باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به شیروان | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه بجنورد - گرمه - راز و جرگلان - اسفراین - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم | باربری مشهد



باربری مشهد به شیروان |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به شیروانحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات بجنورد - گرمه - راز و جرگلان - اسفراین - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم  وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به شیروان– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات بجنورد - گرمه - راز و جرگلان - اسفراین - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به شیروان و پرداختن به موضوعات بجنورد - گرمه - راز و جرگلان - اسفراین - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به شیروان در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به شیروان |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

شیروان

شیروان یكی از شهرهای استان خراسان شمالی و بزرگترین شهر پس از بجنورد می باشد.این شهر از كهن ترین مراكز فرهنگ و تمدن تاریخ در خراسان شمالی و ایران می باشد و قدمت آن به هفت هزار سال می رسد.دیدنی ها شهر شیروان بسیار است و این امر موجب جذب گردشگران به این شهر تاریخی شده است .

مناطق گردشگری شیروان

غارهای اسفیدان

غارهای سفیدان در روستای سفیدان، در استان خراسان شمالی واقع شده است و از مناطق گردشگری شیروان است. در ضلع شمال غربی روستا و بر بالای صخره چشمه هینورد، كوهی به نام خزانه وجود دارد و در بالای آن غار خزانه راهه جای گرفته است. در انتهای این غار دست‌ساز چاهی وجود دارد و در قدی م از آن به‌عنوان پناهگاه استفاده می‌كردند. غار دیگری به نام ییجت یا معصوم نیز در نزدیكی روستا قرار دارد كه دارای سنگ‌های استلاگتیت و استلاگمیت است.

غارهای هنامه از مناطق گردشگری شیروان

غارهای هنامه مجموعه‌ای از معماری دستكند است كه در سه طبقه بر روی هم در سینه كوهی در جنوب روستایی به همین نام در دهستان سیوكانلو شهرستان شیروان در استان خراسان شمالی قرار گرفته است. باربری مشهد به شیروان - این غارها كه با دست كنده شده‌اند (دستكند) در یكی از دره‌های فرعی مسیر رود اترك علیا به ارتفاع حدود هزار ۵متر بالاتر از سطح دریا واقع شده‌اند. این مجموعه معماری دستكند كه با توجه به وسعت آنها زمانی جمعیت قابل توجهی از ساكنان بومی منطقه را در خود جای می‌داده سینه كوهی به نام «گرمه دره» قرار گرفته است. برای دسترسی به این غارها باید از مسیر شیروان خانلق و از طریق راه آسفالته به سمت شمال و به سوی روستای هنامه طی مسیر كرد.

قزلرقلعه شیروان

قزلر قلعه (قلعه دختر) بر قله بلندترین كوه منطقه زیدر بخش قوشخانه شیروان قرار دارد كه آثار چهار برج در چهار گوشه قلعه و همچنین اتاق‌های اندرونی و بیرونی، تنور پخت نان، حمام و گلخن و محل نگهداری اشیای گران‌قیمت و اسلحه و انبار و … در آن دیده می‌شود. بنای تاریخی مزبور در مجاورت روستای تاریخی زیدر، زادگاه دانشمند بزرگ شهاب‌الدین زیدری نسوی (منشی سلطان جلال‌الدین خوارزمشاه) قرار دارد كه در زمان هخامنشیان احداث و با حمله مغولان تخریب شده است.

روستای گلیان

 روستای گردشگری گلیان شیروان خراسان شمالی با توجه به مناظر بكر طبیعی و خانه های مسكونی مطبق، بهشت گمشده ای است كه چشم به راه مسافران نوروزی است. باربری مشهد به شیروان -این روستا كه در فاصله ۲۳ كیلومتری جنوب شیروان واقع شده و از آن به عنوان ماسوله خراسان شمالی یاد می شود دارای مناظر طبیعی كم نظیر و رودخانه های پرآب است و یكی از مناطق گردشگری شیروان می باشد.

آرامگاه تیموری

آرامگاه تیموری در فاصله ۶ كیلومتری شیروان در شمال شرقی مقبره امامزاده حمزه رضا (ع) قرار دارد. این بنا متعلق به دوره تیموریان بوده و محل دفن «عید خواجه» یكی از سرداران تیمور گوركانی می‌باشد. ساختمان مقبره از خشت ساخته شده و نمای خارجی آن هشت ضلعی و قسمت داخلی آن چهارگوش است. طول ورودی آن ۶ متر است. ارتفاع و عرض درهای ورودی به ترتیب ۲/۲۰ و ۱/۴۰ متر می‌باشد. قسمت داخلی بنا دارای گچبری‌ها و كتیبه‌هایی به رنگ فیروزه‌ای است كه دور تا دور مقبره را فرا گرفته است. ساختمان مقبره خشتی و نمای خارجی آن هشت ضلعی و قسمت داخلی چهار گوشه است. این مقبره گنبدی دارد كه ارتفاع آن از قسمت فوقانی بنا ۵ متر است. قسمت داخلی بنا، گچ‌بری و بالای سردرها، دور تا دور به رنگ فیروزه‌ای گچ‌بری و كتیبه‌نویسی شده است.

باربری مشهد به شیروان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به شیروان - بجنورد - گرمه - راز و جرگلان - اسفراین - مانه وسملقان - فاروج - جاجرم را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

 

 

 

Top