باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به جوانرود | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه كرمانشاه - اسلام اباد غرب- كنگاور-سرپل ذهاب-سنقر-هرسین-صحنه-پاوه-روانسر-گیلانغرب-قصرشیرین-تازه اباد-كرند غرب-بیستون-گهواره-نودشه-ازگله-نوسود| باربری مشهد



باربری مشهد به جوانرود |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به جوانرودحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات كرمانشاه - اسلام اباد غرب- كنگاور-سرپل ذهاب-سنقر-هرسین-صحنه-پاوه-روانسر-گیلانغرب-قصرشیرین-تازه اباد-كرند غرب-بیستون-گهواره-نودشه-ازگله-نوسود وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به جوانرود– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات كرمانشاه - اسلام اباد غرب- كنگاور-سرپل ذهاب-سنقر-هرسین-صحنه-پاوه-روانسر-گیلانغرب-قصرشیرین-تازه اباد-كرند غرب-بیستون-گهواره-نودشه-ازگله-نوسود اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به جوانرود و پرداختن به موضوعات كرمانشاه - اسلام اباد غرب- كنگاور-سرپل ذهاب-سنقر-هرسین-صحنه-پاوه-روانسر-گیلانغرب-قصرشیرین-تازه اباد-كرند غرب-بیستون-گهواره-نودشه-ازگله-نوسود توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به جوانروددر مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به جوانرود |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

جوانرود

جوانرود در شمال غربی كرمانشاه واقع شده است كه در حدود ۱۲ كیلومتر با عراق مرز مشترك دارد این شهر به دلیل موقعیت جغرافیایی، آب و هوای مناسب،رودها و مناطق جنگلی خود همه ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می كند

مناطق دیدنی جوانرود

سفید برگ

منطقه نمونه گردشگری سفید برگ، یكی از ۵۰ منطقه نمونه گردشگری استان كرمانشاه است كه دارای ویژگی های منحصر به فردی جهت گذران تعطیلات كوتاه مدت و یك روزه می باشد. باربری مشهد به جوانرود - سفید برگ روستایی در حدودا ۲۰ كیلومتری شمال غربی جوانرود است كه دارای استخرهای پرورش ماهی و رودخانه های پر آب ، طبیعت بكر و به طور خاص ماهی كباب خوشمزه و پرطرفدار سفید برگ همواره گردشگران زیادی را به خود جذب می كند و زبانزد اكثر بازدید كنندگان این منطقه بوده و هست.

زیباپارك هلانیه و پارك كوهستانی ماپریس

در شمال شهر جوانرود واقع شده اند، زیبا پارك هلانیه و در امتداد آن پارك كوهستانی ماپریس با چشم اندازی كم نظیر از یك طرف مشرف بر شهر جوانرود و از طرف دیگر نمای زیبای ارتفاعات شاهو و دامنه های آن مكانی برای گذران اوقات فراغت شهروندان و مسافران می باشد و از مناطق دیدنی جوانرود است. باربری مشهد به جوانرود - در مسیر پارك هلانیه و در فاصله نزدیك به روستای چشمه میران واقع شده و در فاصله ای حدود ۱۰ كیلومتری شهر جوانرود واقع است كه دارای مناظر طبیعی زیبا و بواسطه نزدیكی به كوه شاهو از چشم انداز های متنوع برخوردار است و از مناطق دیدنی جوانرود است.

تفرجگاه شبانكاره و غار آبی كاوات

منطقه گردشگری شبانكاره در دامنه ی ارتفاعات زیبای شاهو از لحاظ آب و هوایی از آب و هوای بسیاردلچسب برخوردار بوده و جنگل های پوشیده از بلوط چشم انداز خوبی را در این منطقه به نمایش می گذارد، وجود باغستان های فراوان، جاده ی تفریحی شاهو، غار كاوات و چشمه های آن (كه منبع تامین آب شهرستان هم می باشند) و تعداد بی شمار غذا خوری های سنتی دلنواز بین راهی موجب شده كه تفرجگاه بسیاری از گردشگران از سراسر كشور باشد و از مناطق دیدنی جوانرود است.

بازارچه مرزی

بازارچه مرزی جوانرود شامل چهار بازار در خیابانهای كردستان، ابن سینا، سیل بند شمالی و روبروی بیمارستان حضرت رسول(ص) شهرستان قرار دارد كه از تنوع بسار زیادی از نظر نوع كالاهای موجود در بازارچه برخوردار بوده و ازكالاهای اصلی آن می توان به لوازم صوتی و تصویری، كولز گازی ، پارچه، كریستال و شیشه ، لوازم آرایشی و بهداشتی، وسایل آشپزخانه ، مواد خوراكی مثل چای ، لوازم خانگی ، اجناس استوك و دست دوم خارجی و … نام برد این بازارچه از مناطق دیدنی جوانرود است.

كچل آباد و شیخ الكرم

در فاصله ۵ كیلومتری شهرستان جوانرود واقع است و مسیر جاده ای و تپه های آن در فصل بهار پذیرای بسیاری از مردم بومی و مسافران و گردشگران است كه در مسیر منطقه تفریحی سفید برگ قرار دارد.

غار قوری قلعه از مناطق دیدنی جوانرود

غار قوری قلعه بزرگ‌ترین غار آبی خاورمیانه با پیشینهٔ ۶۵ میلیون سال است كه در این استان قرار دارد. این غار در ۲۵ كیلومتری شهر روانسر ، در دامنه كوه شاهو و مشرف بر جاده روانسر- پاوه و در همسایگی روستایی به همین نام جای گرفته‌است. در اطرف غار نیز باغات مثمر ثمری قد علم كرده اند و سراب ها و چشمه های گوارایی خروشان هستند كه تفرجگاه بسیار جالبی برای مسافرین می باشد.

باربری مشهد به جوانرود و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به جوانرود - كرمانشاه - اسلام اباد غرب- كنگاور-سرپل ذهاب-سنقر-هرسین-صحنه-پاوه-روانسر-گیلانغرب-قصرشیرین-تازه اباد-كرند غرب-بیستون-گهواره-نودشه-ازگله-نوسودرا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top