باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به كازرون | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه شیراز- فسا - داراب- جهرم - لارستان - فیروزآباد- ممسنی - آباده - لامرد - اقلید- كوار - نی ریز- زرین دشت -مرودشت | باربری مشهد



باربری مشهد به كازرون |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به كازرونحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات شیراز- فسا - داراب- جهرم - لارستان - فیروزآباد- ممسنی - آباده - لامرد - اقلید- كوار - نی ریز-  زرین دشت -مرودشت  وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به كازرون– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات شیراز- فسا - داراب- جهرم - لارستان - فیروزآباد- ممسنی - آباده - لامرد - اقلید- كوار - نی ریز-  زرین دشت -مرودشت  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به كازرون و پرداختن به موضوعات شیراز- فسا - داراب- جهرم - لارستان - فیروزآباد- ممسنی - آباده - لامرد - اقلید- كوار - نی ریز-  زرین دشت -مرودشت  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به كازرون در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

كازرون

كازرون از شهرستان‌های غرب استان فارس است كه وصف زیبایی‌هایش و طبیعت كم‌نظیرش غیرممكن است. دیدنی‌های كازرون به‌قدری زیاد هستند كه در تمام فصول پاسخگوی مسافران و گردشگران مشتاق هستند. تماشای طبیعت بی‌بدیلش در فصل تابستان، آب‌تنی در چشمه‌سارها و رودخانه‌هایش در فصل تابستان، قدم زدن در باغ‌های مركبات چشم‌نواز آن در پاییز و مدهوش شدن از بوی نرگس‌های زرد در فصل زمستان، همه جاذبه‌هایی هستند كه گردشگران را شیفته خود می‌كنند. كازرون شهری پر جاذبه است كه به‌دلیل داشتن خاك حاصلخیز، تنوع منابع طبیعی، آب‌های زیرزمینی فراوان و پوشش گوناگون گیاهی به نگین سبز استان فارس معروف شده است. در این مطلب شما را به تماشای جاهای دیدنی‌ كازرون دعوت می‌كنیم.

شهرتاریخی بیشاپور

شهر تاریخی بیشاپور از بزرگترین شهرهای دوران ساسانی به شمار می‌رود كه در زمان خود با شهرهای مهم جهان نظیر «بیزانس» و «انطاكیه» برابری می‌كرده است. باربری مشهد به كازرون - بیشاپور در فاصله ۲۳ كیلومتری شمال‌غربی كازرون در نزدیكی رودخانه شاپور قرار گرفته است. این شهر به خاطر نزدیكی به سواحل جنوبی خلیج‌ فارس برای ساسانیان از اهمیت زیادی برخوردار بوده است. امروزه این شهر به‌دلیل حجاری‌ها، نقوش برجسته‌ای كه از دوران ساسانیان به یادگار مانده و معبد آناهیتا، دارای اهمیت فراوان است و مورد توجه مردم قرار گرفته است.

دریاچه پریشان

دریاچه پریشان بزرگترین و زیباترین دریاچه آب شیرین كشور است كه در ۱۲ كیلومتری جنوب‌شرقی كازرون قرار گرفته است. آب دریاچه پریشان بیشتر از بارش‌های سالانه تامین می‌شود و بیشترین مساحت خود را در اردیبهشت ماه پیدا می‌كند. همچنین اگر در زمستان به دیدن این دریاچه بروید، می‌توانید از ۵۰۲ نوع پرنده با بیش از ۱۰۰ گونه دیدن كنید.

باربری مشهد به كازرون |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

امام زاده حسین

در شمال شهر تاریخی بیشاپور، در كنار روستای سید حسین در ۲۳ كیلومتری جاده كازرون به شیراز، یكی از مهم‌ترین امامزاده‌های شهر كازرون قرار گرفته است كه «امام زاده حسین» نامیده می‌شود. امامزاده حسین از نواده‌های امام چهارم، «امام زین‌العابدین» است. این امامزاده به‌دلیل وجود چشمه «سراب اردشیر» و پوشش جنگلی درختان سرسبز و سر به فلك كشیده و باغ‌های مركبات فراوان، میان گردشگران و اهالی كازرون بسیار محبوب است. 

روستای دوان

روستای دوان در دو فرسخی شمال كازرون در ناحیه‌ای كوهستانی با آب و هوایی مطبوع و دلنشین قرار گرفته است. باربری مشهد به كازرون -این روستا را به «ماسوله استان فارس» می‌شناسند، زیرا خانه‌های این روستا نیز مانند روستای ماسوله به‌صورت پلكانی ساخته شده، بطوری كه‌ حیاط یك خانه، بام خانه زیرین است.

سرو كلانی

در ۲۸ كیلومتری شمال‌شرقی كازرون روستایی به نام كلانی قرار گرفته است كه به‌خاطر وجود سرو سر به فلك كشیده و كهنسالش معروف شده است. به جرئت می‌توان گفت كه سرو روستای كلانی پس از سرو معروف «ابركوه» در یزد، كهنسال‌ترین سرو شناخته شده در كشور است. اهالی این روستا عمر این سرو را بیش از ۵۰۰ سال تخمین می‌زنند.

غار شاپور

غار شاپور در انتهای «تنگ چوگان» در دل كوه و در ارتفاع نزدیك به ۸۰۰ متری از سطح زمین قرار گرفته و به واسطه قرارگیری مجسمه شاپور در دهانه آن به غار شاپور معروف شده است. این مجسمه یكی از شاهكارهای پیكرتراشی ایران باستان است كه بعد از گذشت نزدیك به ۱۷۰۰ سال هنوز در جای خود باقی مانده و آسیبی جدی به آن وارد نشده است. مجسمه شاپور تنها مجسمه سنگی به‌جای مانده از دوران باستان است كه نزدیك به ۶ متر ارتفاع دارد.

گردشگاه میان كتل

گردشگاه میان كتل در جنوب‌غربی دشت ارژن در ناحیه‌ای قرار گرفته كه به «زیستگاه گوزن ایرانی» مشهور است. برخورداری از طبیعتی كوهستانی، پوشش جنگلی متراكم و انبوه درختان بلوط و قابلیت‌های گردشگری در تمام فصول سال باعث محبوبیت این گردشگاه شده است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این گردشگاه می‌توان به كاروانسرایی اشاره كرد كه از دوران صفویه به‌جای مانده است.

تنگ جیز

تنگ جیز در فاصله چهار كیلومتری شهر «خشت» و ۶۴ كیلومتری شهر كازرون قرار گرفته است. تنگ جیز به واسطه وجود یك چشمه بی‌نظیر و بسیار زیبا، آثار به‌جای مانده از دوران ساسانی و اسلامی چون قلعه دختر، جوی آبی از جنس ساروج و حوضچه‌های سنگی از اهمیت خاصی برخوردار بوده و میان گردشگران پرطرفدار است.

باربری مشهد به كازرون و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به كازرون - شیراز- فسا - داراب- جهرم - لارستان - فیروزآباد- ممسنی - آباده - لامرد - اقلید- كوار - نی ریز-  زرین دشت -مرودشت را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top