باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به ایرانشهر | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه زاهدان -زابل- چابهار - سراوان - خاش - كنارك - جالق - نیك شهر - پیشین- سوران - زهك – فنوج| باربری مشهد



باربری مشهد به ایرانشهر |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به ایرانشهرحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات زاهدان -زابل- چابهار - سراوان - خاش - كنارك - جالق - نیك شهر - پیشین- سوران - زهك – فنوج وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به ایرانشهر– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات زاهدان -زابل- چابهار - سراوان - خاش - كنارك - جالق - نیك شهر - پیشین- سوران - زهك – فنوج اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به ایرانشهر و پرداختن به موضوعات زاهدان -زابل- چابهار - سراوان - خاش - كنارك - جالق - نیك شهر - پیشین- سوران - زهك – فنوج توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به ایرانشهر در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

معرفی جاذبه های گردشگری و جاهای دیدنی ایرانشهر

ایرانشهر در همسایگی زاهدان و چابهار می باشد و یك مقصد گردشگری نسبتا ارزان است و جاذبه های توریستی آن بسیار منحصر به فرد می باشد.

گورستان اسپیدژ

گورستان اسپیدژ، ۵ هزار سال قدمت دارد و مربوط به دوران پیش از تاریخ ایران باستان است و در شهرستان ایرانشهر، بخش بزمان، روستای اسپیدژ واقع شده است. این اثر در تاریخ ۱۰ دی ۱۳۸۱ با شماره ثبت ۶۷۴۵ به عنوان یكی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

رودخانه بمپور

رودخانه بمپور یكی از رودخانه های دائمی و پر آب بلوچستان است كه از ارتفاعات كارواندر كه در ۱۲۰ كیلومتری شمال شرقی ایرانشهر واقع شده، سرچشمه می گیرد. شاخه های عمده رودخانه بمپور عبارتند از كارواندر، ایرندگان و دامن كه پس از پیوستن به یكدیگر و مشروب نمودن روستاهای اطراف و همچنین رسیدن به سد بمپور، كلیه اراضی سد بمپور را مشروب نموده و بقیه آب این رودخانه به ریگ زارهای جازموریان می ریزد.

غار ملا سلیمان

غار ملا سلیمان معروف به (هو سلیمان) یكی از غارهای تاریخی در منطقه لاشار نزدیك روستای كوپچ و از توابع این روستا است. این غار در یكی از دره های رود كوچهك از شعبه های رودخانه كوپچ در كوه های گراوانی به فاصله ۵ كیلومتری جنوب روستای كوپچ واقع شده است.

چشمه آب گرم بزمان

چشمه آب گرم بزمان در روستای بزمان در فاصله ۱۰۰ كیلومتری شمال غربی ایرانشهر واقع شده است كه در شمال غرب روستا از شكاف سنگ های توف آندزیتی از زمین خارج می شود. در مظهر چشمه حوضچه ای احداث شده است كه اهالی محل در آن استحمام می كنند.

باربری مشهد به ایرانشهر |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

چشمه آب معدنی كتوكان

چشمه آب معدنی كتوكان، در شمال روستایی به همین نام قرار دارد كه تا ایرانشهر ۲۷ كیلومتر فاصله دارد. مظهر چشمه از سنگ های آهكی به رنگ قرمز از زمین خارج می شود. كم بودن درجه حرارت آب چشمه و نوسان حرارتی آن در فصول مختلف تابع شرایط محیط است. املاح آب این چشمه فوق العاده زیاد است.

چشمه آب گرم هودیان

چشمه آب گرم هودیان در مسیر جاده بزمان-دلقان-هودیان، در استان سیستان و بلوچستان قرار دارد. آب این چشمه از شكاف سنگ های آتشفشانی دوره كواترنر خارج می شود و عامل گرمی آن، فعالیت های آتشفشانی در گستره زیر زمین این منطقه است. از آب چشمه هودیان علاوه بر مصارف عمومی، در امورات كشاورزی نیز استفاده می شود.

چشمه آب گرم تشت

چشمه آب گرم تشت در مسیر جاده بزمان به سوی تشت قرار گرفته است. فاصله روستای تشت تا بزمان حدود ۳۸ كیلومتر است و از روستای تشت تا مظهر چشمه نیز حدود ۲ كیلومتر راه است كه باید پیاده روی كرد. مظهر چشمه تشت در ردیف آب های كربنات سدیم، سولفات كلسیم همراه با منیزیم ولرم است. درجه حرارت آب در این چشمه به ۳۳ درجه سانتی گراد می رسد.

