باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به باشت | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه یاسوج - سی سخت - سوق - دیشموك - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون – پاتاوه- دوگنبدان - دهدشت - لیكك - چرام - لنده | باربری مشهد



باربری مشهد به باشت |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به باشتحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات یاسوج - سی سخت - سوق - دیشموك - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون – پاتاوه- دوگنبدان - دهدشت - لیكك - چرام - لنده   وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به باشت– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات یاسوج - سی سخت - سوق - دیشموك - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون – پاتاوه- دوگنبدان - دهدشت - لیكك - چرام - لنده   اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به باشت و پرداختن به موضوعات یاسوج - سی سخت - سوق - دیشموك - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون – پاتاوه-  دوگنبدان - دهدشت - لیكك - چرام - لنده   توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به باشتدر مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به باشت |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

شهر باشت

باشت، شهری زیبا و باستانی در استان كهگیلویه و بویراحمد با پیشینه‌ای متعلق به دوران هخامنشیان است. در سفر به باشت، همراه ما باشید.

باشت، شهرستانی است تاریخی و باستانی در استان كهگیلویه و بویراحمد كه باستان‌شناسان معتقدند قدمت این شهر به دوران حكومت هخامنشیان بازمی‌شود. بنابراین حضور آثار تاریخی و دیدنی‌های باستانی در این منطقه از جنوب كشور، امری بدیهی است كه خود از دلایل جذب گردشگر و توریست به این سرزمین خواهد بود. «بست» یا «بشت»، نامی است كه در سفرنامه‌ ناصر خسرو در مورد این شهر ثبت شده است. از ویژگی‌های باشت، آب و هوای مناسب آن در ایام مختلف سال به‌ویژه روزهای نوروز است كه همه ساله مسافران بسیاری در این روزهای پرطراوت، به این شهرستان جنوبی كشور سفر می‌كنند.

۱. دو گور دو پا

از جاهای دیدنی استان كهگیواه و بویر احمد در شهرستان باشت، می‌توان به دو ستون سنگی متعلق به دوران ساسانیان اشاره كرد كه به «دو گور دو پا»، شهرت یافته است. این اثر تاریخی منحصربه‌فرد و جالب در فاصله‌ كمی از دو روستا به نام «شوش» و «ده‌كند»، در هفت كیلومتری شهرستان باشت و در مسیر جاده‌ گچساران به بابامیدان قرار گرفته است. متاسفانه تا به امروز اطلاعات قابل‌توجهی در مورد این میراث ایران باستان به دست نیامده است ولی با توجه به اظهارات برخی از كارشناسان، این ستون‌ها در فاصله‌ نیم متری از یكدیگر قرار گرفته و از جنس سنگ آهك، شیری رنگ و به‌صورت یكسان تراشیده شده است.

۲. پل تاریخی پریم (پرین)

در مسیر موصلاتی استان خوزستان به فارس، یكی دیگر از جاذبه‌های تاریخی استان كهگیلویه و بویراحمد قرار گرفته است كه به «پل پرین»، نام‌گذاری شده است. «بریم»، نام دیگر این سازه‌ ارزشمند تاریخی است كه در هشت كیلومتری شرق شهرستان باشت و در نزدیكی روستای «چم بلبل» روی رودخانه‌ «پریم»، ساخته شده است. باربری مشهد به باشت - امروزه می‌توان‌بخش‌هایی از این پل قدیمی را مشاهده كرد كه از زمان تاسیس تا دوران اسلامی از آن استفاده شده است. اثری كه به همت مسئولان استان، قسمت‌هایی از آن بازسازی و تعمیر شده و به‌عنوان میراث ملی به ثبت رسیده است. این منطقه از باشت، هم به‌دلیل وجود پل و هم به‌دلیل حضور تفرجگاه چشمه انجیری كه در مجاورت آن قرار دارد، به یكی از مكان‌های گردشگری تبدیل شده است.

