باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به هفشجان | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه شهركرد - شهركیان- بروجن - لردگان - فرخ شهر - فارسان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر - جونقان - سامان - فردانیه - بن | باربری مشهد



باربری مشهد به هفشجان |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به هفشجانحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات شهركرد - شهركیان- بروجن - لردگان - فرخ شهر - فارسان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر - جونقان - سامان - فردانیه - بن  وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به هفشجان– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات شهركرد - شهركیان- بروجن - لردگان - فرخ شهر - فارسان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر - جونقان - سامان - فردانیه - بن  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به هفشجان و پرداختن به موضوعات شهركرد - شهركیان- بروجن - لردگان - فرخ شهر - فارسان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر - جونقان - سامان - فردانیه - بن  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به هفشجان در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به هفشجان |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

شهر هفشجان

هفشجان، شهری است باستانی در استان چهارمحال و بختیاری كه در بخش مركزی و ۱۵ كیلومتری جنوب غربی شهرستان شهركرد و در دامنه‌ «رشته كوه جهان‌بین» قرار گرفته است. باستان‌شناسان پیشینه‌ این شهر را به دوران نوسنگی نسبت می‌دهند و معتقدند كه این سرزمین تا اواخر حكومت صفویه به‌عنوان یكی از مراكز مهم و قابل‌توجه در منطقه‌ چهارمحال و بختیاری بوده است.

همچنین این شهر در گذشته یكی از مراكز مهم شیرتراشی بوده و امروزه به مركز شیرهای سنگی شهرت یافته است. در حال حاضر نیز می‌توان تعدادی از این سنگ‌‌واره‌های تاریخی را كه قدیمی‌ترین آن‌ها متعلق به دوران صفویه است در قبرستان‌های تاریخی هفشجان مشاهده كرد. هرچند متاسفانه برخی از این آثار ارزشمند و هنر دست حجاران ایران كه در گورستان‌های این شهر قدیمی قرار داشت، به سرقت رفته و ناپدید شده است. وجه تسمیه «هفشجان» كه در گذشته به «هوشگان» شهرت داشت ریشه در كلمه‌ «هوشنگیان» و برگرفته از نام پادشاه پیشدادی «هوشنگ» است. در داستان‌های اسطوره‌ای چنین آمده است كه پس از حمله‌ نماد اهریمن یا همان اژدهای سیاه به هوشنگ پیشدادی وی سنگی را برای از بین بردن اژدها به‌سمت آن پرتاب می‌كند كه پس از برخورد به سنگ دیگری جرقه زده و آتشی ایجاد می‌شود. این اتفاق در دشتی رخ می‌دهد كه بعدها به «دشت هوشنگی» شهرت یافت و پس از آن نیز شهری روی آن احداث شد كه به هوشنگیان نام گرفت. این شهر بعدها به«هوشنگان» و امروزه به هفشجان شناخته می‌شود.

صخره های باستانی در ارتفاعات هفشجان

گفته می‌شود كه «شاه هوشنگ» نخستین جشن سده را در این دشت اجرا كرده است. جالب است بدانید كه در «دشت هوشنگ شاه» بخش اعظمی از دارایی‌ها و املاك هفشجان قرار دارد كه نمی‌توان با حضور آن‌ها قدمت بسیار این شهر را نادیده گرفت. البته نباید از این نكته غافل شد كه نمی‌توان نام‌گذاری این شهر به هفشجان آن هم به‌دلیل حضور هوشنگ شاه كاملا درست و مورد تایید دانست. باربری مشهد به هفشجان -بلكه بیشتر این نام بواسطه‌ نفوذی است كه در ادبیات شفاهی مردم این سرزمین داشته است. این شهر تاریخی دارای جاذبه‌های تاریخی و دیدنی‌های خارق‌العاده‌ طبیعی است كه از دلایل محبوبیت آن در بین گردشگران و مسافران شده است.

كتیبه گر نوشته در هفشجان

 هفشجان، دارای پیشینه‌ای بسیار طولانی است و از دو قسمت «هفشجان قدیم» و «هفشجان جدید» تشكیل شده است. باستان‌شناسان بخش قدیم را كه متشكل از مجموعه‌ای با وسعت چندین هزار هكتار است، با توجه به آثار باقی‌مانده از شاه‌راه‌های باستانی، كتیبه‌های نیمه تصویرنگاری و تپه‌های نوسنگی تاریخی، دارای قدمتی بالغ بر ۹ هزار سال تخمین زده‌اند. «كتیبه گر نوشته هفشجان» یكی از این آثار باستانی است كه قدمت آن متعلق به هزاره‌ چهارم پیش از میلاد مسیح (ع) است.

