باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به گنبدكاووس | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه گرگان - فاضل آباد – مراوه- علی ابادكتول - آزادشهر - كردكوی -كلاله - آق قلا- بندرتركمن - مینودشت - گالیكش - بندرگز | باربری مشهد



باربری مشهد به گنبدكاووس |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به گنبدكاووسحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات گرگان - فاضل آباد – مراوه- علی ابادكتول - آزادشهر - كردكوی -كلاله - آق قلا- بندرتركمن - مینودشت - گالیكش - بندرگز  وارد این صفحه شده ایید.

متن: باربری مشهد به گنبدكاووس– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات گرگان - فاضل آباد – مراوه- علی ابادكتول - آزادشهر - كردكوی -كلاله - آق قلا- بندرتركمن - مینودشت - گالیكش - بندرگز  اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به گنبدكاووس و پرداختن به موضوعات گرگان - فاضل آباد – مراوه- علی ابادكتول - آزادشهر - كردكوی -كلاله - آق قلا- بندرتركمن - مینودشت - گالیكش - بندرگز  توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به گنبدكاووس در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به گنبدكاووس |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

گنبد كاووس

شهرستان گنبد كاووس در قسمت شمالی و مركزی استان گلستان واقع شده و از شمال با كشور تركمنستان، از جنوب با شهرستان‌های آزادشهر و رامیان، از شرق با شهرستان‌های مراوه تپه، كلاله و مینودشت و از غرب به شهرستان آق قلا محدود می‌شود. گنبد كاووس از جاذبه‌های گردشگری و طبیعی زیبایی برخوردار است كه در این مقاله با بخشی از آن‌ها آشنا می‌شویم.

گنبد قابوس

در نزدیكی باغ ملی شهر گنبد كاووس كه سربازخانه قابوس وشمگیر قرار داشته، بر روی تپه مصنوعی به ارتفاع ۱۵ متر از زمین‌های اطراف، برجی بسیار زیبا و باشكوه قرار دارد، كه هر بیننده محو تماشای آن می‌شود. باربری مشهد به گنبدكاووس - گنبد قابوس یا میل گنبد كه بلندترین برج تمام آجری جهان به شمار می آید، مقبره قابوس پسر وشمگیر شمس‌المعالی است و به سرپرستی خود او بنا شده است. این برج از سطح تپه ۵۰ متر ارتفاع دارد كه ۳۲ متر آن از پای برج تا قاعده بالای هرم ناقص است و از آغاز مخروط تا نوك آن ۱۸ متر است. آجرهایی كه در آن برج به كار رفته از خاك گلشن است كه خاك ساروجی است و این خاك را در زمان ساخت برج با اسب از دامنه كوه مینودشت آوردند.

تالاب آجی گل

تالاب آجی گل در شمال شهرستان گنبد كاووس و در جنوب روستای تنگلی واقع شده است. مساحت آن حدود ۳۶۰ هكتار است. عمق این تالاب از ۱ تا ۵ متر در نقاط مختلف متغیر است. تالاب بین‌المللی آجی گل با مساحت ۳۲۰ هكتار و حجم آب ۷/۲ میلیون متر مكعب، در حدفاصل دو تالاب آلماگل و آلاگل قرار دارد. باربری مشهد به گنبدكاووس -مسیر دسترسی به این تالاب‌ها از شهر گرگان به سمت آق قلا و اینچه برون است. برای رسیدن به این تالاب‌ها باید مسیر ۸۰ كیلومتری را از شهر گنبد كاووس تا بخش مرزی داشلی برون طی كرد.

تالاب آلاگل

تالاب آلاگل در ۶۰ كیلومتری شمال گنبد كاووس و در شرق جاده آق قلا به اینچه برون واقع شده است. نشانی دیگر این تالاب در غرب جاده آق قلا – تنگلی، اینچه برون و در ۱۰ كیلومتری جنوب غربی جاده تنگلی به اینچه برون و در غرب شوره زار بزرگ آلاگل است. مساحت آن در زمان پرآبی به ۲۵۰۰ هكتار و عمق آن به ۲/۵ متر می‌رسد كه با وجود نوسان سطح آب در سال‌های خشك، این تالاب كاملا خشك نمی‌شود.

سد گلستان

سد گلستان در شهرستان گنبد كاووس در حدود ۱۲ كیلومتری شمال شرقی شهر گنبد كاووس بر رودخانه گرگان رود احداث شده است. سد گلستان از نوع سدهای خاكی همگن است و شاخه اصلی آن از ارتفاعات كوه‌های شرق استان سرچشمه می‌گیرد.

تالاب آلماگل

تالاب آلماگل در حدود ۵۵ كیلومتری شمال شهرستان گنبد كاووس و در ضلع شمالی جاده گرگان به اینچه برون واقع شده است و در شمال روستای تنگلی و با فاصله بسیار كمی از مرز ایران و تركمنستان قرار گرفته است. تالاب آلماگل ۲۰۷ هكتار مساحت دارد و عمق آن از ۱ تا ۳ متر در نقاط مختلف، متغیر است.

تالاب آلماگل در زبان محلی به معنی دریاچه سیب است. این تالاب بین‌المللی با حجم آب ۵ میلیون متر مكعب، در شمال تالاب آجی گل قرار دارد. باربری مشهد به گنبدكاووس -این تالاب تقریباً به شكل چهارگوش است و ارتفاع آن از سطح دریاهای آزاد منفی ۴ متر است. آلماگل دریاچه‌ای غنی از مواد مغذی است كه شوری آب آن كمتر از دو تالاب آلاگل و آجی گل است.

مجتمع سواركاری گنبد كاووس

مجتمع سواركاری گنبد كاووس در شمال شرقی شهر و در بلوار معلم واقع است. این مجموعه دارای ۱۲۰ هكتار زمین كشاورزی، پاركینگ، فضای سبز، پیست اسب‌دوانی به مساحت تقریبی ۳۰ هكتار، سوئیت، ویلا، استبل (اسطبل) زمستانه و تابستانه، جایگاه مسابقات و استخر شنا است. مسابقه‌های اسب‌دوانی در فصل‌های بهار و پاییز برگزار می‌شود و دوستداران بسیاری را از گوشه و كنار كشور به خود جذب می‌كند.

باربری مشهد به گنبدكاووس و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به گنبدكاووس - گرگان - فاضل آباد – مراوه- علی ابادكتول - آزادشهر - كردكوی -كلاله - آق قلا- بندرتركمن - مینودشت - گالیكش - بندرگز را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

Top