باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به بروجرد | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه خرم آباد- اشترینان - كوهدشت - الیگودرز - نور آباد - الشتر- ازنا- درود - پلدختر - كونانی - معمولان - چقابل | باربری مشهد



باربری مشهد به بروجرد |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به بروجردحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات خرم آباد- اشترینان - كوهدشت - الیگودرز - نور آباد - الشتر- ازنا- درود - پلدختر - كونانی - معمولان - چقابل  وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به بروجرد– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات خرم آباد- اشترینان - كوهدشت - الیگودرز - نور آباد - الشتر- ازنا- درود - پلدختر - كونانی - معمولان - چقابل  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به بروجرد و پرداختن به موضوعات خرم آباد- اشترینان - كوهدشت - الیگودرز - نور آباد - الشتر- ازنا- درود - پلدختر - كونانی - معمولان - چقابل  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به بروجرد در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به بروجرد |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

شهرستان بروجرد

شهرستان بروجرد كه در بین گردشگران و مسافران داخلی و خارجی، به بهشت گردشگری ایران شهرت یافته است، یكی از زیباترین شهرهای غرب ایران و در استان لرستان است كه با فرهنگ غنی و میهمان‌نوازی بی‌نظیر ساكنینش در كنار آثار باستانی، جاذبه‌های طبیعی و دیدنی‌های منحصربه‌فرد و كم نظیر، گزینه‌ مناسبی برای مسافرت و بازدید در ایام مختلف سال، بویژه فصل بهار و روزهای پرطراوت و سرشار از شوق نوروز است. باربری مشهد به بروجرد– این شهرستان در منطقه‌ای كوهستانی رشته‌ كوه‌های زاگرس قرار گرفته و دومین شهر پرجمعیت و بزرگ استان لرستان را تشكیل داده است.

اكثر مردم این سرزمین با گویش بروجردی صحبت می‌كنند و برخی دیگر از ساكنین روستاها، بویژه مناطق جنوب و جنوب غربی آن، به گویش لری خرم‌آبادی، سیلاخوری و لكی گفت‌وگو می‌كنند. همچنین زبان تركی را نیز می‌توان در برخی از روستاهای شرقی این شهرستان زیبای غرب كشور، به‌عنوان زبان استفاده شده توسط مردم، بیان كرد.

۱. تپه قرق

یكی از قدیمی‌ترین ترین آثار باستانی در شهرستان بروجرد، تپه‌ای است تاریخی كه از آن به «تپه قرق» یاد می‌شود. این تپه‌ در روستای «قرق» از توابع شهرستان بروجرد قرار دارد.

به اعتقاد برخی از مورخین و باستان‌شناسان، این اثر تاریخی دارای پیشینه‌ای متعلق به عصر مس یا همان عصر نوسنگی در هزاره‌ پنجم و چهارم قبل از میلاد است و آن را مهم‌ترین تپه‌ باستانی در شهرستان بروجرد معرفی كرده‌اند. آثار تاریخی همچون تك‌ سفال‌هایی كه قدمت برخی از آن‌ها بالغ بر پنج هزار سال و برخی دیگر متعلق به دوران حكومت اشكانیان است، در این منطقه كشف شده است.

۲. مسجد جامع بروجرد

مسجدی با پیشینه‌ای متعلق به قرن سوم هجری قمری در شهرستان بروجرد قرار دارد كه به نام «مسجد جامع بروجرد» شناخته می‌شود و عنوان قدیمی‌ترین مسجد در غرب كشور را به خود اختصاص داده است. به نظر می‌رسد كه این عمارت مذهبی روی زمین آتشكده‌ای ساخته شده و ارتفاع گنبد آن از زمین نزدیك به ۲۰ متر است.

۳. خانه‌ تاریخی كمال‌الدین طباطبایی (موزه اسناد مردم‌شناسی)

یكی از جاهای دیدنی بروجرد، خانه‌ای زیبا و تاریخی به نام «خانه‌ كمال‌الدین نبوی طباطبایی» است كه پس از فروش به اداره‌ میراث فرهنگی، امروزه به موزه‌ اسناد،تنها موزه‌ شهر بروجرد تبدیل شده است. باربری مشهد به بروجرد– به نظر می‌رسد كه این بنای تاریخی به همت «حاج میرزا ابوتراب» از نوادگان آیت‌الله محمد طباطبایی (جد سادات طباطبایی بروجرد)، برای فرزندش «آقا كمال» یا «حاج اسحق» خریداری شده است. این بنا متعلق به دوران حكومت قاجاریان است و از ۳ طبقه، یك حیاط بزرگ، چندین شبستان، یك شاه نشین و چند تالار تشكیل شده است.

۴. پل قلعه حاتم بروجرد

در فاصله‌ پنج كیلومتری بروجرد و در شمال غربی این شهرستان، پلی قدیمی قرار دارد كه به نام «قلعه حاتم» شهرت یافته است. از ویژگی‌های بارز این پل نسبت به دیگر سازه‌های همانند، نوع كاربری آن است كه با آن‌ها متفاوت است؛از ویژگی‌های بارز احداث «پل قلعه حاتم» بروجرد نسبت به سایر پل‌ها علاوه بر تردد مردم، انتقال آب شرب است.

باربری مشهد به بروجرد و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به بروجرد - خرم آباد- اشترینان - كوهدشت - الیگودرز - نور آباد - الشتر- ازنا- درود - پلدختر - كونانی - معمولان - چقابل را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

Top