باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به طالقان | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه كرج- نظر آباد- اشتهارد- فردیس – چهارباغ- ساوجبلاغ | باربری مشهد



باربری مشهد به طالقان |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به طالقانحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات كرج- نظر آباد- اشتهارد- فردیس – چهارباغ- ساوجبلاغ  وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به طالقان– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات كرج- نظر آباد- اشتهارد- فردیس – چهارباغ- ساوجبلاغ  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به طالقان و پرداختن به موضوعات كرج- نظر آباد- اشتهارد- فردیس – چهارباغ- ساوجبلاغ  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به طالقاندر مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به طالقان |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

شهر طالقان

طالقان، یكی از زیباترین شهرهای كشور و منطقه‌ای ییلاقی در بین كوه‌های البرز است كه در ناحیه‌ای زیبا و مملو از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی قرار گرفته است. این شهرستان زیبای توریستی، در ایام مختلفی از سال، به‌ویژه فصل زیبای بهار و تابستان، گردشگران بسیاری را از سراسر ایران و جهان به میزبانی فرا می‌خواند. تنوع جاهای دیدنی طالقان اعم از چشمه‌های متعدد، آبشارهای خروشان، كوه‌های سربه فلك كشیده، یخچال‌های طبیعی و آثار مذهبی و تاریخی موجود در این شهرستان زیبا در كنار آب و هوای مطلوب از مهم‌ترین دلایل اهمیت آن در جذب گردشگران است.

جالب است بدانید كه حیات وحش طالقان را پستانداران و پرندگان وحشی همچون خرگوش، كفتار، گراز، خرس، عقاب، زاغچه، شغال، گرگ، كبك دری، قوش، دم جنبانك و... تشكیل داده است كه در كوه‌ شاه‌البرز زندگی می‌كنند. همچنین این منطقه از ایران را پوشش گیاهی متنوعی همچون باغ‌‌های میوه مانند گردو، زیتون، زرشك كوهی، بادام كوهی، سیب، گیلاس، گلابی، درختان چنار، ریواس، تره‌كوهی، كاسنی، آویشن، گل‌های شقایق و... به‌دلیل قرارگیری در رشته‌كوه‌های البرز، حضور چشمه‌های فراوان، بهره‌مندی از خاكی حاصلخیز و رطوبت فراوان در برگرفته است.

۱. كتیبه گردنه عسلك طالقان

در «روستای گراب» از توابع شهرستان طالقان، میراثی باقی‌مانده از دوران قاجار مشاهده می‌شود كه به «سنگ‌نبشته گردنه عسلك» شهرت یافته است. این اثر تاریخی در سه كیلومتری جنوب غرب گردنه‌ عسلك و در دامنه ارتفاعات یخچال و میش‌چال قرار دارد. به نظر می‌رسد كه شخصی به نام «ایوب میردفتر» در زمان سلطنت ناصرالدین شاه قاجار، حكم به ساخت نهری می‌دهد. باربری مشهد به طالقان - اما چشمه و مكانی كه قرار بوده آب آن بواسطه این نهر به آن محل منتقل شود، معلوم نیست. این در حالی است كه تعدادی از قدیمی‌‌های گراب از منتقل كردن آب دو چشمه زیر كوه یخچال به كرج حكایت می‌كنند.

۲. روستای زیبای میر

در ۴۰ كیلومتری از شهر طالقان، روستایی زیبا، با طبیعتی ناب و بكر قرار دارد كه به «روستای میر» شهرت یافته است. تعداد نفرات ساكن در این روستای زیبا و توریستی نزدیك به ۲۹۰ نفر است كه آب مورد نیاز خود را از طریق رودخانه‌ی شاهرود كه از بخش پایینی طالقان وارد این روستا شده، تامین می‌كنند. باربری مشهد به طالقان - دیدنی‌های طبیعی بكر و دست‌نخورده در این روستا، از ویژگی‌های بارز و ارزشمند این منطقه از طالقان است.

۳. كوه‌های اطراف طالقان

یكی از زیباترین و باشكوه‌ترین جاذبه‌های طبیعی شهرستان طالقان، كوه‌های این منطقه از ایران است كه می‌توان به قله شاه‌ البرز با ارتفاعی بالغ بر ۴۲۰۰ متر اشاره كرد كه در رفیع‌ترین قسمت از مرز مشترك الموت و طالقان قرار دارد. قله‌ سات، بام، زرینه‌ كوه، لشكرك، كلوان و كهار از دیگر قلل طالقان هستند كه ارتفاع آن‌ها بین ۳۴۰۰ تا ۴۴۰۰ متر است.

۴. آبشار و روستای اورازان

در ۱۲ كیلومتری شهرستان طالقان و در «روستای اورازان»كه در قلب رشته‌كوه‌های البرز قرار گرفته است، پدیده‌ای زیبا، طبیعی و خروشان مشاهده می‌شود كه به «آبشار اورازان» شناخته می‌شود.

جالب است بدانید كه در بخش ورودی روستا، می‌توان تپه‌ای را مشاهده كرد كه گفته می‌شود از قدمتی بالغ بر چهار هزار سال برخوردار است.از ویژگی‌های منحصربه‌فرد روستا حضور چشمه‌ای همیشه جوشان حتی در زمان خشك‌سالی است كه اهالی به آن اعتقاد ویژه داشته و آن را محترم می‌دانند. روستای اورازان كه به نام «روستای آب‌ریزان» نیز شهرت دارد، یكی از زیباترین و پرآب‌ترین مناطق شهرستان طالقان است كه دارای باغ‌های گردو است.

باربری مشهد به طالقان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به طالقان - كرج- نظر آباد- اشتهارد- فردیس – چهارباغ- ساوجبلاغ را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top