 ۳. آبشار خامی باشت

یكی از زیباترین جاذبه‌های طبیعی در شهرستان باشت، آبشاری است خروشان به نام «آبشار خامی باشت»، كه در نزدیكی این شهرستان و در روستای «تل چگاه» قرار دارد. این آبشار از یكی از رشته‌كوه‌های زاگرس سرچشمه گرفته و زیبایی چشم‌گیر و طبیعتی دلربا را در این منطقه ایجاد كرده است. آبشاری دائمی كه پیرامون آن را درختانی از بلوط، چمشه‌های متعدد، رودخانه‌های پرخروش و بیشه‌زارهای مورد فراگرفته است. در واقع آبشار در تنگه‌ای به نام «تنگ برا» واقع شده است كه پس از سه ساعت پیاده‌روی و كوه‌پیمایی می‌توان آن را مشاهده كرد. از ویژگی‌های این منطقه، بكر و دست‌نخورده بودن آن است كه با حضور چشمه‌های مشهور «دو پیردل» و «چشمه سرد»، محبوبیتی شگرف را در بین گردشگران و مسافران به‌دست آورده است.

۴. راه باستانی گردنه الله اكبر

در فاصله‌ ۱۵ كیلومتری از شهرستان باشت، می‌توان آثاری از یك راه سنگ‌فرش را مشاهده كرد كه در مسیر جاده‌ قدیم باشت به گچساران در محلی به نام گردنه‌ الله اكبر، قرار گرفت است. این اثر تاریخی كه به «راه باستانی گردنه الله اكبر»، شهرت یافته، طبق اظهارات مورخان یونان، راه شاهی هخامنشیان است كه در دوران حكومت این پادشاهان ایرانی پررونق بوده است. پهنای جاده بین ۲ متر تا ۵ متر است و دارای جهت شمالی-جنوبی است. این راه قدیمی كه امروزه تنها مقدار كمی از آن باقی مانده، این منطقه از استان كهگیلویه و بویراحمد را به یكی از مناطق محبوب گردشگری تبدیل كرده است كه بسیاری از گردشگران خارجی و داخلی برای مشاهده‌ آن، به این استان سفر می‌كنند.

۵. منطقه‌ گردشگری رود رونه

حقیقتا یكی از زیباترین مناطق گردشگری در استان كهگیلویه و بویراحمد، منطقه‌ «رود ردونه»، در ۱۰ كیلومتری شهرستان باشت است كه به بهشت گمشده‌ جنوب ایران، شهرت یافته است. مكانی بسیار فوق‌العاده برای طبیعت‌گردان، علاقه‌مندان به پیاده‌روی و تماشای دیدنی‌های بكر و دست‌نخورده است. باربری مشهد به باشت - مناظر تماشایی و كم‌نظیر در دامنه‌ كوه‌های رفیع و دیدنی «خامی» كه همواره محل تراوش آبشارها و چشمه‌های گوارا است كه به‌دلیل آب شدن برف‌هایش، جاذبه‌ای طبیعی و تحسین‌برانگیز به نام رود زیبای «رود رونه» و نیز آبشارهایی تماشایی را ایجاد كرده است. این منطقه از استان كهگیلویه و بویراحمد امروزه پرطرفدارترین تفریحگاهی است كه جمع زیادی از مسافران و گردشگران در آن حضور می‌یابند.

۶. منطقه‌ گردشگری شاه بهرام باشت

یكی دیگر از مناطق زیبا و دیدنی استان كهگیلویه و بویراحمد، «منطقه‌ گردشگری شاه بهرام» است كه در ۴۵ كیلومتری از شهرستان باشت، قرار گرفته است. در واقع، شاه بهرام نام روستایی است كوهستانی كه پیش از تبدیل شدن باشت به شهرستان، از دهستان‌های كوهمره خامی بخش باشت، محسوب می‌شد. آنچه كه توجه بسیاری از گردشگران و مسافران را هنگام حضور در این روستا به خود جلب می‌سازد، طبیعت بكر، فوق‌العاده و بسیار زیبای این منطقه است كه آن را به یكی از زیباترین نقاط تفریحی و دیدنی شهرستان باشت، تبدیل ساخته است.

باربری مشهد به باشت و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به باشت - یاسوج - سی سخت - سوق - دیشموك - سرفاریاب - قلعه رئیسی - مارگون – پاتاوه- دوگنبدان - دهدشت - لیكك - چرام - لنده  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top