باربری مشهد با نام تجاری نتسان از مبدا مشهد و تهران به تمام شهرهای ایران تا 70 % تخفیف - حمل بار - اثاث کشی - اسباب کشی - خرده بار
مشهد:    09150276300    09152466300    05136633333    05138424255
تهران: 02133326300     09120776300

باربری مشهد به سقز | حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه موچش - بلبان آباد - سنندج- مروه - كامیاران - مریوان - بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - كانی دینار| باربری مشهد



باربری مشهد به سقز |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

باربری مشهد به سقزحمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و همچنین خدمات جانبی مانند بسته بندی كالا و اثاثیه منزل و اداری حمل بارهای سنگین و سایر خدمات حمل و نقل  تخصص باربری مشهد می باشد شما با جستجوی یكی از عبارات موچش - بلبان آباد - سنندج - مروه - كامیاران - مریوان - بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - كانی دینار وارد این صفحه شده ایید.

باربری مشهد به سقز– حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه معتبر و بار نامه معتبر تخصص شركت حمل و نقل شهری و بین شهری باربری مشهد می باشد. موضوعات موچش - بلبان آباد - سنندج - مروه - كامیاران - مریوان - بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - كانی دینار اشاره شده در این مطلب می باشد . این مجموعه هم اكنون با داشتن صدها اكیپ مجهز و مستقر در سراسر شهر مشهد و حومه آماده سرویس دهی به شما همشهریان می باشد.

باربری مشهد به سقز و پرداختن به موضوعات موچش - بلبان آباد - سنندج - مروه - كامیاران - مریوان - بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - كانی دینار توسط مجموعه باربری مشهد صورت می گیرد كه دارای بیش از 10 سال حضور موفق در خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری می باشد تخفیف استثنایی 70 درصدی - كیفیت كار و تضمین خدمات ما جهت باربری مشهد به سقز در مشهد نشان از حسن نیت,  تخصص و سابقه درخشان این شركت می باشد.

باربری مشهد به سقز |حمل بار از مشهد به سراسر كشور با ارزانترین قیمت همراه با بیمه نامه

سقز، یكی از شهرهای زیبا و البته سردسیر در شمال غربی ایران و استان كردستان است كه تاریخی غنی را در فصلنامه‌ خود به ثبت رسانده است. در باب وجه تسمیه این شهر تاریخی، روایات متعددی وجود دارد. برخی معتقدند كه نام امروزی این شهر، برگرفته از قومی به نام «سكا» است. گروهی كه گفته می‌شود در دوران مادها، بارها مرزهای ایران را مورد حمله و یورش قرار داده‌اند. بنابراین «هووخشتره» یكی از بزرگ‌ترین پادشاهان ماد، در دهه‌ نخست فرمانروایی خود با امپراطور سكاها متحد شد و ازاین‌رو گروهی از این قوم به غرب ماد مهاجرت كرده و از آن پس این سرزمین به نام سكزی یا ساكز، كه امروزه به سقز معروف است، شهرت یافت.

۱. تپه قلعه باستانی زیویه (كاخ دژ)

یكی از معروف‌ترین جاهای دیدنی كردستان كه در فاصله‌ ۵۵ كیلومتری از سقز و در روستای زیویه قرار دارد، اثری است متعلق به قرن سوم و چهارم هجری قمری كه به «تپه قلعه‌ زیویه» شهرت یافته است. این اثر ملی روی تپه‌ای طبیعی كه بخشی از آن را سنگ تشكیل داده است احداث شده و دارای ۴۰ هكتار وسعت و بلندایی بین ۹۰ تا ۱۱۰ متر از سطح زمین‌های پیرامونش است.

