باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به شهریار | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه تهران - ورامین- اندیشه- رباط كریم- برند- باقرشهر- دماوند- اسلام شهر- ملارد- صالحیه- پاكدشت| باربری مشهد



باربری مشهد به شهریار |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به شهریارحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات تهران - ورامین- اندیشه- رباط كریم- برند- باقرشهر- دماوند- اسلام شهر- ملارد- صالحیه- پاكدشت وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به شهریار– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات تهران - ورامین- اندیشه- رباط كریم- برند- باقرشهر- دماوند- اسلام شهر- ملارد- صالحیه- پاكدشت اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به شهریار و پرداختن به موضوعات تهران - ورامین- اندیشه- رباط كریم- برند- باقرشهر- دماوند- اسلام شهر- ملارد- صالحیه- پاكدشت توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به شهریاردر مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به شهریار |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

شهر شهریار

آب‌وهوای معتدل، باغ‌های سرسبز و پربار و جاهای دیدنی شهریار، این شهر را به مقصد گردشگری ایده آلی تبدیل كرده است. شهریار همواره در ذهن تهرانی‌ها و تمام مسافرانش، خاطرات خوش یك سفر تفریحی جذاب را زنده می‌كند. نفس كشیدن در شهری كه با داشتن درختان فراوان و دشت‌های سرسبز، ریه سبز شهر تهران است؛ قطعاً فرح‌بخش و دل‌انگیز است. با سفر به شهریار، علاوه بر لذت بردن از هوایی مفرح و پاك در باغ‌های سرسبز و طبیعتی زیبا، می‌توانید از تمدنی 4000 ساله هم دیدن كنید. روستاهای تاریخی، آثار باستانی و آتشكده‌های زیادی كه نشان‌دهنده قدمت تاریخی شهریار هستند. با ما همراه باشید تا بیشتر با جاهای دیدنی شهریار آشنا شوید.

شهریار در قدیم «علیشاه عوض» نام داشت. شهریار مركز استان شهریار، در غرب استان تهران واقع شده است. عروس شهر تهران، حدود 40 كیلومتر با تهران فاصله دارد. تهرانی‌ها در كمتر از یك ساعت می‌توانند به این شهر ییلاقی با ویلاها و باغ‌های سرسبز برسند. برای رفتن به شهریار می‌توانید از بزرگراه فتح به جاده شهریار بروید.

1- دشت شقایق

طبیعت بكر دشت شقایق یكی از زیباترین جاهای دیدنی شهریار است. دشتی وسیع با گل‌های شقایق، كه با دیدن زیبایی منحصربه‌فردش، احساس رهایی و سبكی بودن در طبیعت را با تمام وجود درك خواهید كرد. دشت شقایق‌های وحشی، از دشت‌های شقایق نادر جهان، واقع در دامنه جنوبی كوه‌های جارو است. اگر نیمه اردیبهشت‌ماه به دامنه كوه‌ها و تپه‌های زیبای اخترآباد ملارد سری بزنید، قرمزی خیره‌كننده شقایق‌ها را از كیلومترها دورتر، می‌توانید ببینید. دشتی با وسعت 500 هكتار با زیباترین شقایق‌های وحشی كه یكی از جذاب‌ترین قاب‌های طبیعت را به رخ می‌كشد. باربری مشهد به شهریار - غیر از دشت شقایق، 30 رشته قنات و بسیاری آثار باستانی و تاریخی دیگر در این منطقه وجود دارد.

2- باغ‌ها و باغچه‌های خانوادگی

شهریار یكی از خوش آب و هواترین مناطق نزدیك تهران است. مقصد بیشتر گردشگرانی كه به شهریار می‌آیند، باغ‌ها و باغچه‌های خانوادگی سرسبز و باصفای آن است. طبیعت زیبا و هوای پاك و مفرح، بیشترین دلیل آمدن گردشگران به شهریار است. شهریار، منطقه‌ای ییلاقی و سرسبز با باغ‌های میوه، ویلاهای فراوان، باغ‌های خانوادگی، هتل، رستوران‌های سنتی و فست فود، باغ رستوران، كافی‌شاپ، بوستان‌های زیبا، باشگاه سواركاری و تنیس، سینما، مراكز خرید و سایر امكانات رفاهی و تفریحی، بهترین مقصد شما برای یك سفر مفرح و جذاب است. باربری مشهد به شهریار -طبیعت زیبا و باغ‌های سرسبز از بهترین جاهای دیدنی شهریار هستند. برای یك تفریح خانوادگی یا یك سفر شاد و به‌یادماندنی با دوستان، شهریار یك انتخاب ایده آل است. اگر قصد ماندن چندروزه دارید، هر امكاناتی كه بخواهید فراهم است. شهریار به دلیل نزدیكی به تهران برای یك سفر یك‌روزه، از انتخاب‌های پرطرفدار تورهای گردشگری است.

3- آتشكده تخت رستم و كوه تخت رستم

شاید آن‌قدر طبیعت سرسبز شهریار شهره شده است كه بسیاری ندانند، چه تمدن كهنی در این شهر خفته است. آثار باستانی و تاریخی كه قدمت برخی از آن‌ها به هزاره‌های قبل از میلاد برمی‌گردد، از شگفت‌انگیزترین جاهای دیدنی شهریار به شمار می‌آیند. «دكتر نگهبان» در كتاب «شهرنشینی و شهرسازی از هزاره چهارم تا هزاره اول قبل از میلاد»، با اشاره به كاوش‌های باستانی مربوط به تخت رستم، تپه جوقین و تخت كیكاووس، شهریار را به لحاظ انسان زیستی از مناطق نادر جهان می‌داند. «آندره گدار» و «ماكسیم سیرو» از باستان شناسان معروفی هستند كه كاوش‌های وسیعی در شهریار انجام داده‌اند.

قدمت آتشكده تخت رستم به دوران ساسانی نسبت داده می‌شود. كوه مخروطی شكل تخت رستم، مرتفع‌ترین كوه شهریار و از مهم‌ترین جاهای دیدنی شهریار است. آتشكده تخت رستم شهریار، روی كوه تخت رستم، در دهستان جوقین، در حدود 20 كیلومتری غرب شهریار، در نزدیكی روستای قجر واقع شده است.

باربری مشهد به شهریار و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به شهریار - تهران - ورامین- اندیشه- رباط كریم- برند- باقرشهر- دماوند- اسلام شهر- ملارد- صالحیه- پاكدشت را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

Top