باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به سلفچگان | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه قم -قنوات -كهك - جعفریه - دستجرد | باربری مشهد



باربری مشهد به سلفچگان |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به سلفچگانحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات قم -قنوات -كهك - جعفریه - دستجرد   وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به سلفچگان– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات قم -قنوات -كهك - جعفریه - دستجرد   اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به سلفچگان و پرداختن به موضوعات قم -قنوات -كهك - جعفریه - دستجرد   توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به سلفچگان در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به سلفچگان |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

جاهای دیدنی سلفچگان

شهرستان سلفچگان در استان قم قرار دارد و در سال  ۱۳۸۷ از بخش به شهر تبدیل شد. شهر سلفچگان به دلیل عبور راه‌آهن جنوب-شمال و تهران-شرق، از میان خود، اهمیت زیادی دارد. علاوه‌بر راه‌آهن، آزادراه‌های بسیاری مانند تهران-ساوه و تهران-اراك از سلفچگان می‌گذرد باربری مشهد به سلفچگان -. سفر به شهر سلفچگان تجربه‌ای ارزشمند برای گردشگران خواهد بود. در ادامه از جاهای دیدنی سلفچگان و جاذبه های گردشگری سلفچگان برایتان بیشتر می‌گوییم.

دره قاهان یكی از جاهای دیدنی سلفچگان

قاهان منطقه‌ای خوش آب‌و‌هوا و سرسبز در شهرستان سلفچگان بوده كه یكی از مكان های گردشگری سلفچگان  است. چندین روستا در این دره قرار دارند كه هركدام زیبایی خاص خود را دارد. بهترین زمان برای سفر به دره قاهان فصل بهار است.

دریاچه و سد سنجگان

یكی از جاهای دیدنی سلفچگان، دریاچه یا سد سنجگان است. این دریاچه در فاصله ۴۵ كیلومتری جنوب غربی شهر قم می‌باشد. سد مخزنی سنجگان بر روی رود سلمان احداث شده است. این رود منبع اصلی تأمین آب روستای سنجگان بوده و از كوه خستك با ارتفاع ۲۷۷۷ متر سرچشمه می‌گیرد. وجود مزارع سرسبز، آب و هوای ییلاقی و چشم‌انداز زیبای دریاچه سد، سبب جلب شمار زیادی از گردشگران به این منطقه در فصول بهار و تابستان می‌شود.

پل طایقان یكی از مكان های گردشگری سلفچگان

پل طایقان بنایی تاریخی است كه از دوره صفویه به یادگار مانده است. باربری مشهد به سلفچگان - پل طایقان در روستای طایقان از توابع شهر سلفچگان قرار دارد. شكل قوس‌مانند پل كه از جنس سنگ و آجر است نمای زیبایی را ایجاد كرده. این پل در سال ۱۳۸۲ در فهرست آثار ملی ایران ثبت شد.

پلنگ دره

پلنگ دره منطقه‌ای حفاظت شده است كه در شهرستان سلفچگان قرار دارد. این منطقه یكی از جاهای دیدنی سلفچگان به حساب می‌آید. رودخانه قم‌رود در این منطقه در جریان است و آب مورد نیاز آن را تأمین می‌كند. پلنگ دره در گذشته زیستگاه آهو بوده است اما اكنون جانداران بیشتری در این منطقه زندگی می‌كنند؛ قوچ، میش، گرگ، شغال، سوسمار، بزمجه و لاك‌پشت از حیوانات پلنگ‌دره‌اند. پوشش گیاهی دره شامل بادام‌ كوهی، نسترن وحشی و پسته وحشی می‌شود.

باربری مشهد به سلفچگان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به سلفچگان - قم -قنوات -كهك - جعفریه - دستجرد  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top