باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به رفسنجان | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه كرمان- سیرجان - جیرفت - بم - زرند - كهنوج - شهربابك - بافت - بردسیر- بروات- راور- محمدآباد| باربری مشهد



باربری مشهد به رفسنجان |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به رفسنجانحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات كرمان- سیرجان - جیرفت - بم - زرند - كهنوج - شهربابك - بافت - بردسیر- بروات- راور- محمدآباد وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به رفسنجان– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات كرمان- سیرجان - جیرفت - بم - زرند - كهنوج - شهربابك - بافت - بردسیر- بروات- راور- محمدآباد اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به رفسنجان و پرداختن به موضوعات كرمان- سیرجان - جیرفت - بم - زرند - كهنوج - شهربابك - بافت - بردسیر- بروات- راور- محمدآباد توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به رفسنجان در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

رفسنجان

رفسنجان شهری پر از باغ‌های پسته، منطقه‌ای مملو از معدن و منابع طبیعی و شهری با مردمان مهربان و خون‌گرم است. این شهر به‌علت داشتن خاك مناسب، یكی از بهترین مناطق جهان برای كاشت پسته است؛ در حدی كه پسته رفسنجان شهرت جهانی دارد. ارتفاع رفسنجان از سطح دریا ۱,۴۶۹ متر است و حدود ۴۵ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی زندگی می‌كنند. البته دلیل آوازه این شهر در جهان فقط به خاطر پسته نیست، در ۵۵ كیلومتری جنوب این شهر كارخانه‌های مس سرچشمه (معروف به چشم فیروزه‌‌ای) قرار دارد كه بزرگ‌ترین معدن مس ایران، بزرگ‌ترین معدن مس روباز جهان و سومین معدن مس بزرگ جهان است. همچنین این شهر میزبان بزرگ‌ترین خانه خشتی جهان با حدود ۹۰ اتاق به نام خانه حاج آقا علی است.

شهر رفسنجان از شمال با زرند، از غرب با شهربابك، از جنوب‌ غربی با سیرجان، از جنوب با بردسیر و از شرق با كرمان همسایه و فاصله آن تا شهر كرمان ۱۱۰ كیلومتر است. جمعیت شهرستان بر اساس سرشماری سال ۱۳۸۵ برابر با ۲۹۵,۱۷۵ نفر بوده است. شهرستان رفسنجان وسعتی در حدود ۷,۶۷۸ كیلومتر مربع دارد و در شمال غرب استان كرمان قرار گرفته است.

كاروان‌سرای قطب‌آباد

این كاروان‌سرا كه به نام «كاروان‌سرای وهاب‌زاده» نیز معروف است، یكی دیگر از آثار تاریخی باقی‌ مانده در شهرستان رفسنجان است. تاریخ‌شناسان قدمتی بیش از ۴۰۰ سال را برای آن در نظر گرفته‌اند.

 كاروان‌سرای كبوتر خان رفسنجان

 این كاروان‌سرا یكی دیگر از بناهای تاریخی در شهرستان رفسنجان است كه قدمتی از دوران صفویان دارد. باربری مشهد به رفسنجان– البته برخی از كارشناسان با توجه به سنگ‌نوشته‌ای كه بالای سردر این كاروان‌سرا به چشم می‌خورد، قدمت آن را متعلق به اوایل دوران زندیه می‌دانند.

خانه حاج ‌آقا علی

 این خانه با زیربنایی بیش از هفت هزار متر مربع بزرگ‌ترین خانه‌ خشتی و سنتی جهان است. این خانه توسط یكی از تجار معروف رفسنجان به نام حاج آقا علی، معروف به زعیم‌الله رفسنجانی در سال ۱۱۳۶ هجری خورشیدی ساخته شده است. این ساختمان در شش كیلومتری رفسنجان و در نزدیكی روستای قاسم‌آباد قرار دارد.

خانه حاج آقا علی هشتاد و شش اتاق (با انواع مختلف هفت دری، پنج دری، سه دری و پستو) دارد. چهار حیاط، راهروهای سرپوشیده و روباز و سه هشتی هم قسمت‌های مختلف این خانه به هم متصل می‌كنند.