۲. مسجد دو مناره

در بافت قدیمی شهرستان سقز، یكی دیگر از آثار تاریخی ایران قرار دارد كه در مورد تاریخ ساخت آن، اختلافاتی وجود دارد. این میراث ایران باستان كه در محله‌ میان‌قلعه و در دامنه‌ تپه‌ تاریخی نارین‌ قلعه قرار گرفته است، مسجدی است قدیمی كه به‌دلیل برخورداری از دو مناره‌ بلند، به «مسجد دو مناره» شهرت یا فته است. باربری مشهد به سقز - برخی از كارشناسان قدمت آن را متعلق به دوران شیخ حسن مولانا آباد از بزرگان و عارفان دوران حكومت افشاریه می‌دانند كه با توجه به معماری و كاشی‌كاری‌های انجام شده در مسجد، احتمال احداث آن در اواخر دوران افشاریه و اوایل دوران زندیه، دور از ذهن نیست. این مسجد دارای حوض‌خانه‌ای با یك گنبد بر فراز آن است كه نمازگزاران در آن وضو می‌گیرند و به نظر می‌رسد كه قدمت آن از عمر مسجد بیشتر و متعلق به دوران صفویه است.

۳. منطقه‌ حفاظت شده عبدالرزاق

منطقه‌ حفاظت شده‌ عبدالرزاق، یكی از جاهای دیدنی سقز است كه با وسعتی بالغ بر ۴۳ هزار و ۹۵۰ هكتار، عنوان سومین منطقه‌ حفاظت شده در استان كردستان را به خود اختصاص داده است. منطقه‌ای كه زیستگاه ۸۰ گونه از پرندگان، ۱۷ گونه از پستانداران و بیش از ۳۵۰ گونه از گیاهان مختلف مخصوصا گیاهان نادر و كمیاب است. در كنار زیبایی‌های طبیعی این ناحیه از سقز همچون جنگل‌ها و مراتع سرسبز، وجود آثار تاریخی همچون غار كرفتو و قلعه‌ زیویه، اهمیت و محبوبیت این منطقه را افزون‌تر كرده است. كبك، قوچ، لك‌لك، عقاب طلایی، هما، قرقی، مرغ حق، شغال، میش و میش مرغ، از جمله حیوانات و كما، گون، مرزه، بادام وحشی، زنبق، میخك و زول، شماری از گیاهان یافت شده در این منطقه‌ ارزشمند است.

۴. حمام حاج صالح

«حمام حاج صالح» از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری و توریستی در سقز است كه در بافت قدیمی این شهرستان قرار دارد. قدمت ساخت این اثر تاریخی متعلق به دوران حكومت صفویان بوده و از بخش‌هایی همچون گرمخانه، خلوتی‌ها، مخزن سوخت، سیستم فاضلاب، خزینه، سربینه و بینه تشكیل شده است. باربری مشهد به سقز -معماری این بنای تاریخی به سبك معماری اصفهان است كه در دوران فرمانروایی صفویان استفاده از آن در ساخت بناها مرسوم بوده است. تزیینات صورت گرفته در حمام بسیار زیبا و تحسین‌برانگیز است كه می‌توان به كادربندی و آهك‌بری‌های سقف، دیوارها و حجاری‌های روی ستون‌ها اشاره كرد.

آنچه كه در نگاه نخست توجه هر بازدیدكننده‌ای را به خود جلب می‌سازد، ستون‌های سنگی و حجاری‌ شده‌ حمام است كه متشكل از سه قسمت با مقطعی هشت‌ضلعی است. جالب است بدانید كه مردم هنگام استفاده از حمام، از دمپایی‌های چوبی استفاده می‌كردند كه در نوع خود جالب و احتمالا نشان‌دهنده‌ امكانات و خدمات بالای ارائه شده به مشتریان در آن زمان بوده است. این اثر تاریخی در دوران پهلوی، به زورخانه تغییر كاربری داد. سپس در دوران انقلاب بعد از مدتی متروكه بودن، به ثبت ملی رسید و پس از مرمت و بازسازی به موزه‌ حمام حاج صالح تغییر یافت.

باربری مشهد به سقز و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاكید می نماییم كه ما در شركت باربری مشهد تمام تلاش خود را به كار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یكی از عبارات باربری مشهد به سقز - موچش - بلبان آباد - سنندج - مروه - كامیاران - مریوان - بانه - بیجار -دهگلان - دیواندره - سریش اباد - دلبران - كانی دیناررا جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید ضمنا می توانید با یكی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاكید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد كه از طریق وب سایت به مجموعه باربری مشهد مراجعه می نمایید.

 

Top