باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به نهاوند | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه همدان - ملایر-تویسركان-اسداباد-كبودراهنگ-بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- مهاجران-قهاوند-فیروزان-سامن-سركان-شیرین سو-گل تپه| باربری مشهد



باربری مشهد به نهاوند |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به نهاوندحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات همدان - ملایر-تویسركان-اسداباد-كبودراهنگ-بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- مهاجران-قهاوند-فیروزان-سامن-سركان-شیرین سو-گل تپه وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به نهاوند– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات همدان - ملایر-تویسركان-اسداباد-كبودراهنگ-بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- مهاجران-قهاوند-فیروزان-سامن-سركان-شیرین سو-گل تپه اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به نهاوند و پرداختن به موضوعات همدان - ملایر-تویسركان-اسداباد-كبودراهنگ-بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- مهاجران-قهاوند-فیروزان-سامن-سركان-شیرین سو-گل تپه توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به نهاونددر مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

در نقاط مختلفی از ایران، آثاری به جا مانده از تمدن باستانی این سرزمین، در طول زمان كشف شده و ایران را به یكی از متمدن‌ترین كشورهای دنیا تبدیل كرده است. در شهرهای مختلف ایران رد پای تاریخ كهن و غنی وجود دارد. بعضی از شهرهای كشورمان، دارای ویژگی‌های برجسته تاریخی و طبیعی بیشتری هستند.

شهر نهاوند از بهترین نمونه‌های پربار فرهنگ و تمدن ایران است. موقعیت جغرافیایی مناسب و دارا بودن خصوصیات برجسته طبیعی، باعث شكل‌گیری تاریخی كهن در این منطقه شده است. با سفر به این شهر، ضمن لذت بردن از آب و هوا و مناظر زیبای طبیعی، می‌توانید از جاذبه‌های كهن و باستانی نیز دیدن كنید.

نهاوند

شهر نهاوند از تاریخی‌ترین شهرهای غربی ایران، در جنوب استان همدان قرار دارد. نام این شهر باستانی به دفعات در كتاب‌های تاریخی ذكر شده است. این شهر با جمعیتی نزدیك به ۷۷ هزار نفر، سومین شهر پرجمعیت این استان است. بیش از ۹۵ درصد مردم نهاوند از اقوام لر و لك هستند و به زبان لری و با گویش مخصوص نهاوندی صحبت می‌كنند.

كلمه نهاوند تركیب واژه‌های «نها» به معنی پیش و «وند» به معنی نهادن است، كه معنی «نهاده در پیش رو» را به این كلمه می‌دهد؛ اما نام نهاوند در طول تاریخ با تلفظ‌های متفاوتی بیان شده است كه معانی متفاوتی دارند. این شهر تاریخی، زمانی پایتخت یزدگرد سوم بوده است و از آن با عنوان «شهر خفته ساسانی»، یاد می‌شود

این شهر تاریخی، زمانی پایتخت یزدگرد سوم بوده است و از آن با عنوان «شهر خفته ساسانی»، یاد می‌شود. در عصر مادها این شهر را «نهاوند ماد» می‌نامیدند و سلوكیان نام ملكه خود، «لائودیسه»، را بر این شهر گذاشتند. بعدها ساسانیان نام «نیماوند» را بر این شهر گذاشتند و پس از ورود اسلام به این منطقه، از این منطقه با نام‌های «ماه دینار» و «ماه بصره»، یاد می‌شد.

اولین تمدن در این شهر به حدود هزاره سوم پیش از میلاد بازمی‌گردد. تعداد بناهای تاریخی این شهر از عدد ۲۰۰ فراتر می‌رود و نیمی از آن‌ها در فهرست آثار ملی ثبت شده‌اند. در اطراف تپه‌های تاریخی شهر نهاوند، ده‌ها اثر باستانی از جنس سفال، نقره و طلا كشف شده است، كه هم‌اكنون در موزه لوور پاریس از آن‌ها نگهداری می‌شود.

موقعیت جغرافیایی نهاوند

رودخانه نهاوند

نهاوند از شمال به تویسركان، از شرق به ملایر، از غرب به كنگاور، از جنوب غربی به نورآباد و از جنوب شرقی به بروجرد می‌رسد. استان لرستان همسایه جنوبی و استان كرمانشاه،‌ همسایه شمال غربی این شهرستان هستند. اقلیم این شهرستان سردسیر است و تابستان هایی خنك و زمستان هایی سرد دارد.

