبه‌های گردشگری بخش خورش رستم شهر خلخال به شمار می‌رود كه در ساحل شرقی و در دامنه كوه مشرف به رودخانه قزل اوزن واقع شده است. این روستا از جمله ده روستایی در كشور بوده كه دارای بافت با ارزش با معماری سنتی است. باربری مشهد به خلخال -معماری روستای گردشگری كزج شباهت بسیاری به روستای گردشگری ماسوله در استان گیلان دارد و گفته می‌شود كه برخی از مردم ماسوله به‌علت شباهت‌‌های زیاد این روستا به ماسوله، از آن به‌عنوان ییلاق خود استفاده می‌كنند.

حمام تاریخی نصر

حمام تاریخی نصر از بناهای تاریخی به‌جای مانده از دوران قاجاریه در خلخال است. این حمام در قسمت سربینه دارای نقاشی‌های بسیار زیبایی است كه با چند لایه گچ و سیمان سفید طراحی شده‌اند. از دیگر تزیینات حمام تاریخی نصر می‌توان به كاربندی‌های اجرا شده در گرم‌خانه حمام اشاره كرد.

روستای گردشگری برندق

روستای گردشگری برندق در میان دره‌ای سرسبز و چشم‌نواز در بخش خورش رستم شهر خلخال قرار گرفته است. طبیعت زیبای باغ‌ها، آبشاری دل‌انگیز  و رودخانه‌ای كه از میان روستا می‌گذرد و همین طور بناهای تاریخی كه در هر گوشه آن خودنمایی می‌كنند، از جمله جذابیت‌های این روستا به شمار می‌روند.

آبشار نوده

آبشار نوده یكی از معروف‌ترین و دیدنی‌ترین آبشارهای خلخال در چهار كیلومتری روستایی به همین نام در بخش خورش رستم است. این آبشار در دامنه جنوبی كوه آق داغ واقع شده است. ارتفاع آبشار نوده نزدیك به سی متر است و از میان صخره‌ای سنگی به پایین می‌ریزد.

قلعه خشتی گیلوان

قلعه خشتی گیلوان در روستایی به همین نام در محوطه‌ای وسیع، بدون پوشش گیاهی در شهر خلخال قرار گرفته است. این بنای تاریخی زیبا از چندین برج كه به فواصل مختلف از یكدیگر واقع شده‌اند و ارتفاع آن‌ها بر اثر گذشت زمان و عوامل طبیعی كاهش یافته، قرار گرفته است. در كنار قلعه خشتی گیلوان، قبرستان تاریخی و قدیمی وجود دارد كه از دوران اسلامی به یادگار مانده است.

باربری مشهد به خلخال و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به خلخال - اردبیل - سرعین-گرمی-بیله سوار-اصلاندوز-جعفراباد-عنبران-بابك شهر-نیر- پارس اباد-مشكین شهر-نمین را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

Top