 

 موزه ریاست جمهوری رفسنجان

 این موزه برای جمع‌آوری هدیه‌های رسمی و غیررسمی در دوره ریاست جمهوری اكبر هاشمی رفسنجانی در نظر گرفته شده ‌است. این هدایا شامل اشیای ملی و اسناد روابط سیاسی ایران است كه جز اسناد ملی ایران محسوب می‌شوند و تحت نظر سازمان اسناد و كتابخانه ملی ایران قرار دارد. موزه ریاست جمهوری رفسنجان در سال ۱۳۷۰ طراحی و در سال ۱۳۷۸ توسط رئیس‌جمهور وقت افتتاح شد.

رفسنجان‌ حصار

 سازه‌هایی كه در اصل حصار و دروازه‌های قدیمی رفسنجان هستند و ۲۰۰ سال قبل به دستور امیر مفخم بختیاری حاكم وقت استان كرمان ساخته شدند.

‌كاروانسرای شاه عباسی رفسنجان

 این كاروان‌سرا در مركز شهر رفسنجان (میدان شهید میرافضلی) قرار داشته و زیربنایی حدود ۳۰۰۰ متر مربع دارد. این بنا متعلق به اواخر دوره صفوی است.

باربری مشهد به رفسنجان |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

دره راگه

 این دره در نزدیكی شهر رفسنجان و در فاصله‌ ۱۵ كیلومتری آن قرار دارد. در كویر اطراف شهر دره‌ای به طول ۲۰ كیلومتر و عمق ۷۰ متر وجود دارد كه با عرضی ۱۸۰ متری، دره راگه را به یكی از معروف‌ترین دره‌های ایران تبدیل كرده است.

نكته جالب توجه این دره،‌ جاری بودن رودخانه دائمی «گیودری» در عمق این دره است. بر اساس نظر زمین‌شناسان قدمت دره راگه حدود ۲۰ هزار سال است. باربری مشهد به رفسنجان–  این دره به‌دلیل فرسایش‌های آبرفتی شكل گرفته و به خاطر ادامه فرسایش،‌ شكل‌ برخی از قسمت‌های دره هنوز هم در حال تغییر است. حیات‌وحش منحصربه‌فرد دره راگه شامل عقاب، دراج و كبك می‌شود، همچنین این دره یكی از پناهگاه‌های آهو در استان كرمان است.

صخره های پیچ و تاب خورده دره راگه رفسنجان

یكی از جاهای دیدنی رفسنجان، پدیده‌‌هایی طبیعی و نادری است كه در ۳۰ كیلومتری جنوب‌شرقی رفسنجان در روستای متروكه علی‌آباد راگه قرار دارند.

درخت كهنسال پسته اودرج

 این درخت شاید قدیمی‌ترین درخت پسته ایران باشد كه در فاصله ۳۵ كیلومتری رفسنجان و در دهكده تاریخی اودرج قرار دارد. درخت پسته اودرج عمری بیش از ۱۵۰۰ سال، ارتفاعی حدود ۱۵ متر و قطر تنه‌ای در حدود  ۳٫۵ متر دارد.

روستای داوران

 این روستا در ۳۰ كیلومتری شرق رفسنجان و در میان جاده رفسنجان-زرند قرار دارد. روستای داوران به‌دلیل سرسبزی، واقع شدن در ارتفاع، داشتن باغ‌های متعدد میوه، ‌غار، دو برج باستانی و امام‌زاده بی‌بی‌ گوهر به‌عنوان یكی از جاذبه‌های شهرستان رفسنجان به حساب می‌آید.

 كوه پوركان

 این كوه در شمال شرقی شهربابك و در غرب شهرستان رفسنجان قرار دارد كه بیشتر قله‌های آن ارتفاعی بیش از ۲۵۰۰ متر دارند.

یخدان (یخچال) عباس‌آباد حاجی

  این یخچال متعلق به دوره قاجار است كه دیوار بلندی به ارتفاع ۱۲ متر دارد. این یخدان در فاصله ۴ كیلومتری شرق رفسنجان و در روستای عباس‌آباد حاجی، ساخته شده است. چاله یخ آن عمقی حدود ۱۰ الی ۱۵ متر دارد و پلان كلی یخدان دایره‌ای شكل است. در ساخت این یخدان از خشت خام و گِل استفاده شده است تا از زمستان تا اواخر فصل تابستان  یخ را با حداقل میزان آب‌شدگی، نگه دارد.

باربری مشهد به رفسنجان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به رفسنجان - كرمان- سیرجان - جیرفت - بم - زرند - كهنوج - شهربابك - بافت - بردسیر- بروات- راور- محمدآباد را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top