باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به مهاباد | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه ارومیه - خوی-بوكان-میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-تكاب-ماكو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیار| باربری مشهد



باربری مشهد به مهاباد |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به مهابادحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات ارومیه - خوی-بوكان-میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-تكاب-ماكو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیار وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به مهاباد– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات ارومیه - خوی-بوكان-میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-تكاب-ماكو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیار اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به مهاباد و پرداختن به موضوعات ارومیه - خوی-بوكان-میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-تكاب-ماكو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیار توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به مهاباددر مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به مهاباد |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

جاذبه های گردشگری مهاباد

مهاباد یكی از شهرستان های كردنشین استان آذربایجان غربی است كه از لحاظ دارا بودن آثار تاریخی و طبیعی بسیار، از مكان های غنی كشور محسوب می شود. كاوش های باستان شناسی در این منطقه، حاكی از آن است كه مهاباد از سده های هزاره اول قبل از میلاد، یكی از مناطق مهم مسكونی ایران باستان بوده است.

شهر مهاباد

شهر مهاباد مركز شهرستان مهاباد یكی از ۱۴ شهرستان استان آذربایجان غربی است. ارتفاع مهاباد از سطح دریا ۱۳۵۸ متر است و دارای زمستان های بسیار سرد و تابستانی معتدل است. به طور كلی ۹۹ روز از سال در شهر مهاباد یخبندان است.

دریاچه سد مهاباد

ساخت بنای سد مهاباد در سال ۱۳۴۶ آغاز و در سال ۱۳۴۹ پایان یافت. این سد از سدهای خاكی كشور محسوب می شود و به دلیل نزدیكی به شهر مهاباد، از جاذبه های مهم این منطقه می باشد. باربری مشهد به مهاباد -سد مهاباد، نزدیك ترین سد به یك شهر در كل كشور است كه بین جاده های مهاباد – سردشت و مهاباد – پیرانشهر و بین كوه هایی منحصر به فرد قرار گرفته است.

غار آبی سهولان (كونه كوتر)

یكی از بهترین و بی نظیرترین غارهای طبیعی و دومین غار آبی بزرگ كشور، غار آبی سولان است. این غار علاوه بر داشتن حوضچه های بزرگ آبی و مناظر بی بدیل طبیعی، دارای یك مدخل با دالان های تنگ و باریك است كه در طول ادوار مختلف، محل سكونت انسان های اولیه تا قرن اخیر بوده است.

سرای هیمن (موزه مفاخر فرهنگی – هنر مهاباد)

شهرداری مهاباد در سال ۹۲ اقدام به تاسیس موزه مفاخر فرهنگی – هنری مهاباد در منزل ادیب و شاعر بزرگ كرد، سید محمد امین شیخ الاسلامی ملقب به هیمن كرد. در این موزه وسایل شخصی و دستنوشته های بزرگان فرهنگ و هنر مهاباد در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است. این موزه در خیابان شهید شهریكندی و كوچه بهمنی واقع شده است.

تالاب كانی برازان

با وسعت ۹۲۷ هكتار، تالاب كانی برازان یكی از بزرگ ترین تالاب های كشور محسوب می شود. این تالاب توسط كمیته طبیعت گردی كشور در تاریخ ۲۸ آبان سال ۱۳۸۶ به عنوان اولین سایت پرنده نگری كشور منصوب شد. باربری مشهد به مهاباد -فلامینگو، قو، غاز، اردك، پلیكان و… از جمله پرندگان رایج در این تالاب هستند.

گوردخمه سنگی فخریگاه (فخریكا)

گوردخمه فخریگاه در شمال مهاباد و در دشت اگریقاش واقع شده است. عده ای از باستان شناسان قدمت این سایت را به هزاره اول قبل از میلاد  و دوره مادها نسبت می دهند. این افراد عقیده دارند كه این گوردخمه در واقع آرامگاه فرورتیش پسر دیااكو است. در هر وصورت نعیین دقیق قدمت این گور دخمه به ادامه پژوهش ها و حفاری ها در آن بستگی دارد.

محوطه تاریخی برده كنته

یكی از آثار تاریخی برجسته غرب كشور، محوطه باستانی برده منته می باشد كه در ۷ كیلومتری شمال شهر مهاباد و بر سر راه این شهر به ارومیه قرار گرفته است. برده كنته در زبان كردی به معنای سنگ حفره دار است. قدمت این آثار را به دوره مانائیها نسبت داده اند. این منطقه نیز نیازمند حفاری ها و كاوش های بیشتری برای كشف رمز و رازهایش می باشد.

حمام لج

از جمله جاذبه های گردشگری مهاباد حمام لج در روستای لج می باشد. این اثر یكی از شكیل ترین آثار دوران صفویه است كه در منطقه مهاباد قرار گرفته است. با توجه به تاریخ منطقه و بناهای مشابه قدمت این بنا به سال های ۱۰۵۰ هجری قمری لغایت ۱۱۰۰ هجری می رسد.

موزه مردم شناسی حمام میرزا رسول

موزه مردم شناسی مهاباد در مركز این شهر و بین بازار و مسجد جامع مهاباد قرار دارد. این موزه از طرف سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، در حمام میرزا رسول و در سال ۱۳۸۰ مورد بهره برداری قرار گرفت. در موزه مردم شناسی مهاباد، آداب و رسوم، فرهنگ و پوشش مردم كرد این منطقه در معرض نمایش گذاشته شده است.

باربری مشهد به مهاباد و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به مهاباد - ارومیه - خوی-بوكان-میاندواب-سلماس-پیرانشهر-نقده-تكاب-ماكو-سردشت-اشنویه-بازرگان-پلدشت-شوط -محمدیاررا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top