باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به بهشهر | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه ساری - فریدونكنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیركلا - چالوس- بابل - آمل - نكا -بابلسر - تنكابن - نوشهر - نور - گلوگاه | باربری مشهد



باربری مشهد به بهشهر |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به بهشهرحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات ساری - فریدونكنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیركلا - چالوس- بابل - آمل - نكا -بابلسر - تنكابن - نوشهر - نور - گلوگاه  وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به بهشهر– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات ساری - فریدونكنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیركلا - چالوس- بابل - آمل - نكا -بابلسر - تنكابن - نوشهر - نور - گلوگاه  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به بهشهر و پرداختن به موضوعات ساری - فریدونكنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیركلا - چالوس- بابل - آمل - نكا -بابلسر - تنكابن - نوشهر - نور - گلوگاه  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به بهشهر در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به بهشهر |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

بهشهر

بهشهر یكی از شهرهای توریستی استان مازندران است كه جاذبه‌های طبیعی فراوانی چون چشمه، آبشار، غار، سواحل، جنگل و مناطق محافظت‌شده دارد.

بهشهر یكی از شهرهای شرقی استان مازندران است كه جذابیت‌ها و زیبایی‌هایش را مدیون طبیعت بی‌نظیرش و شاهان دوره صفوی است. شاهان صفوی نام «بهشهر» را برای این شهر زیبا برگزیده‌اند كه به‌معنای «بهترین و شریف‌ترین شهر» است. این شهر از جاذبه‌های طبیعی فراوانی چون چشمه، آبشار، غار، سواحل، جنگل و مناطق محافظت‌شده برخوردار است، به همین دلیل موجب جذب گردشگران زیادی می‌شود. در این مطلب، نگاهی به مهم‌ترین جاهای دیدنی بهشهر انداخته‌ایم.

كاخ صفی آباد

به‌محض ورود به بهشهر، كاخ صفی‌آباد را در نگاه اول می‌توانید ببینید. این كاخ، عمارتی زیبا و باشكوه بر فراز كوهی است كه هم از پایین از جای‌جای شهر دیده می‌شود و هم نمایی فوق‌العاده برای تماشای تمام شهر در بالای كاخ فراهم كرده است. باربری مشهد به بهشهر -این كاخ یادگاری به‌جای مانده از دوران باشكوه صفویه است و در زمان پهلوی و به دستور رضاشاه نیز بازسازی شده است. در حال حاضر به‌دلیل تبدیل شده جاده صفی‌آباد به منطقه‌ای نظامی، امكان بازدید از این كاخ وجود ندارد و تنها از دور می‌توانید آن را تماشا كنید.

باغ عباس آباد

باغ عباس‌آباد یكی از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی معروف استان مازندران در بهشهر است. این مجموعه تاریخی در فاصله زمانی نیم‌ساعته از مركز شهر واقع شده است و شامل سد عباس‌آباد، مخزن، دریاچه سد، برج آجری و آسیاب آبی می‌شود كه به دستور «شاه‌ عباس اول» احداث شده است. این مجموعه همچنین دارای رستوران‌های خوب و سكوهایی برای كمپینگ و تفریح‌هایی نظیر قایق‌سواری و اسب‌سواری نیز است.

قبرستان سفید چاه

قبرستان یا گورستان سفید‌ چاه كه به «گورستان سپید» نیز شهرت دارد، اولین قبرستان مسلمانان در ایران و یادگاری از دوران تیموریان است. باربری مشهد به بهشهر -داستان‌های شگفت‌انگیزی درباره این گورستان تاریخی سر زبان‌ها است. اهالی این منطقه معتقد هستند كه خاك سفید این روستا، نمی‌گذارد كه اجساد مردگان‌شان بپوسد.

 سایت موزه گوهرتپه

برای آشنایی بیشتر با قدمت بهشهر، پیشنهاد می‌كنیم كه به دیدن سایت موزه گوهرتپه بروید كه در فاصله بیست دقیقه‌ای از مركز شهر واقع شده است. این سایت موزه، تجربه متفاوتی از موزه‌گردی را برای شما رقم می‌زند.

باغ چهلستون اشرف

پارك ملت بهشهر یا باغ‌شاه یا باغ چهلستون اشرف بهترین نقطه برای فرار از شلوغی شهر، رفع خستگی و قدم زدن است. با بازدید از این پارك با یك تیر دو نشان می‌زنید و علاوه بر بازدید از فضای سبز باغ، از عمارتی تاریخی كه در آن قرار گرفته است نیز دیدن خواهید كرد.

آبشار اسپه او

آبشار اسپه‌او،‌ آبشاری پلكانی و كاسه‌ای است كه حوضچه‌های آهكی متعددی در هفت طبقه دارد و در ۳۰ كیلومتری بهشهر در ارتفاعات رشته‌‌كوه البرز در منطقه هزار جریب قرار گرفته است. «اسپه‌او» به‌معنای «آب سفید» است. ارتفاع این آبشار بیش از ۴۰۰ متر است و از چشمه‌ای كه از شكاف سنگی در زیر درختی كهنسال می‌جوشد، سرچشمه می‌گیرد.

باربری مشهد به بهشهر و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به بهشهر - ساری - فریدونكنار -رامسر -جویبار -محموداباد - امیركلا - چالوس- بابل - آمل - نكا -بابلسر - تنكابن - نوشهر - نور - گلوگاه را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

Top