چشمه آبشار پورا

آبشار پورا كه با نام آبشار اسفند نیز شناخته می شود، در مسیر رودخانه اسفند در بالادست روستایی با همین نام قرار دارد. این آبشار مانند جواهری در دل كویر است و همه ساله پذیرای گردشگران زیادی از نقاط مختلف كشور می شود. پورا به معنی پرآب است؛ چراكه در تمام طول سال آب در آن جریان دارد و از آن برای كشاورزی استفاده می كنند. در فصل بهار، بسیاری از گردشگران با استفاده از هوای مساعد و خوب، از شنا در این آبشار لذت می برند.

قلعه ناصری ایرانشهر

قلعه ناصری ایرانشهر در سال ۱۲۵۸ هجری قمری به دستور یكی از حكام قاجار ساخته شده و یكی از مهم ترین و بزرگ ترین قلعه های استان سیستان و بلوچستان است. باربری مشهد به ایرانشهر - قلعه ناصری در زمینی به مساحت ۳۶ هزار متر مربع ساخته شده و حصار آن دارای ۹ برج دیده است كه عرض هر یك از آن ها به ۴/۵ متر و ارتفاع آن ها به ۷ متر می رسد.

ساختمان بیت رهبری

ساختمان بیت رهبری در زمینی به گستره ۴۳۱ مترمربع با مصالح بومی، خشت، گل و معماری سنتی در خیابان «ولایت» ایرانشهر ساخته شده است. بیت رهبر معظم انقلاب یكی از مكان های فرهنگی و دیدنی ایرانشهر است كه همه ساله مورد بازدید شمار زیادی از هموطنان ما در تعطیلات نوروزی قرار می گیرد.

رودخانه دامن

رودخانه دامن در ۲۵ كیلومتری شمال شهر ایرانشهر و كنار جاده ترانزیتی چابهار- زاهدان قرار گرفته كه با چشم اندازها و جاذبه های زیبا و منحصربه فرد مكانی دیدنی برای گردشگران و مسافران شده است. این رودخانه در تمام فصول سال آب دارد و ضمن تغذیه سفره های زیر زمینی و تامین آب آشامیدنی و كشاورزی منطقه، موقعیت های بسیار زیبایی را در كنار درختان و نخلستان های اطراف شهرستان ایرانشهر خلق كرده است.

دشت سمسور

دشت سمسور در فاصله ۱۲۰ كیلومتری جنوب زاهدان و در۴۵ كیلومتری بزمان استان سیستان و بلوچستان واقع شده و از جمله جاذبه های طبیعی اطراف ایرانشهر به حساب می آید. باربری مشهد به ایرانشهر -دشت سمسور ایرانشهر با طول تقریبی ۵۰ كیلومتر و عرض ۱۵ تا ۲۰ كیلومتر در شمال قلعه بزمان و شرق حوضه آبریز گوهر در استان سیستان و بلوچستان واقع شده و آبخوان سمسور با طول ۳۰ كیلومتر در داخل این دشت قرار دارد.وجه تسمیه دشت سمسور به دلیل وجود دو كوه تخت مانند به نام های محلی “سم” و چون سنگهای آن دارای رنگ سرخ است (سرخ در زبان بلوچی سور گفته می شود) به آن نام سمسور داده اند.

گلفشان آب باد كاشی

این گلفشان در غرب استان سیستان و بلوچستان در در ۱۲ كیلومتری روستای كاشی در مرز استانهای سیستان و بلوچستان و هرمزگان واقع است. ارتفاع این گلفشان از سطح دریا در حدود ۸۰ متر و از سطح زمین حدود یك تا یك و نیم متر و مخروط آن قطری حدود ۶۰ متر دارا است. افراد محلی معتقدند این گلفشان خواص درمانی دارد و به همین دلیل ساعتها در كنار گلفشان بیتوته میكنند تا فوران ب و گل زیاد و شرایط برای استفاده از آن مهیا شود.

رودخانه باهوكلات

رودخانهٔ باهوكلات یكى از پرآب ترین رودخانه هاى استان سیستان و بلوچستان و عامل اصلى حیات و زندگى در جنوب بلوچستان به حساب مى آید. این رودخانه آب هاى مناطق وسیعى از صفحات جنوبى شهرستان ایرانشهر (بخش هاى سرباز، بمپور، راسك) و شهرستان چابهار (بخش هاى دشتیارى قصر قند) را جمع آورى كرده و به دریاى عمان سرازیر مى كند.. این رودخانه به ویژه به دلیل زیستگاه تمساح ایرانى اهمیت توریستى فراوان دارد.

باربری مشهد به ایرانشهر و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به ایرانشهر - زاهدان -زابل- چابهار - سراوان - خاش - كنارك - جالق - نیك شهر - پیشین- سوران - زهك – فنوجرا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

Top