باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به نهبندان | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه بیرجند -سربیشه - اسلامیه - قائن - طبس - فردوس - حاجی اباد -خوسف - خضری دشت بیاض - اسدیه - آیسك - نیمبلوك - سه قلعه - بشرویه - سرایان | باربری مشهد



باربری مشهد به نهبندان |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به نهبندانحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات بیرجند -سربیشه - اسلامیه - قائن - طبس - فردوس - حاجی اباد -خوسف - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسك - نیمبلوك - سه قلعه -  بشرویه - سرایان  وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به نهبندان– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات بیرجند -سربیشه - اسلامیه - قائن - طبس - فردوس - حاجی اباد -خوسف - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسك - نیمبلوك - سه قلعه -  بشرویه - سرایان  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به نهبندان و پرداختن به موضوعات بیرجند -سربیشه - اسلامیه - قائن - طبس - فردوس - حاجی اباد -خوسف - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسك - نیمبلوك - سه قلعه -  بشرویه - سرایان  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به نهبندان در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به نهبندان |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

نهبندان

نهبندان یكی از شهرهای استان خراسان جنوبی می باشد كه به دلیل قرارگیری در مجاورت كویر در دشتی وسیع قرار دارد و به عنوان نگین كویر ایران شناخته شده است.شهر نهبندان را با آسباب های معروف آن می شناسند و علاوه بر آن آثار تاریخی ارزشمندی در این شهر وجود دارد.

 جاهای دیدنی نهبندان

آبشار گنده گاو

در استان خراسان جنوبی، شهرستان نهبندان، بخش شوسفو در منطقه چاهدراز قرار گرفته است. این آبشار كه یكی از جاذبه های گردشگری شهرستان نهبندان است توانسته است طبیعت بسیار زیبا و دیدنی را به ارمغان آورد. آبشار گنده گاو در منطقه ای نسبتا كوهستانی و سرسبز واقع شده است. باربری مشهد به نهبندان - با توجه به كویری بودن منطقه نهبندان، حضور این آبشار روح تازه ای به این منطقه بخشیده است و توانسته توجه گردشگران را به خود جلب نماید.

قلعه شاهدژ

قلعه شاهدژ یكی از جاذبه های گردشگری خراسان جنوبی و از جاهای دیدنی نهبندان است كه در ۶ كیلومتری شرق نهبندان و ابتدای جاده‌ی نهبندان به زابل واقع شده است. این قلعه در نزدیكی روستای خوانشرف و در ارتفاع ۱۴۱۰ متری از سطح دریای آزاد قرار دارد. قلعه شاهدژ در فضای وسیع قله كوهی منفرد كه از اطراف به دشت‌های باز و وسیع و روستای خوانشرف اشراف دارد، قرار گرفته است و به نام‌های شاهدژ و قلعه شاهی از آن یاد می شود. در این قلعه، حوض انبارهای متعددی نیز برای ذخیره‌ی آب باران تعبیه شده است. باربری مشهد به نهبندان - یكی از این حوض انبارها به‌صورت پلكانی ایجاد شده و به صورت آب تصفیه‌كن عمل می‌كرده است؛ كه این خود یكی از زیبایی ها و شگفتی های این قلعه به شمار می اید

ریگ یلان از جاهای دیدنی نهبندان

ریگ یلان یكی از حیرت‌ انگیزترین بیابان‌های جهان و مقصدهای كویرگردی ایران است و هرچند هنوز اثبات نشده گرم‌ترین هوای زمین را دارد، ولی ناسا اثبات كرده كه گرم‌ترین دمای سطح زمین را دارا است. همچنین، بلندترین تپه‌ های ماسه‌ ای دنیا با بیش از ۴۷۵ متر ارتفاع نسبی در ریگ یلان وجود دارد.

 آسیاب‌ های بادی نهبندان

آسیاب‌ های بادی نهبندان در دو طبقه ساخته شده‌اند. طبقه فوقانی به بزرگ‌ترین قطعات آسیاب اختصاص داشته و طبق هم‌كف نیز شامل انبارهای نگهداری آرد و گندم بوده است. در طراحی بنای این آسیاب‌ها از نقشه آسبادهای سیستان استفاده كرده‌اند و به‌دلیل نوع كاربری خود، فاقد تزیینات و كاملا ساده هستند.

موزه مردم‌شناسی

این موزه در خانه سالاری از خانه‌های تاریخی زیبای شهر نهبندان و در داخل بافت تاریخی این شهر واقع شده است كه دارای وسعتی حدود ۱۸۰۰ متر‌مربع می‌باشد و از جاهای دیدنی نهبندان است. خانه سالاری از نوع خانه‌های دو ایوانی است و با توجه به سبك معماری موجود، این خانه در اواخر دوره قاجار ساخته شده و در دوره‌های بعد الحاقاتی به آن افزوده گردیده است. قسمت‌های مختلف موزه عبارتند از: نمایشگاه عكس‌های بناهای تاریخی، لباس‌های محلی ، مراحل كاشت، داشت و برداشت محصولات كشاورزی، قالی بافی و نخ‌ریسی و… . در بخشی از موزه ماكت یكی از آسبادها به نمایش درآمده است كه آسباد‌های نهبندان به عنوان یكی از نمادهای این شهر شناخته شده‌اند.

باربری مشهد به نهبندان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به نهبندان - بیرجند -سربیشه - اسلامیه - قائن - طبس - فردوس - حاجی اباد -خوسف - خضری دشت بیاض  - اسدیه - آیسك - نیمبلوك - سه قلعه -  بشرویه - سرایان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top