باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به میانه | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه تبریز- هادیشهر - سراب - عجب شیر - خسروشاه - ممقان - خامنه - بناب - مرند - هوراند -تركمنچای -سندآباد - مراغه - اهر - مرند - سردرود | باربری مشهد



باربری مشهد به میانه |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به میانهحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات تبریز- هادیشهر - سراب - عجب شیر - خسروشاه - ممقان - خامنه - بناب - مرند - هوراند -تركمنچای -سندآباد - مراغه - اهر - مرند - سردرود  وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به میانه– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات تبریز- هادیشهر - سراب - عجب شیر - خسروشاه - ممقان - خامنه - بناب - مرند - هوراند -تركمنچای -سندآباد - مراغه - اهر - مرند - سردرود  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به میانه و پرداختن به موضوعات تبریز- هادیشهر - سراب - عجب شیر - خسروشاه - ممقان - خامنه - بناب - مرند - هوراند -تركمنچای -سندآباد - مراغه - اهر - مرند - سردرود  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به میانه در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

شهر میانه

میانه، یكی از شهرهای زیبا و تاریخی ایران است كه در استان آذربایجان شرقی واقع شده و به‌دلیل بهره‌مندی از آثار تاریخی در كنار میهمان‌نوازی ساكنین، اقلیم مطلوب و دیدنی‌های طبیعی، امروزه یكی از مقاصد گردشگری به شمار می‌رود.

«میانج»، نامی است كه در كتب قدیمی در مورد این شهرستان ثبت شده است. در مورد وجه تسمیه این شهرستان زیبای كشور، نظریات مختلفی وجود دارد.اعتقاد گروهی از مورخان بر این است كه با توجه به قدمت این شهرستان به پیش از میلاد مسیح (ع) و قرارگیری آن در خط مرزی بین دو سرزمین مادها و پارت‌ها، به نام میانه، شهرت یافته است. البته ممكن است امروزه نیز به‌دلیل حضور این شهر در مركز مراغه و تبریز یا قرارگرفتن آن مابین زنجان و تبریز، این شهرستان به میانه نام‌گذاری شده است. «گرمرود»، نام دیگری است كه در قرون هفتم و هشتم هجری قمری نیز بر این شهر تاریخی نهاده شد كه گاهی اوقات از هر دو نام گرمرود و میانه برای شناسایی این شهر استفاده می‌شد. با توجه به كاوش‌هایی كه در این منطقه از كشور صورت گرفته است، آثار باستانی و مجسمه‌های سفالینی به دست آمد كه قدمت آن‌ها به دورانی پیش از دولت مادها بازمی‌گردد و این نشان از تاریخ طولانی این ناحیه از آذربایجان دارد.

قلعه دختر میانه

«قلعه‌ دختر» یا «قیز قالاسی»، یكی از جاهای دیدنی استان آذربایجان شرقی است كه در فاصله‌ ۱۸ كیلومتری از بخش جنوبی شهرستان میانه و روی صخره‌ای بزرگ با قله‌های تیز كه برفراز كوه‌های قافلانكوه واقع شده است، قرار دارد. در واقع این اثر زیبای تاریخی همانند یك شكل كثیرالاضلاعی است كه چینش آن به‌صورت غیرمنتظم بوده و دره‌های عمیق و قله‌های تیز كوه قافلانكوه را دربرگرفته است.

سازندگان این قلعه‌ باشكوه از آجر و سنگ برای ساخت آن استفاده و ۲۴ برج دیده‌بانی، بارویی با ۴ متر ارتفاع، یك دروازه و یك راه خروجی با ارتفاعی بالغ بر سه متر را برای آن احداث كرده‌اند؛ هرچند این راه خروج بیشتر به راه فرار شباهت دارد كه پایان آن به تخته‌سنگ‌ها و پرتگاه‌های بسیار خطرناك و مهیب متصل می‌شود. باربری مشهد به میانه - وجود دو منبع آب در وسط قلعه، تامین‌كننده‌ آب مورد نیاز ساكنین قلعه با استفاده از برف و باران بوده است. گفته می‌شود كه در زمان سلطنت شاه عباس صفوی، اشرار و راهزنان از این قلعه استفاده می‌كردند كه به دستور پادشاه تخریب شده است. این در حالی است كه گروهی تاریخ ساخت قلعه دختر را متعلق به قرن ششم و تعدادی دیگر آن را برابر با دوران حكومت اردشیر درازدست از پادشاهان ساسانی عنوان كرده‌اند.

