باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به شوش | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه اهواز- بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه - دزفول - ماهشهر - خرمشهر- اندیمشك – ایذه - بهبهان - شوشتر - مسجد سلیمان | باربری مشهد



باربری مشهد به شوش |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به شوشحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات اهواز- بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه -  دزفول - ماهشهر - خرمشهر- اندیمشك – ایذه -  بهبهان - شوشتر - مسجد سلیمان  وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به شوش– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات اهواز- بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه -  دزفول - ماهشهر - خرمشهر- اندیمشك – ایذه -  بهبهان - شوشتر - مسجد سلیمان  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به شوش و پرداختن به موضوعات اهواز- بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه -  دزفول - ماهشهر - خرمشهر- اندیمشك – ایذه -  بهبهان - شوشتر - مسجد سلیمان  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به شوش در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

تاریخچه شوش

شهر باستانی شوش مركز تمدن عیلام بوده كه در ۱۵۰ كیلومتری شرق رود دجله در استان خوزستان واقع است. شوش از حدود ۲۷۰۰ قبل از میلاد پایتخت بوده و این پایتختی تا پایان امپراتوری هخامنشی ادامه می‌یابد كه بالغ بر ۳۰۰۰ سال می‌شود. اطلاعات تاریخی موجود نشان می‌دهد عیلامیان در این شهر و منطقه ۲۰۰۰ سال به مركزیت شهر شوش پادشاهی داشته‌اند. تا قبل از حمله مغول شوش بسیار آباد بود و مردمان زیادی در آن زندگی می‌كردند و تنها بعد از حملات ویرانگر مغول بود كه قابلیت سكونت شهر كمتر می‌شود. اسناد درباره عیلام پس از سده بیست و پنجم پیش از میلاد یافت می‌شود.

حتی تا زمان حال و با پیشرفت تكنولوژی، برای به دست آوردن حداكثر مدارك باید در لابلای سطور كتیبه‌های كه به جا مانده گشت. در این مورد خاص دو مدرك وجود دارد كه عبارت هستند از آجر نوشته و دیگری گِل نوشته؛ طبق اظهارات آقای ارفعی كه سال‌ها بر روی این الواح كار و متن آنها را برگردان كرده است، موضوع گِل نوشته‌ها خرید و فروش زمین، وصیتنامه، فرزند خواندگی و... است كه فرانسوی‌ها متون آن را در چهار جلد منتشر كرده‌اند.

اما آجر نوشته‌ها بیشتر در ساخت پرستشگاه‌ها به كار رفته و درباره ایزدان (خدایان) مردم شوش باستان بوده است. در آن دوران هر پادشاهی كه پرستشگاهی ساخته بود، خودش را در قالب این آجر نوشته‌ها معرفی كرده و برای مثال در آن عنوان كرده پسر كیست و پادشاه كجا بوده است و می‌گوید برای سلامت و طول عمر خود این پرستشگاه را برای یكی از خدایان ساخته و ابراز امیدواری می‌كند آن خدا زندگی دیرپایی به او بدهد. باربری مشهد به شوش -همچنین اشاره شده چه بخشی از پرستشگاه را ساخته‌اند یا چه پادشاهی قبل از آنها این معبد را ساخته یا تعمیر كرده است. نكته دیگر قابل ذكر در این آجرنوشته‌ها، اشاره تمام آن‌ها به جایگاه زن در آن دوران بوده است.

باربری مشهد به شوش |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

دین عیلام ماهیت چند خداگرایی داشت، متأسفانه نام برخی از ایزدان تنها به وسیله پندارنگاری (پندار‌نگاری مرحله‌ای پس از تصویرنگاری در تاریخچه خط را گویند كه تصویر در آن كم كم ساده شده و به صورت علامت و نشانه در آمده است) نوشته شده است، اما این بدان معنی نیست كه بر فرض مثال نام ایزد خورشید كه در زبان‌های سامی «شمش» خوانده می‌شود به همین گونه نیز در عیلام تلفظ شده است. باربری مشهد به شوش - در اینجا نام وی بی‌تردید تلفظ به كلی متفاوت داشت و «ناخونته» خوانده می‌شود؛ دو ایزد در كتیبه‌ها و نوشته‌های شاهی عیلام از اهمیت زیادی برخوردار بودند. این دو ایزد یكی «هوبان» و دیگری «اینشوشیناك» نام داشتند. نام ایزد نخستین غالبا با نشانه‌های پندارنگاری نوشته شده كه وی را «بزرگ» معرفی می‌كند و معنی تحت الفظی نام اینشوشیناك «ایزد شوش» است.شوش

وضعیت آب‌ و هوایی شوش

هوای شوش گرم و خشك است. در مركز این شهرستان بالاترین دما در تابستان بالای ۴۵ درجه سانتی‌گراد و كم‌ترین دمای ۲۸ درجه بالای صفر است. آب و هوای این شهر متأثر از اثر پرفشار جنب حاره‌ای است كه باعث می‌شود بعضی از ایام تابستان هوا شرجی باشد.

ثبت جهانی شوش در یونسكو

پس از بررسی پرونده ثبت جهانی محوطه باستانی شوش، این پرونده روز ۱۳ تیر ماه ۱۳۹۴ در نشست یونسكو در شهر «بن» آلمانبه ثبت جهانی رسید. پرونده میراث فرهنگی شوش شامل كاخشاوور، آپادانا، دروازه شرقی، هدیش، شهر پانزدهم، روستای هخامنشی، مسجد جامع شوش و مجموعه بناهای دوره اسلامی، تپه‌های آكروپول و قلعه فرانسوی‌ها است.

باستان‌شناسان فرانسوی در دوره قاجارنخستین كاوش‌ها را در این منطقه انجام دادند. بر اساس برآوردهای اولیه نزدیك به ۴۰۰ هكتار از این محوطه را به‌عنوان عرصه باستانی شوش تعیین كردند، اما در بررسی باستان‌شناسی كارشناسان میراث فرهنگی محوطه باستانی شوش به اضافه حریم آن تا ۸۰۰ هكتار افزایش یافت.

باربری مشهد به شوش و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به شوش - اهواز- بندر امام خمینی - رامهرمز - امیدیه -  دزفول - ماهشهر - خرمشهر- اندیمشك – ایذه -  بهبهان - شوشتر - مسجد سلیمان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top