این شهر كهن، در میان رشته كوه زاگرس محصور است و در اطراف این شهر زیبا، كوهستان‌های بلند با قله‌های سر به فلك كشیده و آبشارهای زیبا خودنمایی می‌كنند. باربری مشهد به نهاوند - رودخانه‌های اطراف دشت نهاوند و ارتفاعات پیرامون آن، پس از ورود به این منطقه به رودخانه گاماسیاب می‌پیوندند. جغرافیای این منطقه به دو بخش كوهستان و دشت، تقسیم شده است.

باربری مشهد به نهاوند |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

جاذبه های تاریخی نهاوند

جاذبه‌های تاریخی نهاوند حاصل سالیان دراز حضور تمدن در این شهر است. بناهای قدیمی با معماری‌های متفاوت از دوره‌های مختلف تاریخی، در این شهر به چشم می‌خورند. عمر قدیمی‌ترین آثار مكشوفه در این شهر، به بیش از ۵۰۰۰ سال می‌رسد. در این قسمت به معرفی معروف‌ترین این جاذبه‌ها می‌پردازیم.

حمام حاج آقا تراب

حمام حاج آقا تراب یا گرمابه دو قلو، در سال ۱۲۳۰، در زمان ناصرالدین شاه قاجار ساخته شده و معماری این اثر نمونه‌ای تمام عیار از هنر ایرانی-اسلامی است. این اثر در دی ماه سال ۱۳۵۵ در فهرست آثار ملی ایران، به ثبت رسید. در معماری این بنا كاشی‌كاری‌هایی با تصاویری از داستان‌های شاهنامه و افسانه‌های كهن ایرانی و سنگ‌های تزئینی مرمر و آهك سفید با اشعار زیبا و نقش و نگارهای سنتی به چشم می‌خورند.

مقبره نعمان ابن مقرن (پیر بابا)

نعمان ابن مقرن یكی از فرماندهان سپاه اعراب در حمله اعراب به ایران بود كه در این حمله، پس از سه روز جنگ در نزدیكی شهر نهاوند، كشته شد. مقبره این سردار عرب روی كوهی بلند به نام اردوشان، در نزدیكی روستای قشقلاق قرار دارد.

در گذشته مسیر حركت كاروان‌های زیارتی به كربلا از این منطقه می‌گذشت و مردم با تصور این‌ كه این آرامگاه متعلق به یاران نزدیك امام حسین (ع) است، آن‌ را زیارتگاهی مقدس می‌پنداشتند و با عنوان «بابا پیره» از او یاد می‌كردند كه البته تصور درستی نیست. امروزه نیز این مقبره جایگاه بالایی میان مردم روستاهای اطراف دارد، كه تعجب‌برانگیز است. این بنا در سال ۱۳۸۰ در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

خانه قدوسی

خانه قدوسی یكی از جاهای دیدنی نهاوند و بناهای تاریخی این شهر است. باربری مشهد به نهاوند -این بنای كهن در جوار مسجد قدیمی شهر قرار دارد. نقش و نگارهای زیبا، پنجره‌های با شیشه‌های رنگی و كمانی، تزیینات حصیری، آجری و برجسته و كفپوش‌های قلوه سنگی، از برجستگی‌های معماری این بنا در خانه و حیاط هستند.

این بنای تاریخی با ارزش معماری بالا، در سال ۱۳۸۰ در فهرست آثار ملی ثبت شده است. آیت الله علی قدوسی از علمای برجسته پیش از انقلاب بود كه در سال ۱۳۶۰ به شهادت رسید.

تپه و دهكده گیان

تپه گیان در ۱۹ كیلومتری جنوب غربی نهاوند و دو كیلومتری سرآب گیان قرار دارد. با كاوش‌های باستان‌شناسی و پژوهش‌های مورخان، قدمت این تپه در حدود ۳۷ قرن پیش از میلاد مسیح، تخمین زده شد. بنا بر نظریه آن‌ها، بین ۵۵۰۰ تا ۵۷۰۰ سال پیش در این تپه، تمدنی نزدیك به تمدن بین النهرین، وجود داشته است و ساكنان این منطقه، بومیان قدیمی ایران بود‌اند؛ ولی بعدها با ورود ساكنان جدید،  تمدنی درخشان شكل گرفته است.

باربری مشهد به نهاوند و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به نهاوند - همدان - ملایر-تویسركان-اسداباد-كبودراهنگ-بهار-رزن-لالجین-صالح اباد- مهاجران-قهاوند-فیروزان-سامن-سركان-شیرین سو-گل تپه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top