باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به لاهیجان | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه رشت - بندر انزلی - لنگرود - هشتپر - آستارا - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر - فومن - خمام - سیاهكل – رضوانشهر| باربری مشهد



باربری مشهد به لاهیجان |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به لاهیجانحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات رشت - بندر انزلی - لنگرود - هشتپر - آستارا - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر - فومن - خمام - سیاهكل – رضوانشهر وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به لاهیجان– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات رشت - بندر انزلی - لنگرود - هشتپر - آستارا - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر - فومن - خمام - سیاهكل – رضوانشهر اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به لاهیجان و پرداختن به موضوعات رشت - بندر انزلی - لنگرود - هشتپر - آستارا - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر - فومن - خمام - سیاهكل – رضوانشهر توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به لاهیجاندر مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

شهر لاهیجان

لاهیجان یكی از زیباترین شهرهای شمالی كشور است و برایش عنوان عروس شهرهای گیلان را انتخاب كرده اند. همین امر باعث شده هرسال میلیون ها گردشگر راهی سفر به آن شوند. قدم زدن در كنار استخر، بالا رفتن از شیطان كوه و خوردن كلوچه های داغ و تازه با بستنی تنها بخشی از جاذبه های شهر هستند.

استخر یكی از معروف ترین جاهای دیدنی لاهیجان

استخر در بخش شرقی شهر و درست پایین شیطان كوه قرار گرفته و برای رسیدن به آن تنها باید به سمت كوه سرسبز پیش رویتان بروید. وسعت آن ۱۷ هكتار است و ۴ متر عمق دارد. هوا كه خوب باشد مردم شهر دسته جمعی به كنار استخر می آیند و دور آن قدم میزنند.

برای رفع خستگی روی نیمكت می نشینند یا در فضای سبز آن بساط پیكنیك را پهن می كنند. در نزدیكی استخر انواع مغازه های خوراكی فروشی از بستنی و فالوده گرفته تا فست فود و البته كلوچه های داغ و خوشمزه فروخته می شود. در میان استخر هم جزیره كوچكی قرار گرفته كه پلی شما را به آن می رساند. هر چند امكان رفتن به جزیره نیست اما موقعیت خوبی برای گرفتن عكس های یادگاری ایجاد می كند. پرندگان مهاجر زیادی هم به این حوالی می آیند و در كنار استخر بزرگ لاهیجان لانه می گزینند، تماشای پرواز دسته جمعیشان یا رهگذرانی كه گاهی برایشان دانه می ریزند بر زیبایی های منطقه افزوده است.

بام سبز، تماشای تمامی جاهای دیدنی لاهیجان از بالا

بام سبز لاهیجان دست كمی از تصوراتمان از بهشت ندارد. چشم اندازی بی نظیر از عروس گیلان همراه با باغ های چای و مزارع برنج در كنار جنگل و البته استخر، زیبایی باشكوهی را شكل داده است. برای رفتن به بام می توانید پیاده روی كمی دشوار را انتخاب كنید یا با ماشین راه را طی كنید كه البته برای ماشین باید هزینه ورودی پرداخت شود.

آن بالا انواع و اقسام سرگرمی ها برای بازدید كنندگان تدارك دیده شده است. باربری مشهد به لاهیجان - اگر می خواهید در سكوت از طبیعت لذت ببرید پیشنهاد ما آن است كه صبح روزهای غیر تعطیل را انتخاب كنید. البته هیاهوی جمعیت و شور زندگی افراد نیز هیجان خاص خودش را دارد. تله كابین كه خودش یكی از مكان های گردشگری لاهیجان به حساب می آید نیز در این جا قرار گرفته است. هر روز به طور میانگین ۱۰۰۰ نفر سوار تله كابین احرار می شوند و از ایستگاه اول آن (بام سبز) به ایستگاه دوم (تاج خروس) می روند. برای دانش آموزان خری بلیط نیم بهاست.

 باربری مشهد به لاهیجان |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

در هر دو ایستگاه سرگرمی های زیادی دارید اما بام سبز شلوغ تر است. انواع فروشندگان غذاهای خیابانی محصولات فصلی را می فروشند و هر كسی به كاری مشغول است.

تله كابین بام سبز، تماشای تمامی جاهای دیدنی لاهیجان از بالاشیطان كوه، نماد مكان های دیدنی لاهیجان

حتی اگر وارد شهر لاهیجان هم نشوید و از جاده های اطراف عبور كنید، شیطان كوه زیبا را خواهید دید. شیطان كوه در كنار استخر قرار گرفته و اغلب بازدید كنندگان همزمان به این جاهای دیدنی لاهیجان می روند. در بالای كوه آبشار پرآبی قرار دارد كه باید بگوییم مصنوعی است و توسط پمپاژ آب استخر جاری می شود. برای رسیدن به بالای آبشار باید از ۷۵۰ پله بالا بروید. برای اطلاعات بیشتر نگاهی به مطلب شیطان كوه، جاذبه ای رمزآلود در لاهیجان بیاندازید.

بقعه شیخ زاهد گیلانی از مناطق دیدنی اطراف لاهیجان

اگر با تاریخ ایران آشنایی داشته باشید حتما شیخ صفی الدین اردبیلی (بنیان گذار دودمان صفوی) را می شناسید.شیخ زاهد گیلانی تاثیر بسیاری بر روی شیخ صفی گذاشت و دختر شیخ زاهد نیز با شیخ صفی ازدواج كرد. باربری مشهد به لاهیجان -این مقبره را نوادگان صفویه برایش ساخته اند. امروز آرامگاه ۴ كیلوتر با محدوده شهر فاصله دارد و در میان مزارع عطراگین چای روستای شیخانور است. برای رسیدن به آن باید وارد لنگرود شده و به میدان شیخ زاهد بروید. اطلاعات كامل را در شیخ زاهد گیلانی بخوانید.

تالاب سوستان، دیدنی بكر شهر چای ایران

تالاب سوستای از دیگر جاهای دیدنی نزدیك لاهیجان است كه البته كم تر كسی از آن اطلاع دارد و برای رسیدن به آن احتمالا باید از محلی ها سوال كنید. چرا كه مقداری از انتهای راه روستایی و پر پیچ و خم می شود. پیشنهاد می كنیم هنگام رفتن كمی امكانات رفاهی نیز همراه خودتان ببرید، آنجا هیچ مغازه ای وجود ندارد و ممكن است از نداشتن كمی خوراكی و نوشیدنی پشیمان شوید. (حتما زباله‌ هایتان را در كیسه ریخته و آن را با خود برگردانید حیف است كه آیندگان از دیدن زیبایی های طبیعت محروم شوند) برای رسیدن به مركز رویش نیلوفر و نیزارها باید از خیابان شقایق به میدان دانشگاه آزاد لاهیجان رفته و پس از رسیدن به میدان تربیت معلم وارد جاده سوستان شوید.

باربری مشهد به لاهیجان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به لاهیجان - رشت - بندر انزلی - لنگرود - هشتپر - آستارا - صومعه سرا - آستانه اشرفیه - رودسر - فومن - خمام - سیاهكل – رضوانشهررا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

Top