باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به خورموج | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه بوشهر - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - جم - بندردیلم - عالیشهر- برازجان - بندرگناوه - بندركنگان | باربری مشهد



باربری مشهد به خورموج |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به خورموجحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات بوشهر - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - جم - بندردیلم - عالیشهر- برازجان - بندرگناوه - بندركنگان  وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به خورموج– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات بوشهر - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - جم - بندردیلم - عالیشهر- برازجان - بندرگناوه - بندركنگان  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به خورموج و پرداختن به موضوعات بوشهر - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - جم - بندردیلم - عالیشهر- برازجان - بندرگناوه - بندركنگان  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به خورموجدر مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

خورموج

جاهای دیدنی خورموج هر مسافری را به خود جذب می كند. شهر خورموج مركز شهرستان دشتی از استان بوشهر است. اگر قصد سفر به این شهر را دارید

در مورد وجه تسمیه آن گفته می‌شود كه «خورموج» از دو بخش خور و موج تشكیل شده است كه خور مخفف خورشید و موج یا موچ یامچ یعنی نخل. یعنی خورموج به معنی شهر نخل و خورشید است.

خورموج معانی دیگری هم دارد ، كلمه خور به معنی اب راه است یا جایی كه از ان اب می گذرد كه این كلمه ریشه ای عربی داردو موج هم كه پر واضح است كلمه ای عربیست مثل امواج البحری یعنی امواج دریایی .از این نوع كلمه در شهرهای عربی به وفور یافت می شود مثل :خورفكان و خوردوبی.

باربری مشهد به خورموج |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

جاهای دیدنی خورموج

قلعه خورموج دشتی

قلعه خورموج دشتی یكی از جاهای دیدنی بوشهر محسوب می‌شود كه در گذر تاریخ به دست فراموشی سپرده شده است. این قلعه زیبا كه در شهرستان دشتی واقع شده، ظاهری شبیه به قلعه‌های دوره سلجوقی و ساسانی دارد.

اما جالب است بدانید كه معماران برتر دوره قاجار، این بنا را بر اساس معماری آن دوران طراحی كرده‌اند. باربری مشهد به خورموج -با وجود اینكه قلعه خورموج در حدود ۱۵۰ سال قدمت دارد، اما از آن همه عظمت و جلال، تنها یك برج سه طبقه باقی مانده است.

متاسفانه در دوران پهلوی اول، ارتش این بنا را تصرف كرد و در این زمان آسیب زیادی به آن وارد شد. تیر آخر را هم شهرداری موقت منطقه به این قلعه وارد كرد و برای ساخت ساختمان جدید شهرداری، آن را به صورت كامل تخریب نمود.

امروزه از آن همه زیبایی و عظمت، یك برج سه طبقه باقی مانده كه مورد توجه بسیاری از گردشگران واقع می‌شود. شما نیز در سفر خود به بوشهر می‌توانید از این برج بازدید كنید و كنار آن یك عكس یادگاری بگیرید.

آتشكده مند

آتشكده كوه مند مربوط به دوره اواخر اشكانیان و اوایل دوره ساسانیان است و در ۳۰ كیلومتری خورموج، روستای وراوی واقع شده است. باربری مشهد به خورموج - این آتشكده در دل كوه مند تراشیده شده و دارای تالاری مربع شكل است كه در وسط آن آتشدان مدوری قرار گرفته است.

نمای خارجی فعلی آتشكده عبارت از یك مدخل با سقف قوسی و دو مدخل مستدیر القاعده و ده حفره به شكل مدخل‌ های طرفین سكوی شاه نشین مدخل اصلی و با اندازه‌ های متفاوت كه به احتمال به منزله پنجره و نورگیرهای رواق های اصلی آتشكده بوده‌ اند.

گنبد نمكی جاشك از جاهای دیدنی خورموج

گنبد نمكی جاشك در استان بوشهر واقع است. گنبد نمكی جاشك دشتی در فاصله ۱۴۴ كیلومتری جنوب شرق بندر بوشهر در فاصله ۵۵ كیلومتری شهر خورموج و ۱۵ كیلومتری شهر كاكی قرار دارد.

وسعت كوه نمك مطابق با نقشه ۳ هزار و ۶۶۶ هكتار است و یكی از جاذبه های طبیعی استان بوشهر به شمار می رود. گنبد نمكی جاشك حد فاصل دو شهرستان دشتی و دیر است كه تشكیل گنبد شمال غربی به جنوب شرقی بوده از سمت غرب به روستای گنخك و روستای جاشك كشیده شده و از سمت شرق از روستای باغان تا روستای درویشی در بخش كاكی ادامه دارد و

راه دسترسی به گنبد نمكی جاشك از سمت شرقی از فاصله ۳ كیلومتری بعد از روستای گنخك از طریق جاده خاكی معدن قدیمی سنگ نمك كه در منطقه فعالیت می كرده است و از سمت شرقی گنبد بعد از پل روستای كردلان جاده ی خاكی را به سمت گنبد پیش گرفته تا به پای كوهپایه های گنبد برسیم.

چشمه آبگرم گنویه

از جاهای دیدنی خورموج این چشمه در كنار جاده خورموج – دَیِّر در حوالی روستای گنویه قرار دارد. مظهر چشمه از شكاف سنگ های آهك مارنی خارج می شود و عامل تشكیل آن ساختار زمین شناختی است. آب چشمه در ردیف آب های سولفات كلسیم همراه با منیزیم و كلرور سدیم ولرم است.

باربری مشهد به خورموج و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به خورموج - بوشهر - بندردیر - بندرعسلویه - آب پخش - اهرم - جم - بندردیلم - عالیشهر- برازجان - بندرگناوه - بندركنگان را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top