باربری مشهد به میانه |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

مسجد سنگی ترك میانه

در فاصله‌ ۲۹ كیلومتری از شمال شرقی شهرستان میانه، «مسجد سنگی ترك»، قرار دارد كه می‌توان آن را یكی از آثار ارزشمند تاریخی در استان آذربایجان شرقی عنوان كرد. مسجد در روستایی تاریخی به نام «ترك»، ساخته شده و نوع معماری انجام شده در آن و نیز مصالحی كه برای ساخت استفاده شده است، تعجب و حیرت باستان‌شناسان را برانگیخته است. بنای این اثر  و نیز نمای بخش بیرونی آن به‌صورت یك‌پارچه از سنگ ساخته شده است و كنده‌كاری‌های زیبا و چشم‌نواز در كنار كتیبه‌های آن كه به زیبایی تمام به هنر خط نستعلیق مزین شده است، چشم هر بیننده و محققی را در نگاه اول به خود خیره می‌سازد. در مورد زمان دقیق ساخت مسجد سنگی ترك، اطلاعات دقیقی در دست نیست. برخی آن را متعلق به قرن ششم، گروهی معتقد به ساخت آن در قرن هشتم بوده و عده‌ای نیز احداث این مسجد باشكوه و منحصربه‌فرد را برابر با دوران امام حسن (ع) می‌دانند.

منطقه باستانی كاغذ كنان میانه

«كاغذكنان»، یكی از مناطق تاریخی و قدیمی شهرستان میانه و استان آذربایجان شرقی است كه در دورانی از تاریخ همچون ابتدای دوران اسلامی تا دوران حكومت مغولان، شهری پویا و آباد بوده است. باربری مشهد به میانه -«خونا» و «خونج»، نام‌های منسوب به این شهر تاریخی در سده‌ ششم و اوایل قرن هفتم هجری است كه در زمان فرمانروایی سلجوقیان تا زمان یوروش مغولان به ایران، یكی از مناطق مهم و ارزشمند تجاری به شمار می‌رفت.

این منطقه با وسعتی بالغ بر ۸۰ هكتار در نزدیكی و در غرب «شهر آقكند» از توابع شهرستان میانه قرار دارد كه با كاوش‌های انجام‌شده در آن، آثاری تاریخی همچون سفال‌های شكسته متعلق به سده‌های آخر پیش از میلاد مسیح (ع) و دوران حكومت ساسانیان و اشكانیان كشف شده است. پل پردلیس، كاروانسرای جمال‌آباد، شهر سوخته كاغذكنان و قلعه سنگی كاغذكنان از آثار تاریخی و ارزشمند در این ناحیه از استان آذربایجان شرقی است.

پل پردلیس میانه

«پل پردلیس»، یكی دیگر از جاذبه‌های گردشگری شهرستان میانه است كه در بخش تاریخی كاغذكنان این شهرستان قرار دارد. این سازه‌ تاریخی دارای ۹ دهانه است و در گذشته به‌عنوان راه عبوری از ایران به سرزمین‌های قفقاز و روسیه مورد استفاده قرار می‌گرفت. همچنین افرادی كه قصد گذر از اردبیل را داشتند، باید از این پل زیبا و باشكوه، عبور می‌كردند. پل روی روخانه‌ «قزل اوزن» با پنج پایه‌ سنگی و مصالحی همچون آهك و ساروج ساخته شده است. این میراث تاریخی، امروزه به‌عنوان یكی از جاذبه‌های زیبا و ارزشمند بخش كاغذكنان در شهرستان میانه به شمار می‌رود.

باربری مشهد به میانه و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به میانه - تبریز- هادیشهر - سراب - عجب شیر - خسروشاه - ممقان - خامنه - بناب - مرند - هوراند -تركمنچای -سندآباد - مراغه - اهر - مرند - سردرود را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

Top