كتیبه گر نوشته هفشجان، با قدمتی بالغ بر ۹ هزار سال، قدیمی‌ترین كتیبه گر نوشته در استان چهارمحال و بختیاری است

این اثر تاریخی كه به‌عنوان قدیمی‌ترین كتیبه گر نوشته در استان شناخته می‌شود، در «كوه جهان بین»، بر دیواره‌ صخره‌ای كوه و در میان حومه‌ شهر قرار گرفته كه در مرداد ماه ۱۳۸۱، به‌عنوان یكی از آثار ملی ایران، به ثبت رسیده است. جالب است بدانید كه در مجاورت این اثر باستانی، آثاری باقی‌مانده از راهی سنگ‌چین نیز مشاهده می‌شود كه باستان‌شناسان معتقدند این آثار متعلق به اولین مسیر ارتباطی است كه از آن به‌عنوان راهی برای انتقال فرهنگ و تمدن شوش و دشت خوزستان به محیط تمدن باستانی اسكندری هفشجان یا همان «شاه‌راه دزپارت» (شاه‌راه خوزستان به اصفهان كه به راه دسپارت مشهور است و از هفشجان عبور می‌كرد) استفاده شده است.

گورستان تاریخی بزلر هفشجان

یكی از جاهای دیدنی هفشجان قبرستانی است مشهور به «گورستان تاریخی بزلر هفشجان» با بیش از ۲ هزار سنگ قبر كه از قدمتی بین حكومت صفویان و قاجاریان برخوردار است. قبرهایی كه جنس آن‌ها از سنگ خاص منطقه است و حجاری‌های فوق‌العاده و تحسین‌برانگیزی را می‌توان روی آن‌ها مشاهده كرد. این تراش‌ها و هنرمندی‌های مثال‌زدنی به همت حجاران هفشجانی و هنرمندی خاندان سنگ‌تراش‌‌ها انجام شده كه عمر قدیمی‌ترین آن‌ها متعلق به سال ۱۰۰۴ هجری و زمان «شاه عباس اول» است. همچنین در این قبرستان شیرهای سنگی كه غالبا روی قبر پهلوانان، جوانان و شهدا گذاشته می‌شد، مشاهده می‌شود. بر بدنه‌ی تندیس شیر سنگی، نقش تفنگ، شمشیر، خنجر، بته‌جقه یا سرو خمیده كه نشانه جاودانگی روح است، اسب سوار با شمشیر، اسب زین شده آماده برای رحلت، نیزه و درخت حك شده است. علاوه بر شیرهای سنگی، سنگ‌مزارها به‌صورت سنگ گورهای افقی، عمودی یا محرابی، صندوقی و تندیس‌وار بوده‌اند. این سنگ گورهای گورستان تاریخی بزلر نیز قابل‌توجه است، برخی از آن‌ها به‌صورت عمودی و برخی دیگر به‌شكل افقی نصب شده‌ است و همگی دارای تزئین است.

 گردشگاه چشمه زنه هفشجان

یكی از محبوب‌ترین و مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری طبیعی در شهرستان هفشجان، «منطقه‌ی گردشگری چشمه زنه» است كه در فاصله‌ دو كیلومتری از این شهر، ۲۰ كیلومتری از شهركرد و در دامنه‌ رشته كوه جهان‌بین قرار گرفته است. طبیعتی چشم‌نواز با دیدنی‌های منحصربه فرد و چشم‌گیر كه نظر هر مسافر و تماشاگری را به خود جلب می‌سازد. این منطقه‌ گردشگری، به آب معدنی و گل‌های لاله‌ واژگون نیز در سراسر ایران و جهان شهرت دارد. باربری مشهد به هفشجان -در ۲۰ كیلومتری از این دشت، برای تامین میزان قابل توجهی از آب مورد نیاز كشاورزان، مسئولان شهر سدی را روی چشمه‌ آب معدنی احداث كرده‌اند. این سد خاكی دارای هسته‌ای رسی، تاجی با طولی برابر با ۴۱۰ متر، عرض ۸ متر و ارتفاعی بالغ بر ۴۲ متر از روی پی، در ژرف‌ترین ناحیه ساخته‌اند. «زنه» به‌معنای «زایش» است و احتمالا چون آب این سد از چشمه‌ای جوشان در كوه جهان بین تامین می‌شود به این نام شهرت یافته است.

باربری مشهد به هفشجان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به هفشجان - شهركرد - شهركیان- بروجن - لردگان - فرخ شهر - فارسان - سورشجان - بلداجی - باباحیدر - جونقان - سامان - فردانیه - بن را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top